Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 4, 2007 11:50:56 GMT 1
Gisteren PCC 2007 gedownload en geinstalleerd en veel fun mee gehad op Toban en Zandvoort. Echte uitdaging om de bandjes niet in frennen te rijden (surtout omdat ze lekker sideways gaan ;D) en geluid is lekker sexy ! Ben geen physics-expert (Hint Peter ) en weet niet of deze versie beter is op dat gebied, maar fun gegarandeerd !!
|
|
|
Post by Cash on Sept 6, 2007 20:46:56 GMT 1
Yuw mannen! Lang geleden ik weet het... heb spijtig genoeg niet veel tijd meer om nog te simracen Anyway, ik ben vorige week voor de eerste keer zelf op de Nürburgring geweest en ik ben er zo zot van dat ik eens op een moderne versie in een sim wil racen ( ik heb Gpl wel, maar ik wil een moderne versie). Dus ik neem aan dat dit de beste versie is? Zit daar een mod met auto's bij? Of kan er mij iemand in de richting van een goede mod sturen met wagens die op de Ring passen. Thanks!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 7, 2007 4:03:22 GMT 1
Blij te horen dat er nog iemand op de ring is ontmaagd. Geef eens details, t'is altijd plezant om ringverhalen te lezen. Awel, dit is veruit de beste ja. Wil je deftige auto's die erop passen, dan download je misschien best een de RACE mod. Daar zitten de Caterhams bij, van 200 tot 320pk. En voor de liefhebbers zit er ook nog een BMW M3 en ALFA 75 van '87 bij, die zijn misschien ook wel plezant daar. www.skro.de/index.php?option=com_remository&Itemid=28&func=fileinfo&id=181
|
|
|
Post by Cash on Sept 7, 2007 22:42:51 GMT 1
Hehe, wel ik ben afgelopen dinsdag geweest, van 17.15-19.30 was er een sessie. Toen ik toekwam op de parking was het al meteen van 'wow wat staat hier allemaal tesamen'.... ik wist dat de verzameling wagens indrukwekkend ging zijn, maar het was toch nog meer dan ik verwacht had! ;D Ook was het circuit net gesloten ( ik weet niet waarom ) dus toen het openging ging iedereen tegelijk het circuit op, ik wachtte tot zo goed als iedereen weg was om als laatste te kunnen vertrekken....maar eens op het circuit had ik toch al snel volk achter me om voor te laten ( ik vermoed die mannen die als eerste vertrokken waren die me al kwamen 'dubbelen'.. ). Ik had me al van thuis voorgenomen om het rustig aan te doen, maar dat had dus tot gevolg dat ik wel echt enorm hard op men spiegels moest letten. Maar ik heb me toch goed weten amuseren... ik wist 85% van de combinaties dus dat was wel een hulp, maar toch GPL en real is wel een verschil. 2 keer heb ik me laten vangen, aan Adenaur Forst (daar miste ik in gpl ook dikwijls).... gewoon vergeten dat daar nog zo'n scherpe bocht naar links komt en al volle bak gas aan't geven. Ondertussen kan ik niet wachten op de volgende keer dat ik nog eens terugkan! En ik heb dus rFactor erop gezet (had ik al een jaar geleden gekocht, maar nog niet geinstalleerd). Daarnet heb ik men eerste race gedaan sinds een jaar, op de 24h Nordschleife, ik kon toch nog mee met het peloton en daar was ik al tevreden mee Die race mod is idd plezant, ik heb ook die Porsche Cup mod erop gezet en das ook wel fun.
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 8, 2007 4:22:26 GMT 1
Met een minder snelle auto heb je inderdaad het fenomeen dat je aan de kant moet voor snellere auto's. Probeer zo weinig mogelijk van die snellere aan te trekken. Ik had hetzelfde probleem toen ik de eerste keer met mn BMW erop reed. Ik keek bij wijze van spreken meer in de spiegels dan vooruit, en ging van het gas om snellere door te laten, waardoor er de snellere auto's ook nóg eens zoveel sneller in mn spiegels kwamen. Heel intimiderend, en ik had ook niet half zoveel plezier als met mijn Impreza waarmee ik me niet veel van snellere mannen moest aantrekken. Toen ik nog eens terug ging kende ik mijn auto al een stuk beter en had ik mn lesje geleerd: ik ging niet teveel meer van mn gas voor snellere mannen zodat ik mijn momentum kon houden. Ik liet ze door als ze me op power pakten, maar in de bochten moesten ze maar wachten... Dubbel zo plezant. Adenau is dé typische plek waar beginners rechtdoor gaan. Maar als je de ring van gpl kent had je toch al mogen weten. Wat mij vooral opviel in het echt, wat je niet zo voelt in GPL of andere sims zijn de enorme cambers van de bochten en hoe enorm de hoogteverschillen zijn. Da's echt een natuurlijke rollercoaster. En de sensatie en emotie die je beleeft, daar kan geen enkele sim aan tippen. Na 1 rondje mag ik al een tijdje uitblazen, ik zie me nog geen 5 ronden na mekaar rijden. Respect voor de mannen die aan de 24 u meerijden met échte racewagens, ik kan me niet voorstellen hoe intens en vermoeiend dat moet zijn!
|
|