|
Post by Petrol on Jul 21, 2006 14:39:17 GMT 1
Hier is de lange lijst van nieuwe features en fixes voor de update die er aankomt: www.rfactor.net/?page=news_07-20_updatefeaturesCheck ook de nieuwe circuits: Barcelona - Permanent Road Course Jacksonville Speedway - High Banked Superspeedway Lienz Rally Hillclimb - Rally Course Montreal - Permanent Road Course Northamptonshire - Permanent Road Course Nuerburg - Permanent Road Course
|
|
|
Post by Knarf on Aug 2, 2006 14:51:23 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Aug 2, 2006 18:35:09 GMT 1
Ziet er goed uit die patch, ik heb wel 2 dingen veranderd in m'n controller file: "FFB steer force neutral range" lager gezet om die FFB deadzone weg te krijgen, en na die patch staat de speed sensitivity terug op default (60% of zo?) wat ik veel te hoog vind, 0-10% vind ik veel beter. Misschien is zoiets eigen aan m'n settings of DFP, ik laat het maar weten moest ge ook vinden dat iets niet zo goed voelt. En het Northampton circuit is Silverstone btw, ze hebben hun best gedaan. En dan nog 'ns 2 jaren '60-'70 circuits van die F1 mod, heel leuk.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 2, 2006 20:13:35 GMT 1
Maw,
F1 NASCAR RALLY TOURINGCARS GT's
All included....
Er zou ook een up-to-date demo komen...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 5, 2006 2:04:51 GMT 1
Sardian Heights Short lijkt niet meer in de 1.150 te zitten. Wat zou daar de reden voor zijn?
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Aug 5, 2006 9:03:48 GMT 1
Maw, F1 NASCAR RALLY TOURINGCARS GT's All included.... Er zou ook een up-to-date demo komen... Ik geloof dat de demo er gewoon bij zit hoor Werner. Ik meen begrepen te hebben dat als je deze versie van rFactor download en installeert dat je dan beschikking hebt over 2 wagens en 1 of 2 circuits. De wagens waren ik dacht de Kodi en zeker de SauberBMW. En ik dacht als circuits de Nurburgring en nog iets. Ander nieuws : Er is een 1150 patch beschikbaar voor F1 1979. Currently downloading
|
|
|
Post by Knarf on Aug 5, 2006 9:05:59 GMT 1
Ondertussen gevonden
|
|
|
Post by Knarf on Aug 5, 2006 9:32:54 GMT 1
Ander nieuws : Er is een 1150 patch beschikbaar voor F1 1979. Currently downloading ;D ;D ;D Dit is prachtig ! En de Kyalami conversie van GPL is ook al prachtig :-)
|
|
|
Post by Petrol on Aug 5, 2006 10:10:18 GMT 1
Die '79 F1's dat kan wel goed worden, Kyalami heb ik bij m'n testtracks gevoegd, dat is ook leuk met andere oldtimers. Wel hoop ik dat ze de physics nog verder gaan ontwikkelen, ze hebben er zeker al werk ingestoken maar bv. hun bandengrip is vooraan even veel als achteraan, wat me nogal verbaasd. Misschien daarom dat ze zo zacht afgeveerd moeten zijn van achter? Het lijkt me onlogisch, of is er iets dat ik niet weet over de groundforce F1's?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2006 9:59:39 GMT 1
Ander nieuws : Er is een 1150 patch beschikbaar voor F1 1979. Currently downloading ;D ;D ;D Dit is prachtig ! En de Kyalami conversie van GPL is ook al prachtig :-) Aan de reacties van de betrouwbare, down-to-earth simmers te zien is deze mod toch zeer goed. Kgaan is ne clean install doen van rF en deze, CTDP en PCC RD der alleen maar opzwieren, kwestie van de rF-map (en das momenteel onoverzichtelijk) eens tegoei op te kuisen.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 9, 2006 22:59:02 GMT 1
Sorry mensen maar veel te veel gedoe met die nieuwe patch!
eerst was de download corrupt dus weer een hele nacht laten downloaden van crappy en superslowe servers. Dan de halve avond beziggeweest om bestanden te backuppen en te verwijderen of verschuiven omdat dat spul een volle 2 GIGA nodig heeft om te installeren en als ik dan na veel vijven en zessen eindelijk de install kan voltooien krijg ik een fout in een module DX9V_iets_30.dll en raadt het mij aan om die module te herinstalleren!! Dat is dus de DX bestanden herinstalleren!? Waarom? Daar was niets mis mee!
Bijgevolg houdt het hier even op voor mij tot een briljante ziel een veel eenvoudigere en werkende install kan maken. Versie 1070 is uit de backup gehaald en 1150 voorlopig geparkeerd in het "magazijn".
|
|
|
Post by Petrol on Aug 9, 2006 23:48:20 GMT 1
Ik heb ook zo'n dx-achtige foutmelding gekregen, heb gewoon verder gedaan en alles werkte van de 1e keer. Misschien is het bij u hetzelfde?
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 10, 2006 7:27:46 GMT 1
Sorry mensen maar veel te veel gedoe met die nieuwe patch! eerst was de download corrupt dus weer een hele nacht laten downloaden van crappy en superslowe servers. Dan de halve avond beziggeweest om bestanden te backuppen en te verwijderen of verschuiven omdat dat spul een volle 2 GIGA nodig heeft om te installeren en als ik dan na veel vijven en zessen eindelijk de install kan voltooien krijg ik een fout in een module DX9V_iets_30.dll en raadt het mij aan om die module te herinstalleren!! Dat is dus de DX bestanden herinstalleren!? Waarom? Daar was niets mis mee! Bijgevolg houdt het hier even op voor mij tot een briljante ziel een veel eenvoudigere en werkende install kan maken. Versie 1070 is uit de backup gehaald en 1150 voorlopig geparkeerd in het "magazijn". Trage servers? Er zijn minstens 5 mirrors, die kunnen toch niet allemaal traag zijn? Download Accelerator Plus Willy, goed progje. Ik heb dat vorige week aan meer dan 350 kb/s binnengehaald. Ok, dat is niet extreem snel, maar op een goeie 35 minuten was het volledig binnen. Met een backup heb ik me niet bezig gehouden, je kan toch alles terug instellen.
|
|
|
Post by arnold on Aug 10, 2006 7:36:52 GMT 1
krijg ik een fout in een module DX9V_iets_30.dll en raadt het mij aan om die module te herinstalleren!! Dat is dus de DX bestanden herinstalleren!? Waarom? Daar was niets mis mee! Willy, in de map Windows\System32 vind je volgend programma terug ( wel bij zoeken "geavanceerde opties" aanklikken en laten zoeken in alle verborgen- én systeem- bestanden ! ) : Dxdiag.exe , laat dit eens draaien en zie welke versie je hebt en of er geen foutmeldingen zijn ( per tabblad zie je of er fouten zijn ), ik denk dat je minsten versie 9.0. nodig hebt , desnoods laten updaten !. Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 10, 2006 10:00:51 GMT 1
De foutmelding komt er bij de start van rFactor zelve (de exe dus) waarbij ik enkel OK kan klikken op de foutmelding en rFactor NIET opstart :
"De toepassing kan niet worden gestart omdat het bestand D3D9x_30.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen"
Ik heb DirectX versie 9c, die was al nodig voor GTL en voor GTR2. De diagnose wijst op geen enkel probleem, alle tests sluiten sucesvol af. Geen enkele van de andere games heeft tot nu toe een probleem gegeven.
|
|