|
Post by arnold on Aug 10, 2006 11:12:48 GMT 1
De foutmelding komt er bij de start van rFactor zelve (de exe dus) waarbij ik enkel OK kan klikken op de foutmelding en rFactor NIET opstart : "De toepassing kan niet worden gestart omdat het bestand D3D9x_30.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen" Ik heb DirectX versie 9c, die was al nodig voor GTL en voor GTR2. De diagnose wijst op geen enkel probleem, alle tests sluiten sucesvol af. Geen enkele van de andere games heeft tot nu toe een probleem gegeven. hmm , is weer een raar geval : als ik mijn computer laat zoeken op dit bovenstaand bestand dan vind ie dat niet.....misschien toch eens gewoon DirectX herinstalleren.....
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 10, 2006 13:03:35 GMT 1
Ik zou in ulle plaats het volgende doen:
Gooi rF er helemaal af, ook de restbestanden Gooi Direct X eraf Download rF opnieuw (want als je zo veel problemen had met de download kan het probleem ook daar liggen) Dan gewoon rF installeren en rF Dirext X laten installeren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 10, 2006 14:36:59 GMT 1
Ik zou in ulle plaats het volgende doen: Gooi Direct X eraf Dat is het em juist, DirectX eraf zwieren is zeker niet het eenvoudigste, nergens uninstall of ni via software, en de boeremanier (map weggooien) is al helemaal uit den boze Misschien met een speciaal progske ?? Heb altijd gewoon opnieuw geinstalleerd (over huidige versie), en zulke progs laat ik altijd op standaard patch installeren (c:...).
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 10, 2006 17:13:00 GMT 1
Owkee...het is dus gelukt met het afhalen en herinstalleren van een redist-pakket van DirectX 9.... Die van MS zelve bleken geen effect hebben. Toch blijf ik het vreemd vinden want ik HAD de laatste DX9c en geen enkel andere game maakte bezwaar! Een tamelijk knullige methode om te "upgraden" blijf ik het vinden.
|
|
|
Post by arnold on Aug 10, 2006 17:47:56 GMT 1
Owkee...het is dus gelukt met het afhalen en herinstalleren van een redist-pakket van DirectX 9.... Die van MS zelve bleken geen effect hebben. Toch blijf ik het vreemd vinden want ik HAD de laatste DX9c en geen enkel andere game maakte bezwaar! Een tamelijk knullige methode om te "upgraden" blijf ik het vinden. best mogelijk dat het betrefffende bestandje al verdwenen was , misschien door één of ander programma meegenomen bij het uninstallen , dat dit nergens gemist is geweest en dat dit nu bij de opstart van rFactor wel naar boven is gekomen. of door een corrupte download zoals Werner al aangaf....
|
|