|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 16:18:20 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 17:24:32 GMT 1
Tja ..dan gaan ze toch moeten een normale download plaatsen ... no torrent here. Nu ben ik eens benieuwd of ik eens een zinnige uitleg ga krijgen van een anti-bittorent persoon Waarom 'no torents here' Willy ? Dat is 1 vd beste uitvindingen in de computerwereld van de laatste jaren imo.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 18:37:34 GMT 1
Willy ik zal die GTL-Spa op de gmail drive plaatsen... Zojuist de nieuwste versie van die tool geinstalleerd en dat blijkt weer te werken. Gmail drive is te vinden op : www.viksoe.dk/code/gmail.htmDe login : vrl.simracing Als ge het paswoord niet meer weet laat maar iets horen @ frank.wynants@gmail.com, dan zal ik het u doorzenden. Als het circuit er volledig opstaat post ik hier nog eens een reply.
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 16, 2006 18:53:05 GMT 1
Waarom 'no torents here' Willy ? Dat is 1 vd beste uitvindingen in de computerwereld van de laatste jaren imo. Best mogelijk...net zoals Kazaa ...MSN ... AppleMac .. maar die gebruik ik ook niet Nee.. ik wil gewoon niet weeral een ander programma installeren dat bandbreedte wegsnoept en poorten openzet gewoon omdat die gasten nu eenmaal torrents hebben en dan maar beslissen dat iedereen via torrents moet downloaden .... De meeste mensen gebruiken nog altijd geen bittorrent en dus zouden ze een alternatief moeten voorzien voor het grootste deel van de downloads ... doen ze dat niet dan download ik het niet. Uiteindelijk is dat gewoon "pech voor mij"...de rest van de wereld zal daar toch niet van wakker liggen?
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 18:55:13 GMT 1
Voila hij staat er op. Te vinden in de volgende directory : \rfactor\tracks Daar gtlspa.part1.rar tem gtlspa.part4.rar Veel plezier Met die McLaren is het eigenlijk echt wel een tof circuit. note: voor ge de nieuwe versie van gmaildrive installeert de oude eerst volledig verwijderen.
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 19:46:06 GMT 1
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 16, 2006 20:42:32 GMT 1
Ok Thanks ... ik heb ineens downloadkeuze genoeg
|
|
|
Post by Knarf on Apr 20, 2006 7:33:45 GMT 1
Ik kan er volgende week niet bijzijn. Gisteren tot de vaststelling gekomen dat ik dan naar de Harlem Globetrotters ben; altijd gedacht dat ik daar vandaag naartoe ging
|
|
|
Post by Knarf on Apr 20, 2006 11:43:47 GMT 1
Nee.. ik wil gewoon niet weeral een ander programma installeren dat bandbreedte wegsnoept en poorten openzet Imo gaat bittorrent gewoon over http en hebt ge daarvoor geen poorten nodig (maar ik kan verkeerd zijn). Daarnaast kunt ge dat programma ook stilleggen als ge het niet gebruikt dus bandbreedte wegsnoepen doet dat niet. In ieder geval : Het wordt tijd om Opera buiten te zwieren Willy (opera 9 heeft een ingebouwde bittorrent client)
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 24, 2006 20:47:16 GMT 1
Hi all! Ben zonet beginnen testen en er is me direct iets opgevallen. Maroni reed daarjuist 2:28, wat sneller is dan Peter's tijd. (die setup is goed btw) Nu moet ik Peter's ronde nog eens bekijken maar ik het een sterk vermoeden dat hij die tijd grotendeels zal verliezen in de bus-stop. Die moet/kan je echt zeer agressief nemen, volledig over de curbs, binnenkant langs de rail. Ge lanceert uzelf wel, maar het is mogelijk. Als je in derde door de busstop kan knallen win je al snel een seconde. Ik zat zojuist op 2:31.9... Even zijn replay bekeken, en idd, hij neemt busstop op de conventionele manier. Imo wat rijd verloren in les Combes (moet je daar wel naar 2e?) en ik Bruxelles (idem, ik neem die in 3e), en in de knik na Bruxelles, daar zit 'm wat ruim. Zelf kan ik die 2:29 nog niet, maar Peter moet 2:27 kunnen rijden. Ik zal coachen!
|
|
|
Post by Petrol on Apr 24, 2006 22:51:23 GMT 1
Ik heb spijtig genoeg geen tijd om te oefenen, ik zal denkelijk zelfs de testrace niet meerijden. Ik ken Spa goed genoeg dus ik zou er de 2 races heelhuids moeten kunnen finishen. Qua snelheid zal het iets minder moeten zijn deze keer. Hopelijk kan ik uw suggesties nog testen voor de race Werner.
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 25, 2006 7:47:39 GMT 1
Ik ken Spa goed genoeg dus ik zou er de 2 races heelhuids moeten kunnen finishen. Pas maar op voor den Darius G. ...
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 25, 2006 8:03:30 GMT 1
Over de pitstop strategie; Spa heeft een heel lange pits. Ik stel me de vraag of het niet opportuun is om de hoofdrace met Medium banden te rijden en niet te stoppen.
Wat denken jullie?
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 25, 2006 9:26:16 GMT 1
Waarschijnlijk rij ik vanavond ook de testrace niet mee wegens weeral ..karting. Deze keer in Kortrijk...we hebben 2 kortingsbonnen en woensdag schijnt voor ons beiden de meest ge-eigende avond te zijn om zoiets te doen Als het even kan doe ik geen pitstop. Ben in Spa nog niet beneden de 2.38 geraakt maar ik zal daaar wel een stuk van kunnen afknijpen .... Vandaag nog wat oefenen en dan hebben we donderdag ook nog training
|
|
|
Post by Knarf on Apr 25, 2006 9:36:02 GMT 1
Pas maar op voor den Darius G. ... But not crash ;D
|
|