|
Post by Hill2button on Apr 15, 2006 16:24:14 GMT 1
Hi All!
Volgende race is op Spa! GTL versie, ik vind dat we ons daar van onze beste kant moeten laten zien.
Ik ga alvast proberen om er op tijd aan te beginnen (niet zoals de vorige twee keren).
Mss een paar wild-card mensen die deze éne race willen meepikken? Donderdag over twee weken, 22u tot 00u.
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 15, 2006 23:11:26 GMT 1
Hmmm...met 2m40s zit ik wss nog nergens... Richttijden?
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 15, 2006 23:51:20 GMT 1
Geen idee, ik heb de baan nog niet. ;D
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 7:00:32 GMT 1
Spa is niet bepaald een lievelingscircuit van mij. Het is me altijd een vraagteken waar die F1 piloten het over hebben als ze zeggen dat Spa/Suzuka de mooiste circuits van de kalender zijn (Suzuka is wel fantastisch, maar Spa...).
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 12:18:01 GMT 1
Ik vind Spa effectief een mooi en uitdagend circuit. Alleen lukt het me niet meer om torrents te downloaden met Azureus. Ik kan dus niet testen tot ik het circuit heb.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 12:51:04 GMT 1
Probeer eens iets anders als Azureus ?
torrentopia is ne hele default bittorent client...
(zelf gebruik ik bitspirit voor instelbare starttijden enzo)
|
|
|
Post by petje on Apr 16, 2006 13:21:39 GMT 1
Ik heb spa nog staan in een rar file maar is wel nog 34 mega groot. Ik weet niet of ik dat kan doorsturen via mail?
|
|
|
Post by Pe on Apr 16, 2006 13:40:32 GMT 1
gebruik www file share toch... gratis af te halen en je stuurt de link naar de mensen die het moeten hebben. zo simpel als het groot is
|
|
|
Post by petje on Apr 16, 2006 14:10:54 GMT 1
Ik ben niet zo thuis in van die dingen. Heb het geinstalleerd en wat nu. Hebben jullie dan mijn IP adress nodig?
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 14:25:19 GMT 1
Het is gelukt, met die Torrentopia, bedankt Frank! Heb een halve namiddag zitten prutsen met Azureus en firewall en router instellingen, net even die Torrentopia geinstalled, port geforward en dat werkte direct.. En nu 'ns zien of die GTL Spa beter is dan de oudere versie die ik had. edit: heb Rouen ook ineens gedownload via torrent.
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 14:55:52 GMT 1
Een geslaagde conversie, voor mij even knap als in GTL, wel een beetje zwaar voor de fps. Deze Spa is absoluut een aanrader voor iedereen die rF heeft. Tijdens m'n 1e ronde kwam ik wel tot de vaststelling dat ze de GTR layout gebruikt hebben en niet de nieuwe busstop van GTL. Wreed accident... ;D M'n pb op de GTR versie was rond de 2.29.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 16, 2006 15:05:28 GMT 1
Dat is idd een zeer geslaagde conversie. Ik heb nog geen overduidelijk verkeerde dingen gezien (zoals vreemde vliegende objecten zoals ge op sommige gtr conversies hebt). En ook geen minder opvallende dingen (zoals publiek wat over de baan loopt als ge replay bekijkt). Maar in de readme staat ook dat deze fully-patched is. Denk dat er wat werk aan gebeurd is. Je ziet ook op sommige plaatsen rFactor reclamepanelen dus er is duidelijk aan gesleuteld. Enkel het laadscherm is nogal vreemd
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 16, 2006 15:21:49 GMT 1
Oeps..ik zat op het GTR_Spa circuit.... ik moet dus op zoek naar het GTL ... is dat dat van die euroDanny (EMF of zoiets?) ...
Nog iets dat ik niet snap.... als het het GTL circuit is, waarom hebben ze dan de OUDE chicane ? Het GTL circuit is met de nieuwe layout!
|
|
|
Post by Petrol on Apr 16, 2006 15:40:05 GMT 1
Het is niet de EuroDanny versie (F1C conversie) en neiet de GTR conversie maar de nieuwe GTL conversie. De enige link daarvoor is: rtracker.org/details.php?id=233 om via torrent te downloaden, ik heb een hele tijd zitten zoeken naar een werkende downloadlink maar niks gevonden. De reden waarom ze de oude busstop gepakt hebben zal zijn omdat de waypoints heel moeilijk uit GTL te halen zijn. Ze hebben dus waarschijnlijk die van GTR genomen en de baan wat aangepast, het is wel goed gedaan ze.
|
|
|
Post by WBuchinski on Apr 16, 2006 16:04:55 GMT 1
Tja ..dan gaan ze toch moeten een normale download plaatsen ... no torrent here.
|
|