|
Post by petje on Mar 8, 2006 21:33:45 GMT 1
Zou er al iemand een setje hebben voor dit circuit. Ik moet nodig een beetje gaan trainen.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 8, 2006 23:15:23 GMT 1
|
|
|
Post by petje on Mar 9, 2006 17:29:51 GMT 1
Merci hé Peter, zal dat effen gaan proberen.
|
|
|
Post by petje on Mar 13, 2006 22:14:44 GMT 1
Man man, dat is toch mijn circuit niet. Heb na een 20 tal rondjes toch al een 1.35.7 gereden. Als ik dan Donny zie rijden die er een lage 1.32 uitperst zinkt de moed je soms wel in schoenen. Maar we blijven doortrainen. Nu nog de laatste LFS race doen en dan hebben we wat meer tijd om met de Porsches te trainen.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 13, 2006 22:21:37 GMT 1
Ik dacht net het omgekeerde ;D Het is wel even schrikken na het LFS-"geweld", maar dit circuit ligt me beter dan Zandy. Tijden vgl met die van Donny is nu eenmaal slecht voor uw zelfvertrouwen.
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 13, 2006 22:58:16 GMT 1
Heb mij nog niet echt te pletter getraind en zit voorlopig op 1.41 maar ook met de bedenking dat dit een circuit is dat mij absoluut tegensteekt (was al zo in F1 2002 GTR en ook in SimBins GTR ....)
|
|
|
Post by Petrol on Mar 14, 2006 0:15:08 GMT 1
In GTR heb ik Oschersleben nooit veel gereden, ik ben het pas beginnen appreciëren toen ik er met de Porsche in rF op ging toeren. En dat omdat we een goeie onboard lap video hadden van een GT3 Cup, gewoon om de physics te evalueren dus. Ik zou zeggen, bekijk mijn replay, of kijk 'ns naar één van de aliens als die online testen. (let op de apex, versnellingen, hoe snel ze op het gas gaan,... ) Zo moeilijk is Oschers niet, 't is alleen een beetje anders dan de meeste circuits, en je moet er snel durven gaan, dat maakt het net een uitdaging. Zoals Werner zegt, staar u niet blind op tijden van Donny & Co, (veel) trager zijn dan hen is geen schande. Als ik tijd heb ga ik dinsdag proberen om wat online te testen, woensdag zou ik ook die testrace willen meepikken, en donderdag race ik uiteraard mee.
|
|
|
Post by arnold on Mar 14, 2006 9:12:54 GMT 1
telkens opnieuw zoek ik me te pletter naar die circuits op het net maar kan maar niks vinden ?
Oschersleben , Essington...
Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 14, 2006 9:33:13 GMT 1
OK toegegeven Nolle ... Oscherleben was een lastige en Essington is van rFactor zelve maar al de andere dat is toch niet zo moeilijk? Op RaceSim Central staat een mooie geordende lijst met het grootste deel van de circuits. Dat heeft mij een stuk of 6 klikskes met de muis gekost om daar te raken...allez voila... het kost u nu maar 1 klikske niemeer : forum.rscnet.org/showthread.php?t=227923
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 14, 2006 9:40:06 GMT 1
Het zou natuurlijk kunnen dat je geen verbinding krijgt met het RSC forum als je niet geregistreerd bent (dat weet ik niet aangezien ik geregeld ingelogd ben) maar ik denk als er 1 forum is dat de moeite is om u eens te registreren dat het wel RSC is want als je het daar niet terugvindt wel..dan gaat ge het nergens nie vinden denk ik ! (en voor de puristen...ja er zijn zeker nog andere fora ook zoals Blackhole Motorsports waar ook alle mods en circuits en addons schoontjes gerangschikt staan) By the way .... als je opde rFactor site zelve eventjes "community" aanklikt dan krijg je een mooie lijst met allerlei links (deze pagina dus : www.rfactor.net/index.php?page=community ) waar er hier en daar toch ook wat leuks te rapen valt ....
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 14, 2006 9:48:54 GMT 1
Ah ja...voor ik het vergeet..aangaande Essington en Oscherleben... een hele stapel add-ons (ook voor LFS!) waaronder beide circuits vind je op deze site : onlineracer.de/download.phpDeze site staat tussen de links onder de "community" op de rfactor.net website. Ik post bewust geen direct links omdat ik vind dat als het even kan je niet mag "hotlinken"
|
|
|
Post by arnold on Mar 14, 2006 11:52:17 GMT 1
Ah ja...voor ik het vergeet..aangaande Essington en Oscherleben... een hele stapel add-ons (ook voor LFS!) waaronder beide circuits vind je op deze site : onlineracer.de/download.phpDeze site staat tussen de links onder de "community" op de rfactor.net website. Ik post bewust geen direct links omdat ik vind dat als het even kan je niet mag "hotlinken" hmm ik ben blijkbaar ne échte dommerik op dit gebied , Essington is binnen maar Oscherleben vind ik niet maar toch gewoon om zeker te zijn : die track word toch onder de naam "Oscherleben" aangeboden ? Arnold.
|
|
|
Post by WBuchinski on Mar 14, 2006 12:01:27 GMT 1
;D
Nolle.. je zou toevallig niet hebben opgemerkt dat er daar onderaan die pagina kleine nummertjes staan (in die blauwe rand).... Toegegeven, mijn Duits is ook niet je dat maar deeze mededeling spreekt toch voor zich niet ?
"Wechsle zur Seite [1] 2 3" Ik zou "seite2" eens proberen! Ben je er zeker van dat te lange tijd in fictieve LFS autookes uw waarnemingsvermogen niet negatief be-invloed?
|
|
|
Post by arnold on Mar 14, 2006 12:13:26 GMT 1
;D Nolle.. je zou toevallig niet hebben opgemerkt dat er daar onderaan die pagina kleine nummertjes staan (in die blauwe rand).... Toegegeven, mijn Duits is ook niet je dat maar deeze mededeling spreekt toch voor zich niet ? "Wechsle zur Seite [1] 2 3" Ik zou "seite2" eens proberen! Ben je er zeker van dat te lange tijd in fictieve LFS autookes uw waarnemingsvermogen niet negatief be-invloed? héhéhé idd Willy , juist voor ik hier terugkwam heb ik die kleintjes gevonden , bedankt voor alle hulp ! btw : ik merk dat je toch al eens meedoet in LFS , dus kunnen we er samen weer ( middenmoot , 2de server ) een paar spannende racekes van maken ? ik zie er al naar uit !. Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 14, 2006 22:21:52 GMT 1
Op dit adres vind ge iedere officiele patch, beta patch, circuit (originele, addon), mod, ... van rFactor: rtracker.org/Het is wel met Bittorrent en om 1 of andere duistere reden weigeren sommige mensen dat te gebruiken. Nu ja dat is niet mijn probleem, ik gebruik wel bittorrent dus staat alles wat ik maar nodig heb voor rFactor op ene website mooi gerangschikt samen en met ne search engine. Essington gaat ge er apart niet vinden maar die zit toch gewoon bij rFactor als ge 1.070 draait (de 1.070 patch staat wel op die rtracker).
|
|