|
Post by Knarf on Dec 17, 2005 17:54:36 GMT 1
Toch maar eens een eigen thread starten hierover rFactor-report is dus het ding dat ik heb gemaakt om rFactor rapportjes te maken. Het is momenteel te vinden op : rfactorreport.host.sk/Daar staan ook de instructies.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2005 15:11:20 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 27, 2005 16:49:19 GMT 1
Hmmm, zeer gpl-alike .... Zal het ook eerst eens moeten uittesten hoe dat racecastgedoe werkt .... Klaar voor een volgende testraceje zeker? Nu... Werner zal de eerste betrokkene zijn om reportjes rF te maken wss
Euh knarf... bij de download zegt hij : "Warning: I/O warning : failed to load external entity "" in /mnt/storage/users/r/f/a/rfactorreport/index.php on line 8 Unable to load XML file!"
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2005 17:03:25 GMT 1
Ivm die error... Ik weet niet wat je bedoelt met download want je kunt die tool niet downloaden. Als je bedoelt dat als je op de link klikt in mijn 1ste post dan krijg je idd die error. Je moet de volledige link kopieren en plakken in uw adresbalk. Maar dan nog zal hij niet gaan omdat er destijds een fout is geweest met racecast en er een heel deel oude resultaten onbruikbaar zijn geworden (je ziet dat ook als je kijkt naar racecast.rfactor.net/?go=racedetails&raceID=4643 ... Rechtsonder staat daar als Vehicle ' ëÿÀgÀÿÿþéÿ,2!& @'. Dat zit dus ook in die XML waardoor het ongeldige XML is en mijn tool daarop dus niet werkt. Maar de link in de 2de post moet werken (dat is een xml file die ik heb gedownload van racecast en op eigen webspace heb gezet). In ieder geval moet ik die errormessages wat opkuisen. Die error die gij kreeg wilt gewoon zeggen dat het programma de opgegeven XML file niet kan vinden. En gpl-alike... Mja ik moet van ergens mijn inspiratie halen hé :-)
|
|
|
Post by WBuchinski on Dec 27, 2005 20:00:49 GMT 1
Inderdaad Knarf : ik had die eerste link geklikt. Ik dacht dat je daar het dingetje kon downloaden wegens rFactor-report is dus het ding dat ik heb gemaakt om rFactor rapportjes te maken. Het is momenteel te vinden op : rfactorreport.host.sk/... en wss zijn dat idd oude rapporten. Nu .. bij de volgende testrace zal er wel even tijd en plaats zijn om het "in actie" te zien vermoed ik.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 27, 2005 20:16:41 GMT 1
Als ge de 1ste post volledig leest zou het duidelijk moeten zijn hoe het werkt :-) Spijtig dat de voorbeeld link die ik daar heb gebruikt niet meer werkt wegens fouten in die XML.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 31, 2005 11:41:45 GMT 1
Nu ook met most laps led : rfactorreport.host.sk/?file=result.xml#overview (Tim Vanhee 19laps dus in ons ZR testrace) Het enige wat ik nu nog ga doen is een overzicht van de race-leaders. Ofwel moeten er nog speciale verzoeken zijn. En dan ga ik de html template overdragen aan iemand anders om den layout te doen.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 2, 2006 12:52:52 GMT 1
De pagina wat aangepast zodat ge nu gewoon kunt surfen naar rfactorreport.host.sk/ en daar een racecast rapport kunt opgeven. Wel effe opmerken dat racecast serieus overhoop ligt. Zeer vaak komt daar ongeldige XML uit en dan loopt mijn programma dus de mist in (eigenlijk loopt de php-xml parser (terecht) de mist in)). En blijkbaar zijn alle racecast rapportjes van de laatste tijd zonder kwali resultaten dus als ge zo ene probeert ziet ge ne hoop info niet. In ieder geval heb ik ne correcte xml gezet op de server zelf dus als ge gewoon als url result.xml opgeeft komt er iets nuttig uit.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 2, 2006 13:12:58 GMT 1
Frank,
is er enige kans dat dit ook ooit werkt met replay-files?
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Jan 2, 2006 14:02:16 GMT 1
Frank, is er enige kans dat dit ook ooit werkt met replay-files? Timo Die kans is er niet Timo. Nu zitten er ook raceleaders in trouwens.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 4, 2006 14:11:11 GMT 1
Ondertussen is het trouwens wat eenvoudiger gemaakt. Ge zoekt gewoon op racecast uw race. Ge kopieert die URL naar het invoerveld op rfactorreport.host.sk/ en ge drukt ENTER... (voor duidelijkere uitleg zie rfactorreport.host.sk/)Geen gedoe meer dus met de URL te achterhalen van die XML file enzo. Momenteel nog aan het wachten op een reactie van Wouter ivm de opmaak. Indien hier andere mensen kennis hebben van HTML layout toestanden mogen die me altijd eens contacteren.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 7, 2006 12:24:54 GMT 1
Ik heb maar eens zelf een poging ondernomen om de layout in elkaar te boksen... Op internet explorer loopt er wel wat mis maar op firefox ziet het er goed uit (en ik gebruik toch firefox dus )
|
|
|
Post by Knarf on Jan 7, 2006 17:45:18 GMT 1
Ondertussen heb ik ook een preprocessor geschreven om ongeldige UTF-8 tekens eruit te filteren. Nu zouden dus alle rapporten door mijn spul moeten gaan... Bv onze lotus race kunt ge zien door te surfen naar rfactorreport.host.sk/ en daar als racecast URL in te vullen: racecast.rfactor.net/?go=racedetails&raceID=24427&sessiontype=RaceGe zult zien dat bij type wagen iets vreemd staat omdat op racecast daar ook iets vreemd staat. Maar nu gaat het tenminste door mijn programma uit. (note dat bij die lotus race we geen kwali hebben gedaan en dus vanalle dingen ontbreken in dat rapport)
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2006 17:05:27 GMT 1
Op verzoek kan mijn parser nu naast Racecast resultaten ook de resultaten die worden opgeslagen op uw pc parsen. Ge vindt die files in pathnaarrfactor\UserData\LOG\results Ge upload de betreffende xml file naar 1 of andere webspace en ge geeft die URL dan op rfactorreport.host.sk/Op die manier zijt ge ineens minder afhankelijk van de website van Racecast (maar ge hebt wel webspace nodig om uw .xml bestand naar te uploaden). Daarnaast ook nog ne bug verwijdert dat de laatste ronde niet op de lap by lap grafiek stond.
|
|
|
Post by arnold on Jan 8, 2006 17:14:41 GMT 1
Op verzoek kan mijn parser nu naast Racecast resultaten ook de resultaten die worden opgeslagen op uw pc parsen. Ge vindt die files in pathnaarrfactor\UserData\LOG\results Ge upload de betreffende xml file naar 1 of andere webspace en ge geeft die URL dan op rfactorreport.host.sk/Op die manier zijt ge ineens minder afhankelijk van de website van Racecast (maar ge hebt wel webspace nodig om uw .xml bestand naar te uploaden). Daarnaast ook nog ne bug verwijdert dat de laatste ronde niet op de lap by lap grafiek stond. ja nu is het wel heel makkelijk geworden om een race te analyseren , zéér puik werk Frank !.
|
|