|
Post by Knarf on Jan 9, 2006 17:57:55 GMT 1
Nu staan ook het aantal pitstops dat iemand heeft gemaakt in het race-resultaten gedeelte.
Spijtig genoeg kunt ge niet terugvinden in welke rondes iemand heeft gepit. Anders kon ik misschien nog een aanduiding maken op de grafiek.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 11, 2006 18:41:49 GMT 1
Ondertussen nog een hoop bugfixes en toevoegingen gedaan gedaan (belangrijkste is denk ik het aantal pitstops en in wa ronde die pitstops zijn gemaakt).
Maar ge kunt gewoon een overzicht van bugfixes/toevoegingen vinden op de homepage
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 21:24:47 GMT 1
Zojuist tot de vaststelling gekomen dat sinds de 1.070 patch de raceresultaten in meerdere bestanden worden opgeslagen.
Ik heb mijne parser aangepast maar het gevolg is wel dat - oude rapporten niet meer werken - ik racecast niet meer ondersteun...
Om voorbereid te zijn op nog zo ne stunt van die pipo's ga ik pogen om een pdf export knop te voorzien zodat ge het rapportje bij kunt houden als pdf...
Blijkbaar zitten er toch wel kerels met vreemde ideeen bij ISI (hoe ge in godsnaam een UTF-8 probleem kunt hebben in XML files was me ook al een raadsel maar soit).
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 21:55:16 GMT 1
Mss iets te impulsief geweest zojuist :-)
Ondertussen heb ik support voor : - 2 aparte resultfiles - 1 resultfile waar alles in staat...
Nu werkt het programma dus ook terug voor 1.040 enzo. Racecast ondersteun ik niet meer omdat die website mega instabiel is en die XML de helft van de tijd vol bullshit staat.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 14, 2006 16:30:50 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Feb 18, 2006 13:54:17 GMT 1
Ondertussen groot nieuws over rFactor-report. Het is gemoved naar : www.vrl-simracing.be/rfactorreport/Nu loopt alles dus een stuk vlotter. Daarnaast kunt ge de source nu ook vinden op sourceforge.net/projects/rfactorreport/ samen met een handleiding hoe ge het spul zelf kunt hosten/op uw eigen pc kunt draaien/de layout volledig kunt aanpassen om het 100% te integreren met uw eigen website.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 22, 2006 18:55:57 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 22, 2006 21:58:18 GMT 1
Leuk Frank, precies niet veel racers, maar ze hebben der ne schone layout voor gemaakt.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 13, 2006 13:44:01 GMT 1
Kleine update vanwege de 1.150 patch: - Bij het overview staat er nu ook 'Date' zijnde het tijdstip waarop de race begon.
- Bij DNF staat nu ook tussen haakjes erbij wat de reden van opgave was.
- Als iemand geen kwali rondes heeft gereden staat dat er nu. Vroeger stond er dan een negatieve tijd (-59.50.00 ofzo).
|
|
|
Post by arnold on Aug 14, 2006 7:28:36 GMT 1
ik kan er nu wel niet direkt veel mee aanvangen ( denk ik ? ) maar het is een prachtig stukje programmeerwerk , pro Frank !
|
|
|
Post by Knarf on Aug 15, 2006 9:02:13 GMT 1
Nu ook met : - gewichtstraf (in Qualification Result en Race result en extra tabbelleke 'Penalty Mass'). - Foutopvanging. Soms ontbreekt er ne rondetijd in de raceresult files. Vroeger nam rFactor-report dan ne tijd van 0sec voor die ronde waardoor de consistency van die piloot helemaal om zeep was, en waardoor hij in de grafieken ne piek kreeg. Nu pak ik als rondetijd maar de rondetijd van de vorige ronde, dan is het meestal toch vrij juist. En vanboven komt er een warning als dit gebeurd en voor welke piloot in welke ronde. Voorbeeld met gewichtstraf
|
|
|
Post by Knarf on Oct 5, 2006 22:28:15 GMT 1
Zojuist eens wa in de stats aan het bekijken van de rFactor-report website en deze aangepaste versie van rFactor-report heeft wel iets :-) tinyurl.com/r3u2y
|
|
|
Post by arnold on Oct 6, 2006 7:25:30 GMT 1
Zojuist eens wa in de stats aan het bekijken van de rFactor-report website en deze aangepaste versie van rFactor-report heeft wel iets :-) tinyurl.com/r3u2yidd : strak en overzichtelijk zonder veel poespas....
|
|
|
Post by Knarf on Oct 6, 2006 8:12:14 GMT 1
Het ging me voornamelijk om de vertaling Ik heb ondertussen hun CSS wel gebruikt voor de officiele websites van rF-report, lfs-report en van sywix
|
|
|
Post by Knarf on Apr 28, 2007 12:08:21 GMT 1
Nog eens een aanpassing aan de grafieken gemaakt. Nu kunt ge naast inzoomen ook iemand zijn lijn vetter maken. Pak bijvoorbeeld dit report : tinyurl.com/36yerp. Als ge daar nu bij 'Lap by Lap graph' achter 'Highlight driver' Nico intikt krijgt ge dit als grafiek: tinyurl.com/3224t4Jammer genoeg moet ik daarvoor wel anti-aliasing uitschakelen maar soit.
|
|