|
rF mods
Oct 10, 2005 21:19:46 GMT 1
Post by Petrol on Oct 10, 2005 21:19:46 GMT 1
Da replay systeem vind ik ook niet alles, in F1C en andere kon je dus wel de tijden en namen zien, ik begrijp niet waarom ze dat nu weggelaten hebben. Als ge ne replay van een race bekijkt is da een serieuze handicap.
Over die F3s, check uw wing settings en gebruik in elk geval geen default, ge kunt uw wings een pak meer downforce geven om van die overstuur af te raken. In het algemeen liggen die F3s mij ook niet zo, ik denk dat de physics minder ontwikkeld zijn dan de meesten denken.
|
|
|
rF mods
Oct 10, 2005 21:32:33 GMT 1
Post by Knarf on Oct 10, 2005 21:32:33 GMT 1
Mja, ik heb me daar ook al in geërgerd. Die rare knoppen stammen nog af van GP2 (en GP1?). Een beetje spionage bij de concurrentie moet toch kunnen denk ik... Dat zijn idd ongeveer dezelfde knoppen ja. Maar GP1 was wel van Geoff Crammond. Volgens mij zit die tegenwoordig toch niet bij ISI ? Ik blijf me trouwens ergeren aan het oversturende gedrag van de F3 wagens... Probeer eens ne setup van Greger Huttu ? Te vinden op www.teamredline.co.uk/
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 11, 2005 4:13:02 GMT 1
|
|
|
rF mods
Oct 11, 2005 10:11:29 GMT 1
Post by Hill2button on Oct 11, 2005 10:11:29 GMT 1
Die setups van Huttu zijn idd beter te besturen.
Hij compenseert het oversturend gedrag door een steile achtervleugel te monteren. Het blijft toch een pleister op de wonde... de F3 mod ziet er wel prachtig uit, maar dit is rF nog niet op zijn best...
|
|
|
rF mods
Oct 11, 2005 10:53:00 GMT 1
Post by Knarf on Oct 11, 2005 10:53:00 GMT 1
Bwa ik vind da zeker nie slecht die F3. Bepaalde dingen storen me wel aan rFactor - mottige cockpits (gpl cockpits zien er 10 keer zo goed uit ) - framedrops online waardoor ik mijn detail ongelooflijk laag moet zetten - replaysystem (maar blijkbaar is dit modbaar dus heb ik hoop) - de vlaggen, echte marchals is toch zoveel leuker dan een vierkantje linksboven in uw scherm. Samen met dit ook algemeen leven in de brouwerij. In GTL bijvoorbeeld die pitman die u de baan opstuurt, het is iets onnozel maar ik vind dat wel iets hebben ipv daar een onbeweegbaar plakaat in de vorm van een manneke neer te gooien in de pitlane. Maar een vrl-league met die F3 of advanced trainers zie ik toch zeker zitten. Helaas zijn er blijkbaar ook nog redelijk wat problemen ivm uitslagen te posten enzo maar wie weet maakt er iemand een RA-achtig spul voor rFactor...
|
|
|
rF mods
Oct 11, 2005 12:32:50 GMT 1
Post by Hill2button on Oct 11, 2005 12:32:50 GMT 1
Bwa ik vind da zeker nie slecht die F3. Bepaalde dingen storen me wel aan rFactor - mottige cockpits (gpl cockpits zien er 10 keer zo goed uit ) - framedrops online waardoor ik mijn detail ongelooflijk laag moet zetten - replaysystem (maar blijkbaar is dit modbaar dus heb ik hoop) - de vlaggen, echte marchals is toch zoveel leuker dan een vierkantje linksboven in uw scherm. Samen met dit ook algemeen leven in de brouwerij. In GTL bijvoorbeeld die pitman die u de baan opstuurt, het is iets onnozel maar ik vind dat wel iets hebben ipv daar een onbeweegbaar plakaat in de vorm van een manneke neer te gooien in de pitlane. Maar een vrl-league met die F3 of advanced trainers zie ik toch zeker zitten. Helaas zijn er blijkbaar ook nog redelijk wat problemen ivm uitslagen te posten enzo maar wie weet maakt er iemand een RA-achtig spul voor rFactor... Bwa, als ge ziet hoe simpel GPL is, en hoe leuk dat is, het moet niet te veel franjes hebben. Aan die cockpits heb ik me nog niet gestoord, is de cp van een moderne auto zowiezo niet lelijker dan die van een F1 67? Heb nog niet online gereden en heb ook niet meteen zin om in één of andere pickup race door een idioot van de baan gekegeld te worden. De replay is modbaar, als isi nu zelf een update zou willen doen van het online gebeuren...
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 12:06:10 GMT 1
Post by Knarf on Oct 13, 2005 12:06:10 GMT 1
Idd Werner die Howston is ne bak Tot nu toe had ik enkel nog maar gereden met de Formula trainers, F3, F1 (zelfde physics als FIS). Maar die Howstons zijn gewoon 10 keer zo tof Kheb hier vandaag al serieus wa rondes afgemaald met het grootste plezier. Auto's met een dak op zijn dan mss toch nie zo slecht
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 12:57:16 GMT 1
Post by Werner on Oct 13, 2005 12:57:16 GMT 1
Idd Werner die Howston is ne bak Tot nu toe had ik enkel nog maar gereden met de Formula trainers, F3, F1 (zelfde physics als FIS). Maar die Howstons zijn gewoon 10 keer zo tof Kheb hier vandaag al serieus wa rondes afgemaald met het grootste plezier. Auto's met een dak op zijn dan mss toch nie zo slecht Een league met die Howtons, dat zou nog een gedacht zijn. Of zijn er al degelijke sportscar mods? (kijkt naar Peter )
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 13:49:50 GMT 1
Post by Knarf on Oct 13, 2005 13:49:50 GMT 1
Er is een Australian Supercar V8 mod maar die is echt niet populair online dus heb ik een vermoeden dat em nie echt goed is (H6 V8 Supercars challenge is de correcte volledige naam)
Maar die andere default auto's van rFactor zijn ook wel cool zu. Een rFactor league zoals de LFS league hier lijkt me wel tof. Dan een raceke met ne Howston, dan eens met ne F3, dan eens met ne Hammer, dan eens met ne F-trainer, ...
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 14:00:27 GMT 1
Post by Werner on Oct 13, 2005 14:00:27 GMT 1
Circuits blijven mijn probleem. Alluwel dat er met de Howston wel goed te rijden valt op de standaard banen. Ik lees op RSC wel veel over omzettingen, maar op Limerock (te smal) en Birmingham (is dat een echte baan?) na lijkt er nog niet zoveel beschikbaar te zijn. Er zijn er wel bezig met de ring, maar wanneer die er gaat zijn? Spa, Brno, Laguna Seca enzo, ik zit erop te wachten... Kunnen de GTR banen niet tamelijk makkelijk worden overgezet? De Spa versie van GTR was echt wel zalig.
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 18:36:49 GMT 1
Post by Timpreza on Oct 13, 2005 18:36:49 GMT 1
Er staan wat nieuwe banen aan te komen, maar hoe de kwaliteit zal zijn weet ik niet. De F1C conversie van Melbourne voor rF samen met wat updates verder in de thread: forum.rscnet.org/showthread.php?t=227328Ik heb het nog niet getest.
|
|
|
rF mods
Oct 13, 2005 20:37:50 GMT 1
Post by Hill2button on Oct 13, 2005 20:37:50 GMT 1
Heb zonet een uurke zitten rondbollen op Toban met die Howston GT1. Manmanman, big fun!! Een wagen met de snelheid van de GTR-wagens, maar met deze kan je driften! Ik heb het Toban circuit zowaar leren appreciëren!
|
|
|
rF mods
Oct 16, 2005 13:43:51 GMT 1
Post by Petrol on Oct 16, 2005 13:43:51 GMT 1
Ik heb geen idee of er aan sportscar mods gewerkt wordt, ik veronderstel van wel.
Die Howston GT1 is idd heel plezant, het nadeel daarvan is dat de "winners" allemaal kiezen voor de 4WD optie die iets sneller is. Die RWD is veel leuker. De ZR Z-type moet ge ook 'ns proberen als ge wat wil driften, die vind ik ook de moeite, hij is spijtig genoeg wel wat trager dan de Howston.
Van circuits heb ik alleen nog maar Lime en Birmingham gedownload, ik twijfel of de rest wel goed genoeg is, 't zullen eerder van die snelle conversies zijn. Het is wel zo dat ge met Dave Noonan z'n tool alle modellen uit GTR en GTL kunt nemen, met nog wel wat werk is het in principe dus mogelijk om in rF op een perfect Spa, Zolder, Brno,... te racen. Maar ge zult die nooit gewoon kunnen downloaden omdat dat niet erg legaal is. Ik ben er wel zeker van dat die underground gaan opduiken, als ik er iets van verneem laat ik het wel weten. ;D
|
|
|
rF mods
Oct 16, 2005 18:34:45 GMT 1
Post by Timpreza on Oct 16, 2005 18:34:45 GMT 1
Hou ons dan maar op de hoogte van de ondergrond
|
|
|
rF mods
Oct 20, 2005 22:41:05 GMT 1