|
Post by Knarf on Sept 21, 2005 19:21:45 GMT 1
Ik heb een klein programma gemaakt om met rFactor servers te connecteren (en ze uit te filteren/sorteren): users.pandora.be/riptor/rfactorconnectIk ga misschien nog toevoegen dat ge kunt zoeken op welke server iemand zit. Maar da's niet voor direct. Als ge naar zoiets op zoek zijt bekijk dan ook zeker Donny zijn programma eens -> users.pandora.be/viperius/mUtil
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 21, 2005 19:51:23 GMT 1
Heb dat programma van Donny staan, en dat werkt perfect. Prachtig gemaakt , hij heeft er verstand van !!!
|
|
|
Post by Knarf on Oct 2, 2005 20:50:36 GMT 1
Ondertussen heb ik V1.01 gemaakt. Daarmee zou het mogelijk moeten zijn om paswoord protected servers te joinen. Spijtig genoeg heb ik dit niet kunnen testen omdat ik geen paswoorden van servers weet...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2005 21:21:53 GMT 1
Ondertussen heb ik V1.01 gemaakt. Daarmee zou het mogelijk moeten zijn om paswoord protected servers te joinen. Spijtig genoeg heb ik dit niet kunnen testen omdat ik geen paswoorden van servers weet... Ook dat spy dinges gebruikt om te zien hoe dat werkt? Blijkbaar komt dat voort uit F1C .
|
|
|
Post by Knarf on Oct 2, 2005 21:28:32 GMT 1
Ondertussen heb ik V1.01 gemaakt. Daarmee zou het mogelijk moeten zijn om paswoord protected servers te joinen. Spijtig genoeg heb ik dit niet kunnen testen omdat ik geen paswoorden van servers weet... Ook dat spy dinges gebruikt om te zien hoe dat werkt? Blijkbaar komt dat voort uit F1C . Nee... Een mail gestuurd naar ISI. Ik start gewoon rFactor op met een Process.getRuntime met de juiste argumenten (+password paswoord (maar dit argument staat niet in de readme van rFactor). Welk spy dinges ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2005 23:08:26 GMT 1
Ook dat spy dinges gebruikt om te zien hoe dat werkt? Blijkbaar komt dat voort uit F1C . Nee... Een mail gestuurd naar ISI. Ik start gewoon rFactor op met een Process.getRuntime met de juiste argumenten (+password paswoord (maar dit argument staat niet in de readme van rFactor). Welk spy dinges ? Ja, dat ander racelist progje. Heb het vandaar gehaald dat je +password kon doen in de commandline. 't is +password "paswoord" btw, dus tussen zo'n quotes. Anders werkt het niet.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 3, 2005 19:32:52 GMT 1
't is +password "paswoord" btw, dus tussen zo'n quotes. Anders werkt het niet. merci Diene kerel van ISI had gemaild dat er quotes rond moesten ma ik wist niet welke (ma ik had goed gegokt dus ik vermoed dat het wel zal werken).
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 19:32:52 GMT 1
Ondertussen ge-upgrade voor zodat het werkt voor 1.070...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2006 21:48:39 GMT 1
mUtil ook .
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 21:53:40 GMT 1
mUtil ook . Seg Donny aangezien gij iets kent van .NET (dacht dat mUtil daarin geschreven was ?) Ik heb het volgende probleem: Als ge .NET framework installeert onder XP dan komt er zo ne verborgen user bij uw windowsgebruikers. Het gevolg is dat als ge .NET installeert (op een pc waar vroeger maar 1 user op bestond) en ge start Windows op ge dat inlogvensterte krijgt met alleen uwe naam en ge daar nog eens op moet klikken om in te loggen. Terwijl als ge .NET niet installeert die gewoon rechtstreeks boot in Windows. Weet gij hoe ge ervoor kunt zorgen dat hij als ge .NET hebt staan hij toch dat inlogvenster van windows skipped ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2006 21:59:22 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Jan 12, 2006 23:12:57 GMT 1
Merci... Daar maakt ge een paar mensen gelukkig mee
|
|
|
Post by Knarf on Jan 28, 2006 9:27:44 GMT 1
Voor wie het nog niet weet: Racecast is terug online. Hun server browser is nu een pak beter aangezien ze exact dezelfde features als rFactor-connect nu op hun website hebben geplaatst (behalve het filteren op lege servers na hebben zij niet). Ge zou bijna denken dat ze van ergens inspiratie hebben gehaald. Anyway is racecast in deze toestand wel een pak beter als tevoren --> racecast.rfactor.net/?go=servers&move=currentservers&direction=upIk heb trouwens rFactor-connect nog aangepast want daar stonden wat kolommen verkeerd na hun update van racecast maar ik denk da ik zelf vanaf nu hun website ga gebruiken.
|
|
|
Post by arnold on Mar 14, 2006 17:54:17 GMT 1
ik heb dit programma geinstalleerd maar waar vind ik de namen voor de buddy's ? ik heb de namen toegevoegd die nu bekend staan op de lijst van het programma van Frank om de ranking te tonen in LFS ( Sywix ) maar ik krijg telkens te horen dat de naam niet bestaat ? Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 14, 2006 20:00:47 GMT 1
Nolle
- Ge zijt toch zeker dat ge LFS buddies poogt toe te voegen (en geen rFactor buddies).
- Ge moet uit die lijst die Sywix gebruikt enkel hetgene voor de ; nemen hé.
Dus als ge mij wilt toevoegen Knarf
Ik ben niet zeker of ge op de hoofdletters moet letten.
|
|