|
Post by arnold on Mar 14, 2006 20:21:24 GMT 1
Nolle - Ge zijt toch zeker dat ge LFS buddies poogt toe te voegen (en geen rFactor buddies). - Ge moet uit die lijst die Sywix gebruikt enkel hetgene voor de ; nemen hé. Dus als ge mij wilt toevoegen Knarf Ik ben niet zeker of ge op de hoofdletters moet letten. ik moet die namen toch halen uit de "results.txt" file ? daar zie ik geen ; staan nog "Knarf" , enkel de échte namen van de piloten. k'zal wel weer mis zijn zeker ? Vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 14, 2006 21:37:33 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Mar 14, 2006 21:40:32 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Mar 15, 2006 9:49:59 GMT 1
oké dat van die buddy's werkt alhoewel het nogal wat werk vraagt om ze allemaal manueel in te geven , daarom nog een vraagje : ik heb ze nu allemaal ingegeven voor LFS , moet ik ze nu opnieuw allemaal manueel ingeven voor rFactor of is er een andere manier ? ik denk dan dat ze aangezien ze opgeslagen worden , ze te kopieeren vallen en plakken ? Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 15, 2006 10:00:55 GMT 1
Voor rFactor moet ge ze opnieuw ingeven. En voor rFactor zijn dat dan nog eens andere namen.
Voor LFS zijn het de LFSWorld namen die ge moet ingeven (die werken uiteraard niet voor rFactor).
Voor rFactor zijn het de namen die die mensen gebruiken in rFactor (waar ge die vindt weet ik ook niet).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2006 10:24:47 GMT 1
Voor rFactor moet ge ze opnieuw ingeven. En voor rFactor zijn dat dan nog eens andere namen. Voor LFS zijn het de LFSWorld namen die ge moet ingeven (die werken uiteraard niet voor rFactor). Voor rFactor zijn het de namen die die mensen gebruiken in rFactor (waar ge die vindt weet ik ook niet). Het zijn de namen waarmee je geregistreerd staat op racecast ( racecast.rfactor.net/?go=drivers ). In principe kunt ge wel wat cpy-pasten in de configuration.xml, maar 'k zou dat niet aanraden (en zeker niet zonder eerst te backuppen ). Maar zoals knarf al zei, de meeste namen gaan toch anders zijn, afhankelijk van met welke naam men registreert op liveForSpeed / rFactor.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 8, 2006 15:33:57 GMT 1
rFactor connect updated voor versie 1150.
Ook in rFactor-connect een beveiliging gezet dat als ge ne server poogt te joinen rFactor-connect dat dadelijk zegt (vroeger werd rFactor volledig opgestart en rfactor zei dan dat de sessie gesloten was).
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 9:58:15 GMT 1
ik heb dus ook "rFactorConnect.jar" gedownload , in mijn map "C:\Games\rFactor" gezet maar als ik er (zoals in de handleiding vermeld ) op dubbelklik om te starten dan wordt Winrar geopend......
|
|
|
Post by Knarf on Aug 9, 2006 10:04:06 GMT 1
ik heb dus ook "rFactorConnect.jar" gedownload , in mijn map "C:\Games\rFactor" gezet maar als ik er (zoals in de handleiding vermeld ) op dubbelklik om te starten dan wordt Winrar geopend...... De laatste versie van java eens herinstalleren is de eenvoudigste oplossing. rFactorconnect haalt zijn data van racecast. Gisteren stond er wel data op racecast maar die werd niet geupdate. Die gegevens die ge zag waren dus nog van uren geleden. Hopelijk is dat vandaag opgelost. Om een server te joinen met rFactorconnect: Eerst in de tabel op de gewenste server linksklikken zodat die lijn blauw wordt. Dan rechtsklikken en in het popupmenu connect kiezen. Default ziet ge enkel niet-private servers waar volk op zit. Vanonder op de knoppen klikken om ook lege servers te tonen. Default is het ook gesorteerd op aantal piloten zodat de volste server bovenaan staat. Vanboven in de tabel op de headers klikken om op andere velden te sorteren. rFactorconnect update zijn gegevens niet automatisch. Als ge de nieuwste gegevens wilt zien moet ge eens met de hand op de refresh knop klikken.
|
|
|
Post by arnold on Aug 9, 2006 10:25:09 GMT 1
ik heb dus ook "rFactorConnect.jar" gedownload , in mijn map "C:\Games\rFactor" gezet maar als ik er (zoals in de handleiding vermeld ) op dubbelklik om te starten dan wordt Winrar geopend...... De laatste versie van java eens herinstalleren is de eenvoudigste oplossing. rFactorconnect haalt zijn data van racecast. Gisteren stond er wel data op racecast maar die werd niet geupdate. Die gegevens die ge zag waren dus nog van uren geleden. Hopelijk is dat vandaag opgelost. Om een server te joinen met rFactorconnect: Eerst in de tabel op de gewenste server linksklikken zodat die lijn blauw wordt. Dan rechtsklikken en in het popupmenu connect kiezen. Default ziet ge enkel niet-private servers waar volk op zit. Vanonder op de knoppen klikken om ook lege servers te tonen. Default is het ook gesorteerd op aantal piloten zodat de volste server bovenaan staat. Vanboven in de tabel op de headers klikken om op andere velden te sorteren. rFactorconnect update zijn gegevens niet automatisch. Als ge de nieuwste gegevens wilt zien moet ge eens met de hand op de refresh knop klikken. alléé , dat werkt nu ook al weer , nog .... te gaan
|
|