|
Post by Knarf on Jul 16, 2005 17:21:08 GMT 1
Voor wie het nog niet wist: In de juli editie van autosimsport staat ne preview van rFactor met de F1 wagens.
Ze zijn er blijkbaar zwaar van onder den indruk.
http:/www.autosimsport.com/
|
|
|
Post by Petrol on Aug 16, 2005 13:23:21 GMT 1
Een heel uitgebreide review van rF in Autosimsport (Augustus versie) : www.autosimsport.com/Het lijkt er op dat het geworden is wat er van verwacht werd.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 16, 2005 16:44:36 GMT 1
De zomer van 2005 kan er dan al helemaal doorgeregend zijn, ... maar oooohhh wat zien de herfst en de winter er plots mooi uit . Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 18, 2005 7:54:09 GMT 1
Als die commentaren terecht zijn dan heeft ISI hier idd de hoofdvogel afgeschoten. Het beste sinds GPL zeggen ze... Ik ben benieuwd!
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 18, 2005 7:59:42 GMT 1
Hopelijk komen ze in de komende weken met hun release zodat we die in het tussenseizoen kunnen testen. Ik kijk er naar uit.
|
|
|
Post by WBuchinski on Aug 18, 2005 8:23:31 GMT 1
Als die commentaren terecht zijn dan heeft ISI hier idd de hoofdvogel afgeschoten. Het beste sinds GPL zeggen ze... Ik ben benieuwd! Dat zeiden ze van GTR ook ...... Wat mi enigzins opviel en wat weerzin opwekte was de introductie van een Codemaster-style "career mode" waar je bijkomende wagens en upgrades moet verdienen met credits die je dient te behalen in "lagere" klasses..... Nu, er zullen wel clevere gasten genoeg zijn die vanaf dag 2 dat gaan omzeilen maar ik snap niet dat ze dat concept willen introduceren in een simrace community....
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 18, 2005 8:33:04 GMT 1
Als die commentaren terecht zijn dan heeft ISI hier idd de hoofdvogel afgeschoten. Het beste sinds GPL zeggen ze... Ik ben benieuwd! Dat zeiden ze van GTR ook ...... Wat mi enigzins opviel en wat weerzin opwekte was de introductie van een Codemaster-style "career mode" waar je bijkomende wagens en upgrades moet verdienen met credits die je dient te behalen in "lagere" klasses..... Nu, er zullen wel clevere gasten genoeg zijn die vanaf dag 2 dat gaan omzeilen maar ik snap niet dat ze dat concept willen introduceren in een simrace community.... Bwa kweetni, dat kan wel leuk zijn.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 18, 2005 9:38:49 GMT 1
Wat mi enigzins opviel en wat weerzin opwekte was de introductie van een Codemaster-style "career mode" waar je bijkomende wagens en upgrades moet verdienen met credits die je dient te behalen in "lagere" klasses..... De PS2-versie van F1 Challenge had al ook zo'n career-mode dus was voor ISI niet meer helemaal nieuw. Voor mensen die veel offline spelen is dat wel leuk. Voor GP2 en GP3 bestond er een community-"prog"-je waar je op basis van behaalde resultaten contracten van betere teams aangeboden kreeg etc. Ik heb daar veel fun mee gehad. Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 18, 2005 9:55:59 GMT 1
En nu komt het echt dichtbij... www.rfactor.net/index.php?page=preorderMijn order is al geplaatst. 34,99 EUR, da's een 12 EUR minder dan wat ik voor GTR betaald heb, dus ik noem dat zeer schappelijk. Timo
|
|
|
Post by Knarf on Aug 18, 2005 18:30:56 GMT 1
Dat zeiden ze van GTR ook ...... Simbin zei dat van GTR ook ja. En veel volk blaat dan mee met de hype. Eens de reviews van GTR er waren was het allemaal minder. Wat mi enigzins opviel en wat weerzin opwekte was de introductie van een Codemaster-style "career mode" waar je bijkomende wagens en upgrades moet verdienen met credits die je dient te behalen in "lagere" klasses..... GTL heeft dat ook hé, net als LFS (in S2 is het wel afgeschaft) en bij RBR heb je ook niet alle wagens van het begin. Dus het is al geïntroduceerd in de simracing community. Dat zal de nieuwe wind zijn zeker. Langs de ene kant is dat wel een goed idee want ik las ik denk op RSC een opmerking van iemand dat GPL bij heel veel mensen snel van de schijf was gewist omdat ze dadelijk in de Lotus F1 sprongen en het spel veeeeel te moeilijk te vonden. Hadden die eerst met de F2's moeten rijden had GPL misschien bij veel meer volk aangeslaan.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 19, 2005 15:07:20 GMT 1
Komt FFactor eigenlijk uit 'in de winkel' of hanteren ze het LFS concept?
|
|
|
Post by Petrol on Aug 19, 2005 15:45:47 GMT 1
Zoals LFS, dat zal ook de reden zijn waarom het tamelijk goedkoop is.
|
|
|
Post by arnold on Aug 19, 2005 19:58:06 GMT 1
Zoals LFS, dat zal ook de reden zijn waarom het tamelijk goedkoop is. k'zal wel weer wat gemist hebben maar bestaat er van Rfactor al een demo ? ik zie er wel naar uit gezien de zéér positieve commentaren. vr gr,
|
|
|
Post by Knarf on Aug 20, 2005 9:09:35 GMT 1
Ja Nolle: Op de gmail drive staat die demo trouwens. Je kan hem ook zoeken op het web maar het zijn allemaal websites waar je moet registreren enzo. Om hem op een handige manier beschikbaar te hebben heb ik hem destijds op de gmail drive gezet inclusief patches enzo.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 20, 2005 9:30:48 GMT 1
Feit is wel dat die demo een vroege demo was, en dus weer geen goede voorstelling zal zijn van wat het finale produkt zal worden, maar test het maar eens, de feeling is al meer dan in orde.
|
|