|
Post by arnold on Aug 20, 2005 11:41:52 GMT 1
Ja Nolle: Op de gmail drive staat die demo trouwens. Je kan hem ook zoeken op het web maar het zijn allemaal websites waar je moet registreren enzo. Om hem op een handige manier beschikbaar te hebben heb ik hem destijds op de gmail drive gezet inclusief patches enzo. ik geraak niet meer op de gmail ( heb moeten nwe instalatie doen van xp... ) ben login en paswoord kwijt . vr gr,
|
|
|
Post by Petrol on Aug 20, 2005 11:53:52 GMT 1
Feit is wel dat die demo een vroege demo was, en dus weer geen goede voorstelling zal zijn van wat het finale produkt zal worden, maar test het maar eens, de feeling is al meer dan in orde. Dat is zeker waar, en 't is iets dat de meesten vergeten, die Multiplayer Demo was enkel gemaakt om de netcode te testen en te verbeteren. Die engine is versie 1, terwijl de echte rF volledig 2 is. Het enige dat hetzelfde kan zijn, zijn de menus en het model van het circuit, zelfs dien auto gaat niet voorkomen in de full game. Dien demo is helemaal niet gemaakt om een idee te geven van rFactor.
|
|
|
Post by arnold on Aug 20, 2005 17:56:01 GMT 1
Ja Nolle: Op de gmail drive staat die demo trouwens. Je kan hem ook zoeken op het web maar het zijn allemaal websites waar je moet registreren enzo. Om hem op een handige manier beschikbaar te hebben heb ik hem destijds op de gmail drive gezet inclusief patches enzo. ik geraak niet meer op de gmail ( heb moeten nwe instalatie doen van xp... ) ben login en paswoord kwijt . vr gr, ik geraak er terug wel op maar er wordt een lege map getoond , ook bij Randy..zijn er nog ? vr gr,
|
|
|
Post by Petrol on Aug 20, 2005 22:15:48 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 25, 2005 9:27:36 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Aug 25, 2005 13:31:50 GMT 1
woeha , juist een de demo geinstalleerd , ziet er geweldig uit en de wagen voelt fantastisch aan , als je instuurt voel je het zeer goed aan het stuur. ik denk dat dit een topper wordt. was gemakkelijk te configureren ook. pro aan de makers . vr gr,
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 26, 2005 0:14:29 GMT 1
Volgens Blackhole Motorsports is de release met minstens een week uitgesteld.
Timo
|
|