|
Post by bosje on Feb 14, 2003 20:07:24 GMT 1
Hey Ik zou graag Grand Prix Legends willen spelen op mijn pc (en mss ooit in de league als ik het ooit goed kan , maar ik eb geen bal verstand van pc's Wat moet ik met mij pc'tje doen voordat ik kan beginnen? En hebben jullie nog wat goede raad voor mij? Groeten, Bosje
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 14, 2003 20:27:59 GMT 1
Eh... hebt ge het spel al? Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Feb 14, 2003 20:37:27 GMT 1
och, ik kende in 't begin ook niks van PC's, en nu al ietske meer
|
|
|
Post by bosje on Feb 14, 2003 20:37:50 GMT 1
Nog niet, maar ik wil eerst weten of het ik het zal werken op mijn pc voor ik men geld uitgeef aan iets wat ik niet kan gebruiken
|
|
|
Post by bosje on Feb 14, 2003 20:47:29 GMT 1
Nog een vraagje, MOET je voor GPL een stuur hebben of lukt het ook met een joypad?
|
|
|
Post by bosje on Feb 14, 2003 22:06:49 GMT 1
Nog een vraagje Maakt het iets uit of je een Engelse of een Franse versie hebt? Ik ben erachter gekomen dat het spel nog te vinden is in verschillende winkels, maar alleen in 't Frans
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 15, 2003 0:10:53 GMT 1
Nog niet, maar ik wil eerst weten of het ik het zal werken op mijn pc voor ik men geld uitgeef aan iets wat ik niet kan gebruiken Ok... wat voor PC hebt ge dan? -Processor, snelheid, hoeveelheid geheugen, video kaart, geluidskaart... Wat voor internetverbinding hebt ge? Eigenlijk wel... best zelfs een force feedback stuur. Nen joystick gaat ook, als 't echt moet. Een gamepad.... eh, nee. ;D 'k Denk het niet... verschil zal 'm in de menus en zo zitten zeker. Misschien moet ge opletten als ge een patch download dat ge de juiste taalversie te pakken hebt, maar mijn gedacht gaan bij recente re-releases die patches bij zitten, dus daar verwacht ik nie echt een probleem. Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Feb 15, 2003 0:49:34 GMT 1
een (force feedback) stuur is echt wel aan te raden, eens ge het hebt weet ge waarom! GPL is ni echt gemakkelijk om efkes aan te leren, een joypad zal daar ook ni bij helpen
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 10:16:07 GMT 1
Woooow tof, nog iemand da geïntreseert is in gpl!!! ;D Er is één groot nadeel aan gpl, ne keer da ge verslaafd zijt en er goe mee weg kunt, wilt ge niets meer anders doen En vooral in ne league rijden maakt gpl vééééél beter, vooral bij onze league. Hier kent men elkaar waardoor iedereen respect geeft voor elkaar Beetje de league promoten é.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 15, 2003 11:10:05 GMT 1
Woooow tof, nog iemand da geïntreseert is in gpl!!! ;D Er is één groot nadeel aan gpl, ne keer da ge verslaafd zijt en er goe mee weg kunt, wilt ge niets meer anders doen En vooral in ne league rijden maakt gpl vééééél beter, vooral bij onze league. Hier kent men elkaar waardoor iedereen respect geeft voor elkaar Beetje de league promoten é. tuurlijk, en ge hebt volledig gelijk!
|
|
|
Post by bosje on Feb 15, 2003 15:06:17 GMT 1
Ik heb het eens gevraagd aan timpreza. Hij heeft mij gezegd wat ik moet doen en hebbbne om gpl te spelen. Hij zei dat een joypad en een keyboard erg moeilijk zijn om mee te rijden, dus zal ik mij een stuur gaan kopen. Een goede videokaart is (uiteraard) ook nodig. Dat kost allemaal een beetje veel dus het kan nog wel een paar weken duren ps; heeft er iemand nog een stuurtje op overschot ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2003 23:56:16 GMT 1
euh , ikheb hier een stuur en een stel pedalen liggen , maar die heeft zodanig lang niet meer gediend, dat het nu bijna niets meer geeft van goede contacten . Dat is ook iets waar je eens goed moet over nadenken. koop u een stuur , koop het niet te goedkoop , want op de meest ongewenste moment valt uw boelke in panne; zoals bevoorbeeld bij mij in het midden van een league. Geef liever een paar duizend frank meer uit aaan een stuur dan het eerste het beste te nemen , want op den duuur komt het goedkoper uit van vaneerste keer een goed te kopen . In alle geval , vragen zijn welkom, en hopelijk tot zeer weldra . hoe meer zielen hoe meer vreugd . Opgelet gpl is een drugs, je bent een verwittigd man .
|
|
|
Post by bosje on Feb 16, 2003 10:56:36 GMT 1
Ik zal de verslaving niet te fel laten doordringen Volgend weekend ga ik op zoek naar een goei stuur. Nu begrijp ik waarom dat niet te doen is met een toetsenbord. Bij de minste keer dat ik gas geef in een bopcht ga ik rond zonder dat ik daar iets aan kan doen In kyalami en op de Nürburgring ging ik zelfs overkop op een banking in't gras
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 16, 2003 12:00:04 GMT 1
Je zult dat wel gewoon worden. ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 16, 2003 13:26:43 GMT 1
Ik zal de verslaving niet te fel laten doordringen Klinkt dit bekend, vrienden? ;D ;D ;D Jan. =---
|
|