|
Post by pietdebelder on Feb 12, 2003 23:01:40 GMT 1
Ha, heb je ook Speed 7 pedalen? Geweldig niet, spijtig dat het Speed7 FF stuur tot oktober-november uitgesteld is.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2003 23:45:09 GMT 1
Ik heb ze nog maar een goede maand hoor m'n pedalen, maar die zijn gewoon de crème de la crème, ge zet ze gewoon naar uw voeten . akkoord, het is vééééél geld, maar als ge ze vast pakt weet ge al genoeg , dedeze gaan zeker nie meer stuk.Als die speed 7 stuurkes uitkomen , en mijn financiele toestand laat het toe, zal ik warschijnlijk geen twee minuten twijfelen om er ook één te kopen.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 13, 2003 13:24:22 GMT 1
Als het stuur er is koop ik waarschijnlijk stuur + pedalen. De richtprijs zou een 300£ moeten zijn (+- 20.000fr, waarschijnlijk zonder btw en zo) voor het stuur, en nog eens evenveel voor de pedalen.
Nen hoop geld, maar ge kunt ook ne velo kopen van 5000fr, maar als fietsen u grote hobby is ga je waarschijnlijk wel een fiets kopen van rond de 50.000fr... Zot veel geld als het u nie interesseert, maar als ge het serieus oppakt is het wel zijn geld waard.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 14, 2003 16:43:20 GMT 1
Dit zat in mijn mailbox
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 14, 2003 17:20:14 GMT 1
Seh, dat bedoelde ik dus toen ik vroeg of er eigenlijk ook "Belgische" leagues bestaan : waar Frans-, Duits- en Nederlandstaligen tegen elkaar rijden. Hopelijk blijft het niet bij mails .
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 14, 2003 17:35:06 GMT 1
Wie weet, wie weet T'is wel niets om trots op te zijn da wij Zolder hebben gemaakt ahum....
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 14, 2003 20:06:29 GMT 1
Nee, dat van Zolder is een beetje een kwakkel, maar ik vind het puik van hem dat hij de moeite genomen heeft van een antwoord in het nederlands op te stellen.
Misschien kunnen we, om tijd te winnen, afspreken van voortaan ieder in onze eigen streektaal te schrijven? -Me dunkt dat de meesten hier wel Frans kunnen lezen?
Whoa jongens... racen op Chimay. Da's echt mannenwerk en dan tegen die rappe Walen... 'k heb er minder fiductie in als met de TVRL, laat ik het zo stellen. ;D ;D
Jan. =---
|
|
|
Post by Petrol on Feb 14, 2003 20:42:58 GMT 1
'k heb die reportage eindelijk gezien en 'k heb ze serieus goegekeurd, ze heeft dus zelfs mensen warm kunne maken om GPL te beginne spele, chapeau! zo een Vlaams - Waalse challenge da zien ik ook wel zitte! en ge hebt toch al geantwoord da wij zeker ni verantwoordelijk zijn voor de GPL Zolder track?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 14, 2003 22:08:24 GMT 1
"Ik heb trouwens een pagina "beginners" gecreeerd op de site , waarin ik de Vlaamse Liga GPL vermeld" Ah, wij zijn beginners... nice...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 15, 2003 0:14:52 GMT 1
Ik denk dat hij een pagina voor beginners bedoelt en daar de weg naar de VRL toont. Da's toch goe, da we gelinkt staan op een site die nu in de belangstelling staat? Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 10:19:44 GMT 1
Ik denk dat hij een pagina voor beginners bedoelt en daar de weg naar de VRL toont. Da's toch goe, da we gelinkt staan op een site die nu in de belangstelling staat? Jan. =--- Das vré goe, das goe reclame voor onze league!! Hopelijk krijgen we zo nog paar toffe gasten die willen rijden in onze league, ge weet nooit é, we zien wel, laten we hopen
|
|
|
Post by Moerie on Feb 15, 2003 10:30:35 GMT 1
Tim ge zou ns tof zijn om eens tussen de WT en de ST tegen die gasten te rijden. Gewoon om ns kennismaking te maken!! We hebben dan 5 weken rust hier in de vrl. Hopelijk rijdt iedereen da vré sportief en fair, zodanig dat we een goeie indruk nalaten!! Dat kan nooit kwaad é
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 15, 2003 13:24:53 GMT 1
Ik ga die gast es ne reply sturen in het engels, dan gaat dat vlotter, ik versta mijn frans, maar als ik het moet typen ga ik het iedere keer moeten laten doen, net zoals Benoit met zijn nederlands. Ik veronderstel dat hij ook wel het nodige engels gaat kunnen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 16, 2003 0:01:36 GMT 1
|
|