|
Post by Timpreza on Feb 10, 2003 14:06:02 GMT 1
Mijn moeder kwam vandaag af dat ze iets op de video had opgenomen van gasten die autokoers op de computer doen. Ik dacht, tzal weer wa zijn, ergens een demonstratie van een playstationspel of zo. Ik viel bijna achterover toen ik zag dat het over een waalse gpl league ging. Het was goed voorgesteld zonder het in 'afrit 9 style' in het belachelijke te trekken. Ik heb die gasten hun site eens bezocht: vibrate.free.fr/ er staat een link naar de uitzending ook: vibrate.free.fr/download/autovision_light.exeEr zijn maandag dinsdag en woensdag heruitzendingen op RTBF (alles staat op hun site)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2003 14:53:32 GMT 1
Tof, 'k ga proberen te kijken of ten minste op te nemen.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 10, 2003 15:59:05 GMT 1
Whoa... fantastische reportage. Gewoonweg subliem, die gasten hebben echt naar voor gebracht wa belangrijk is. Mijn gedacht moeten we die gasten vanwege de VRL een felicitatie sturen. Is er hier iemand die goe Frans schrijft? Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 10, 2003 18:14:11 GMT 1
ik in ieder geval niet, maar das een prima idee Jan!
|
|
|
Post by FleaBite on Feb 10, 2003 19:39:00 GMT 1
Aangezien dat mijn stage in het Frans zal zijn, zou da een goeie voorbereiding zijn voor mij. Ik heb wel geen idee wat te schrijven, dus als jullie nu eens iets opstellen in het Nederlands, zal ik da wel vertalen (en aan jullie voorleggen ter goedkeuring he, zie dat het vol fouten staat ) Ik heb de reportage nog nie gezien, ben nu aan het downloaden
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 10, 2003 21:50:01 GMT 1
Iets in de genre van...
"De deelnemers en organisatoren van de Vlaamse Racing League feliciteren de leden van het Virtual Belgian Racing Team met hun deelname aan de reportage over simracen in het RTBF programma Autovision.
Dankzij de serieuze aanpak van de documentaire en door de nadruk te leggen op het realisme en moeilijkheidsgraad van het spel, het doorzettingsvermogen van de spelers, de gemoedelijke sfeer in de leagues en de tomeloze inzet van de GPL add-on gemeenschap, hebben jullie het simracen in Belgie in een positief daglicht gesteld. - Van harte proficiat!!"
Wat denkt ge Tim? -Te pompeus? ;D
Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Feb 10, 2003 22:29:30 GMT 1
just filmke gezien, amaai das goe!! Wel mijn best moeten doen om da frans allemaal te verstaan Da ziet er wel defit uit é, wel jammer da ze zo dicht bij elkaar zitten in die kamer!! Ge kunt te gemakkelijk naar een ander zijn skerm kijken, da leidt af denk ik. Tis verzeker een gewent é. Btw, kdenk da Tom Noppe goe zijn frans kan é, zijn vrouw is françaiseke Ge krijgt wel zin in een racek online é, met da filmke. En wist nie dat er toch intresse was om da ns in België te tonen op tv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2003 22:57:07 GMT 1
t'is goe jan , . Ik heb nog ergens frans horen spreken in mijn huis . Die gasten zijn meer dan een felicitatie waard, we kunnen der missien ne keer tegen koersen .
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 10, 2003 23:25:08 GMT 1
Laat eerst ne keer den Tim zijn fiat geven. 't Is hem dat er zijnen naam gaat onder plakken.
Allez, dat lijkt mij toch het beste dat dat van hem uit zou gaan.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2003 23:31:59 GMT 1
Salut, Les organisateurs et participants de la « league flamande de racing » (vrl: Vlaamse racing league) félicitent tous les membres de la « Virtual Belgian Racing Team » avec leur merveilleuse participation au reportage télé de RTBF dans autovision. Graçe au serieux du documentaire et en mettant les guillemets sur le réalisme, le degrai de difficulté du jeux, la perçévérance des joueurs, l’ambiance competitieve et saine dans les leagues et aux efforts démesuré de la communauté GPL add-on ; vous avez réussi a mettre les courses de simulation en belgique dans une lumière de jour positieve. TOUTE NOS FELICITATIONS !!!!! L’équipe vrl Notre site : users.pandora.be/tim.vanhee/hier een voorproeverke , om te zien of het op iets trekt
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 11, 2003 0:02:53 GMT 1
Ziet er goed uit Tom...
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2003 9:17:26 GMT 1
Enkele correcties. Salut, Les organisateurs et participants de la « league flamande de racing » (vrl: Vlaamse racing league) tiennent à féliciter tous les membres de la « Virtual Belgian Racing Team » avec leur merveilleuse participation au reportage télé de “Autovision” à la RTBF. Grâce à ce documentaire sérieux, à l’accent mis sur le réalisme et le degré de difficulté du jeu, grâce à la persévérance des joueurs, à l’ambiance compétitive et saine dans les leagues et aux efforts démesurés de la communauté GPL add-on, vous avez réussi à présenter les courses de simulation en Belgique sous un jour favorable. TOUTES NOS FELICITATIONS !!!!! L’équipe vrl Notre site : users.pandora.be/tim.vanhee/Voor die laatste zin kan je ook iets schrijven als : "vous avez réussi à donner une image positive des courses de simulation qui s'organisent en Belgique". Die verbeteringen zijn geen evangelie hé, maar 't is toch het best van die mannen een zo goed mogelijke tekst te sturen (ik ben een romanist, dus ken ook een beetje Frans). PS : kan iemand de exacte uren dat dat programma wordt heruitgezonden eens posten aub (wij hebben geen tv-programma thuis en om een of andere reden kan ik dat filmke niet afspelen op mijn computer ) ? Dan programmeer ik mijn video.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 11, 2003 10:47:13 GMT 1
ja lap, die link macheert ni meer!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2003 11:15:19 GMT 1
ik heb ook geen programma voor den tv , maar heb gezien dat ze het morgen terug afspelen om 11uur 02 op rtbf1. vandaag vind ik het niet terug op teletext .
ivm den tekst die we gaan opsturen , laten we al onze koppen samen leggen om een zo goed mogelijke en frappante tekst te maken die onze waalse collega's de rillingen in het lijf gaan geven .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 11, 2003 12:07:48 GMT 1
let op !!!
ik heb gezien dat het eventueel ook om 12 uur 02 is, op hun site zeggen ze 12.02 en op teletext 11.02. Kijk dus liefst op de twee tijdstippen.
kijk ne keer op hen site, de nieuwe versie van de reportage staat erop, het is beter van kwaliteit. de link staat onderaan het artikel "Grand Prix legends et Vibrate passent à la télévision !! " bij mij werk die alleszins .
|
|