|
Post by Timpreza on Aug 13, 2002 3:03:54 GMT 1
Kheb in 2 forums in nen topic gepost dat ik nog 4 leden zoek. Da maakt dan 10 leden. Da zou al een schone bende zijn om mee te starten, en meer moet da voorlopig allesins nie zijn denk ik. Ik ga wel alle nieuwe leden eerst eens testen in een testsessie, iedereen natuurlijk ook weer welkom dan De mensen die eerst ingeschreven zijn zullen altijd voorrang hebben op een race entry, maar er zal altijd wel iemand forfait moeten geven, dus 10 leden voor 8 tot 9 startplaatsen per race is ideaal denk ik.
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 13, 2002 13:18:40 GMT 1
Up wukke forums eije gepost? (If I may be so bold as to ask?)
niki
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2002 16:14:48 GMT 1
Op pitstop.tv en depaddock.net Weet ge anders nog Vlaamse forums waar der gasten zitten die nu en dan gpl spelen?
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 13, 2002 20:14:02 GMT 1
Neen, gin vlaamse, maar misschien ne keer op racesim central proberen?
niki
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2002 22:58:27 GMT 1
Ja, ik kan da es doen. daar zitten wel een paar vlamingen. Kga daar eens voor zorgen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2002 18:19:35 GMT 1
Jeeps, is het al te laat om nog mee te doen?
Je hebt mij al zien racen op vroc hé (timpreza bedoel ik dan), kweet niet op ik snel genoeg ben?
Btw, wat rijden jullie zoal op monza (mijn pb is atm 1:17:4)
Btw2, zijn er nog rijders nodig? Kan mss nog een paar van bij DSZ halen
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 17, 2002 18:55:44 GMT 1
1. 27.4 zal da zijn zeker Snel genoeg?? Djezus, tgeen dat ik er al van gezien heb, komt dichter bij de tijden van nen alien dan wat anders Tijd om onze pronostiekjes aan te passen Mijn PB op monza is 1.28.75 en ik rij constant in de 1.29's Welkom zou ik zo zeggen! Als ge nog een stuk of 2 leden kunt meebrengen zou dat perfect zijn. btw, kunt ge me eens u driver profile opsturen als ga daar tijd eens voor hebt?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2002 19:54:52 GMT 1
Idd, 1:27.4 Voor die xtra leden, zal er een paar vragen, maar ze zijn waarschijnlijk nog druk met DSZ (F2 ATM). But you never know. Da profile: zal ek ff voor kijken, ne foto heb ek niet, maar es zien voor de rest Cya
|
|
|
Post by Djee on Aug 19, 2002 13:05:44 GMT 1
Mmh, kzou ook wel is mee willen doen, maar kheb een paar probkes i guess. Ooit een paar keer bij ne maat gespeeld, dus weinig ervaring met gpl, en het tweede prob is dat ik het spel dus niet in mijn bezit heb Kunt ge dat nog ergens kopen of .....? Bedankt voor de info alvast Djee
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 19, 2002 13:20:16 GMT 1
hoi djee,
Ivm gpl, kweet nie van waar dat je bent , maar ik heb gpl onlangs nog te koop zien liggen in auchan in frankrijk , het is eerlijk gezegd de enige plaats waar ik dit spel het afgelopen jaar te koop heb zien liggen. K'hoop daje der aan gaat geraken ,dat is dan nog een lid bij , t'is ne keer iets anders dan hele dagen tegen die hollanders te rijden ;-)
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 19, 2002 13:29:40 GMT 1
Yo djee, Ik heb onlangs nog een backup gekocht van GPL (ring shopping Kuurne Compu World <-- ligt daar nog altijd te koop. Voor een befje of 500 kan je het krijgen. GET IT!! niki
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 19, 2002 20:40:16 GMT 1
500 befjes, ik mag er nie aan denken.... rijd ge dan heel den tijd met zo'n smaak in uwen bek???
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 19, 2002 21:12:04 GMT 1
Of kopieer het van u maat als ge het echt nergens vind... Ge zijt dus ne absoluten newbie in gpl. Ik denk dat ge best eerst een tijdje offline oefent tot ge een aanvaardbaar niveau hebt, tenzij ge een natuurtalent zijt en direct snel zijt. Ge moogt natuurlijk altijd eens een testje doen bij ons. Bekijk eens een replayke van ons als ge gpl hebt, en kijk of ge ons niveau zou aankunnen. Hebt ge een stuur? Met welke andere sims heb je ervaring?
|
|
|
Post by Djee on Aug 21, 2002 14:37:45 GMT 1
Ik woon in het noorden van antwerpen, dus in frankrijk is ni echt een optie. en diene maat dat gpl heeft zie ik ni meer, als ge van school bent verliest ge met de meeste contact hé. Een stuur heb ik, nl een ms sidewinder ff wheel. Qua sims, mmh over het algemeen speel ik het liefst race spellen, maar als ik het me goed herinner was gpl vrij moeilijk om niet te zeggen beestig moeilijk om da voor de 1ste keer te spelen. IRL is karten een van men hobby's, vooral marienbourg en franchorchamps dragen men voorkeur weg. Niet in competitie maar just for fun me men bro. Niemand die me een kopieke kan opsturen tegen betaling?
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 21, 2002 15:15:42 GMT 1
Yo Djee, Als je GPL niet vindt in de winkel, probeer dan eerst wat te oefenen met de demo van gpl (Glen & Monza). Ga naar www.papy.com voor download. Houd je vol dan wil ik ev. wel kijken voor een kopieke. niki
|
|