|
Post by Obi-Jan on Aug 29, 2002 22:11:53 GMT 1
Even voorstellen : Jan Verschueren, bekend van.... ja, van wat eigenlijk? Soit... Tim heeft me gevraagd van samen met jullie wat rondjes te draaien en, gezien ik eigenlijk wel een heel, heel klein beetje een fanatiek simracer ben, heb ik niet helemaal nee gezegd. Tim zei dat ik me hier moest registreren... 'k weet niet zeker wat dat inhoudt en ik zie niet direkt een voorbeeld staan, maar ik ben lid geworden van dit forum en kan posten, dus: bij deze. Babbelen jullie meestal hier (ik heb het eigenlijk niet zo voor forums , maar alla), of in chat (VROC) voor de wedstrijden? -'t Is maar dat het leuk zou zijn een beetje een idee van mekaar te vormen voor we samen de piste op moeten... Jan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 29, 2002 23:37:23 GMT 1
Yeeps, welkom ;D Over da babbelen: normaal voor de race gewoon in VROC, in de "VRL" room. Kpeis vanaf 19h00 zondag da ge daar wel al wa gasten zult vinden. Btw, vanwaar zijde eigenlijk? Want als ge niet van W-Vl zijt zal ek wel wat mijn taalke aanpassen
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Aug 30, 2002 7:07:19 GMT 1
Yo Obi-Jan & welkom! Tis nog vroeg in de ochtend dus veel èk nie te zeggen. C u on the track!! niki
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 30, 2002 10:53:26 GMT 1
Doe zoals ik.... post vanop 't werk. Dan weet ge nog nie wa zeggen, maar dan verkloot ge tenminste uwen eigen tijd niet. <g> Als ik zo eens die piloten-pagina's bekijk, dan val ik hier wel degelijk op... den oudste (32), den enige niet West-Vlaming (ben geboren in de Noorderkempen, maar woon al 29 jaar in de agglomeratie Antwerpen).... sjeezes. Nu ja, gelukkig zijn er veel raakvlakken op het gebied dat telt. "Racers are racers the world over." -Chris Amon. Maar die had het volgens mij over "the world" in de zin van "het Britse gemenebest". Het taaltje hier is best verstaanbaar, BTW. 'k Heb nog met een Oostendenaar in 't leger gezeten (nog zo'n concept dat de meeste van jullie ontgaan is, neem ik aan), dus dat moet wel loslopen... Allez hop, terug naar "doen alsof we bezig zijn"... Greetz, Jan.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 30, 2002 13:07:18 GMT 1
Henne is van Aarsele, Oost-Vlaanderen We babbelen hier meestal of op ICQ, maar dat is meer met de gasten die ik in real life ken. Voor en na de races maken we ambiance op de VRL chatroom, zoals Niki zegt, zo een halfuurke of zo voor de race.
|
|
|
Post by Petrol on Aug 30, 2002 17:42:36 GMT 1
Dag alleman, ik zal mij ook efkes voorstelle: ik ben Peter Raemen, 23 jaar en ik ben ook gecontacteerd om mee te racen me VRL, ik heb mij hier dus maar al geregistreerd, ik woon ook in Antwerpen (Wilrijk) en m'n GPLrank is momenteel -1.69, het zal nog wel efkes duren eer ik echt competitief zal zijn want ik heb nog nooit online geraced (ik ben ni zoveel bezig op 't internet), nu zondag zal ik nog ni mee kunne doen, 'k heb nu nog examens en 'k zou ook nog nen test moeten doen me Tim om te zien of da alles online wel macheert allé, ge zult zeker wel aan 9 à 10 man geraken! Peter
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 30, 2002 21:10:47 GMT 1
Ok, 't ziet er naar uit dat ik gereduceerd ben tot "den oudsten"... vooropgesteld dat den Tim geen verdere verassingen in petto heeft!! ;D Nog iets vergeten te vragen: zit er een paswoord op die VRL chatroom op VROC? Nog ne simmer in groot Antwerpen... da's ook den eerste keer da'k daar van hoor. Ik dacht dat gamers hier allemaal Counterstrike en RTS flippos waren!! Greetz, Jan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2002 23:37:06 GMT 1
Nee, geen password op diene chatroom. Wel één op de game, maar die zal dan wel doorgemailt worden door Tim.
|
|
|
Post by Petrol on Aug 31, 2002 11:05:40 GMT 1
Wel, dan zijn er toch 2 in Antwerpen, ik ken voor de rest niemand die zich bezig houdt me racesims, buite GPLrank heb ik dan ook nog niks op 't internet gedaan
regards,
Peter
|
|