|
Post by Hill2button on May 14, 2005 20:51:08 GMT 1
Hoe kan je eigenlijk een backup van je tijden maken? Ik mag er niet aan denken dat die verloren zouden raken...
|
|
|
Post by Timpreza on May 14, 2005 22:43:59 GMT 1
U player.ini's backuppen hé. Maar als die op de rank staan kun je die vanaf de site recupereren ook.
|
|
|
Post by arnold on Jun 14, 2005 20:50:10 GMT 1
euh ben het weeral vergeten : hoe kan ik mijn PB van Solitude in GPL Analyzer krijgen zodat ik die kan udaten naar GPlrank ? vr gr,
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 14, 2005 21:14:58 GMT 1
euh ben het weeral vergeten : hoe kan ik mijn PB van Solitude in GPL Analyzer krijgen zodat ik die kan udaten naar GPlrank ? vr gr, Laad de replay lap in RA, klik op PB icoontje, doe refresh, kijk goed dat je de juiste "mod" heb geselecteerd en upload naar de rank. Wel kijken natuurlijk dat je gegevens voor de rank juist zijn ingevuld en dat je firewall bvb de upload vanuit RA niet blokkeert....
|
|
|
Post by arnold on Jun 14, 2005 21:25:53 GMT 1
euh ben het weeral vergeten : hoe kan ik mijn PB van Solitude in GPL Analyzer krijgen zodat ik die kan udaten naar GPlrank ? vr gr, Laad de replay lap in RA, klik op PB icoontje, doe refresh, kijk goed dat je de juiste "mod" heb geselecteerd en upload naar de rank. Wel kijken natuurlijk dat je gegevens voor de rank juist zijn ingevuld en dat je firewall bvb de upload vanuit RA niet blokkeert.... oké thanks , nu weet ik het weer
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 15, 2005 8:44:56 GMT 1
Hoe kan je eigenlijk een backup van je tijden maken? Ik mag er niet aan denken dat die verloren zouden raken... Vanop de tab PB in Replay Analyser kan je ook, als je tijden zijn geladen, alles exporteren naar een .ini-file op een CD-rom of zo. Op die manier bewaar je ook je PB's op add-on circuits, wat niet het geval is met een back-up van de player.ini files, denk ik. Groetjes, Timo
|
|