|
Post by Obi-Jan on Aug 31, 2002 18:24:34 GMT 1
Wat jij wou doen, wist 'k nog... 't is Henne die 'k nie meer kan volgen. Wat mij betrefd is alles tussen 7 en 8 uur (inclusief) goed. Jan. =----
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 31, 2002 18:35:22 GMT 1
LOL! ;D Get used to it ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 31, 2002 20:28:40 GMT 1
Bedoel je dat letterlijk of figuurlijk? Jan. =----
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2002 22:20:32 GMT 1
Figuurlijk ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 1, 2002 11:34:14 GMT 1
ten achten is een skoon uur, want dan zijn de meeste mensen thuis, en ebben ze al gedaan met eten. Ten achten , ten achten, ten achten, ten achten Ten achten , ten achten, ten achten, ten achten Ten achten , ten achten, ten achten, ten achten Ten achten , ten achten, ten achten, ten achten Ten achten , ten achten, ten achten, ten achten
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Sept 1, 2002 11:38:10 GMT 1
als't ten achten gaat zijn dan zal ik moeten afhaken, kep geen goesting om te racen en dan in mijn bed te srpingen zulle
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 1, 2002 12:17:39 GMT 1
T'is geen waar da ge dan al voor zo'n reden moet afhaken é. Een echte simracer moet er wa voor over kunnen hebben é Henne voor zijne hobby. Tzou jammer zijn da ge daarvoor nie meer meedoet met ons, maar t'is u keuze natuurlijk. btw, kheb op het forum van DSZ gelezen dat er gasten zijn die zelfs congé pakken om te kunnen meerijden...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Sept 1, 2002 14:30:40 GMT 1
Ge moet ook nie direkt in slaap vallen... ge kunt U eerst nog een half uurke of zo amuseren: www.jackinworld.com/Tip voor Henne: nie op clicken als ouders in de buurt. ;D Jan. =---
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Sept 1, 2002 16:17:46 GMT 1
Tjah, als het echt zo laat dan laat ik het maar zitten. kga wel af en toe nog s komen zien hoe da ier zit enzo. Ma t'is ook nie leutig als ik zou moeten rijden en dan maffe.
NIET TER ZAKE (BTW ik d8 dan onderschriften niet meer mochten??? en dan nog dat van Pannizi was niet voor de Fun maar het was een FOUT (heeft ie toegegeven))
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 1, 2002 16:39:17 GMT 1
Onderschriften mogen, maar niet met fotos.
Da van Panizzi denk ik dat het over die donut gaat in de Catalunya é? Da was wel degelijk voor de fun, 1st zei hij dat het een fout was, maar achteraf heeft hij toegegeven dat hij wat plezier wou maken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2002 5:47:03 GMT 1
yo kga hier ook nog eens mijne kop tonen want tis al een tijdje geleden (nie te veel tijd é) wa betreft het startuur vi ik ten achten ideaal ook al omdezelfde reden als Noppe "iedereen is dan thuis op da uur". En Henne , op da kwartierke gaat toch ook niet komen zeker. Gij hebt tenminste nog tijd derachter en waarom zou da nie gaan om eerst te racen en een kwartier achterde race te gaan slapen. Ik rij ook soms juste voordak moe gaan slapen meestal eigenlijk dus......Waarom kunde gij da dan nie. BTW oe ist met uwen league? Staat ie nu al op poten??
|
|