|
Post by Timpreza on Aug 20, 2002 21:58:15 GMT 1
Als iedereen hier wil stemmen op welk uur ze de server het liefst zouden zien starten kan ik de timing eventueel veranderen.
Als je een goede reden hebt welk uur je zeker niet kunt, laat het dan maar weten in deze topic, als je door eeen eventueel nieuwe timing aan de league niet meer kan deelnemen laat het mij weten, dan kan ik er eventueel rekening mee houden.
Ter info: Als de races zo lang blijven als ze nu zijn, duurt de practice + race ongeveer 50 minuten. Misschien worden de races (niet de practise) in het volle seizoen dubbel zo lang, dan zitten we aan 65 á 70min voor practise + race maar dat is nog niet zeker, later meer hierover...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2002 15:58:35 GMT 1
Hmmm, het ziet er dus naar uit dat het om 20h30 zal zijn... spijtig. Kzal dan verzekers ni kunne meedoen. Hopelijk hebben we de maandag geen les, maar da zit er verzekers ni echt in... Oh ja
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 25, 2002 3:21:09 GMT 1
Tzou jammer zijn moesten we onzen besten verliezen daardoor, maar we zullen zien, Dit seizoen rijden we nog uit om 19u30, de Winter Trophy zal maybe om 20u30 gestart worden dan. Zou het misschien nog gaan als we om 20u zouden starten Donny?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2002 20:20:30 GMT 1
Nee, sorry. Om 20h is zelfs nog te laat... Half uur training, en dan nog een race van mss 45min of zo. Als ik alleen naar Gent zou moeten gaan 's avonds zou da geen probleem zijn. Maar ik rij naar Gent, en mijn ma/pa rijdt dan terug. En die zijn ni zo graag maar om 23h of zo thuis op ne zondagavond... Niets aan te doen dus, uitgenomen als ek geen les heb de maandag (wat vorig jaar een semester het geval was) en ik maar de maandag naar Gent moet. We zulle zien é.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2002 20:26:56 GMT 1
k'ga ne keer met die regenten gaan klappen , ze gaan wel bijdraaien. Zeg kunde geen topsporters statuut krijgen, dan meugde rien voor de unief waar daje in zit , ge gata misskien nog geld krijgen !! ;-) Shit zeg t'is echt t'open daje geen lesse ebt , want we moen ier volk ebben zu
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2002 20:29:57 GMT 1
Te zevenen alf, zou echt vré nipt zijn zu voor ikke, want als ik inschrijf voor een koerse, en ik benne weg naar mijn skoon ouders in frankrijk , dan kan ik om 19u30 thuis zijn, uitgenomen omme fille ebben, dan zimme maar rond ten achjten thuis . Bon We zullen zien é , t'is geweune t'open damme me vel kunnen zijn zu . Tot vroc é ;-)
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 27, 2002 12:37:35 GMT 1
Moesten ze van simracen nu eens ne sport maken, dan is Donny zeker een topsporter. Biljarten is wel een topsport dus... Als we nu ne keer een terreurorganisatie zouden beginnen die aanslagen pleegt zodat wij simracers serieus genomen worden!
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 30, 2002 15:35:02 GMT 1
Heeft er iemand problemen als we om 20u zouden starten vanaf 29 september in plaats van 20u30? Laat het dan aub weten. 20u was geen mogelijkheid in de poll, maar het komt voor een paar redenen beter uit dan 20u30.
- Als we om 20u30 starten is de race rond 21u45 afgelopen, wat voor sommigen al laat is blijkbaar.
- Een aantal leagues starten blijkbaar om 22u. Als we om 20u starten zou de race moeten afgelopen zijn rond 21u15 of zo.
- Afhankelijk van de ploeg waarin ik werk de dag erop heb ik dan nog meer tijd om het raceverslag onmiddellijk na de race te maken.
Als er bezwaar is, laat het dan aub weten, anders wordt het 20u.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 30, 2002 19:49:50 GMT 1
Ik kanne dan niemer mee doen. pffff waarom da veranderen?
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 30, 2002 19:51:04 GMT 1
Ik vond 1930 goed ik ga het op mijn league zelfs om 19 uur doen
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 30, 2002 19:53:18 GMT 1
Omdat de meeste mensen ronda da uur eten de zondag of nog nie thuis zijn. Waarom kunde dan nie meer meedoen? Als 19u30 kan, waarom kan 20u dan nie? re race finished dan rond 21u15.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 31, 2002 9:50:58 GMT 1
Ahja tuurlijk dan heb ik nog ma een 15 min en dan moek in myn bedde krupen. Hallo zo wil ik het ook nie zulle. Kunnen we het nie zo laten???
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2002 11:50:56 GMT 1
MWAHAHAAHAHAHA ;D Om 21h30 in bedde HAHAHA ;D Sorry...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 31, 2002 13:23:20 GMT 1
Ge moe gij vroeg gaan slapen Henne... hoe ga de gij anders ooit ne goeie simracer worden? -Ge moet een bekke leven voor uw sport he! ;D
Effe serieus, bedoelt ge nu de start om half acht houden, net als voor de test races, of om half negen, zoals gepland voor de winter trophy?
(da's dus waarom ik niet zo van forums hou... 3-4 posts in een topic en ge kunt nie meer volgen)
Jan. =----
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 31, 2002 13:58:56 GMT 1
Nee, om duidelijk te zijn, ik zou het zo willen we starten de server om 20u. Dan de 30 minuten training en dan de race.
|
|