|
Post by rikodc on Feb 28, 2009 15:55:19 GMT 1
papa héél lief aankijken vanavond, voor de trial.
|
|
|
Post by Zwijger on Feb 28, 2009 18:06:21 GMT 1
En vooral voor zijn creditcard ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 28, 2009 23:50:51 GMT 1
Om daarna reuze te genieten, en rF van je computer te zwieren... ;D Nou Dave, ik zal je het nog sterker vertellen: vanavond krijg je zelfs promotie naar D-lincense!! Dit gaat tegenwoordig een stuk sneller. Ik ben nog 13 weken rookie geweest. Nu promoveert elke rookie met een safety rating boven de 3.0 en 4 time trials of 2 races na een aantal weken al naar D-lincense. Yep, oval en road nu op classe D. Rijden jullie nog oval?
|
|
|
Post by naish on Mar 7, 2009 7:58:30 GMT 1
Geert heeft een mooi filmpje gemaakt van de Radical race op Road America afgelopen dinsdag.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 13:03:57 GMT 1
leuk om eens te zien ik heb de radical races niet kunnen meedoen op Silverstone en Road America omdat mijn pc er te traag voor is. Infineon is de track voor volgende week blijkbaar dus daar wil'k wel een race of 2 meepikken. de voorbije dagen heb'k heel weinig gereden omdat ik een eigen website ben gestart. www.art-simracing.be het is de bedoeling dat we met dit team endurance races gaan rijden in BES en mss nog andere goeie endurance leagues. check it out
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2009 16:37:21 GMT 1
Vandaag mede dank zij Patrick mijn triplehead installatie (2x 21,5" & 1 x 22") werkend gekregen met SoftTH. Man met de Skip Barber door de Corkscrew op Laguna Seca!!! Dat is echt gillen van de pret! Het is echt verbazend wat die 2 extra schermen erbij doen! Je blijft natuurlijk wel op je middelste scherm focussen, maar nu heb je echt een diepte zicht. Het is voor mij zijn geld (2 extra schermen van Makro + nieuwe videokaart) dubbel en dik waart, en ik kan het iedereen aanbevelen! It's the ultimate! ;D
|
|
|
Post by timothy on Mar 14, 2009 16:57:54 GMT 1
welke videokaart heb je dan genomen om dit vlot te laten draaien?
|
|
|
Post by naish on Mar 14, 2009 20:32:44 GMT 1
Dave, graag gedaan. Je hebt veel meer snelheidsbeleving met 3 schermen. Bijvoorbeeld remmen wordt ook een aparte ervaring. Je kan de vertraging bijna voelen.
Net een Radical race op Infineon gereden en 4e geworden! Wat voor mij een top resultaat is. Ik ben gesloopt, maar het was rete-spannend met 16 ronden lang een Italiaan in mijn versnellingsbak. 54 punten voor mijn irating en met maar 4 incidenten zit het ook wel snor met de Safety rating.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 15, 2009 0:15:55 GMT 1
welke videokaart heb je dan genomen om dit vlot te laten draaien? Momenteel heb ik een Nvida 9500GT voor de 2 zijschermen, en een 9600GT voor het middelste scherm. Hier is goed mee te simracen. Maar gisteren toen het mij niet lukte om de 2 zij schermen werkend te krijgen, heb ik een tijdje liggen racen met alleen mijn middelste scherm op full detail. Dat was echt wonderlijk mooi! Nu wil ik dit ook hebben op mijn 3 schermen samen, en dan zal mijn 9600GT bestemd zijn voor mijn 2 zij schermen, en ben ik van plan om een 260GTX of een 280GTX te gebruiken voor het middelste. Op ander fora zeggen dat je hiermee op full detail kan racen met genoeg fps.
|
|
|
Post by naish on Mar 15, 2009 7:52:31 GMT 1
Ik heb gisteren samen met Geert een bezoek gebracht aan Simworld op de nieuwe locatie in de Uithof in Den Haag. Daar staan VPP racks met Tripleheadtogo. iRacing geinstalleerd en met eigen account gereden. Maar Softth doet niet onder voor Triplehead. Het voordeel met Triplehead is alleen dat je met een mindere videokaart een betere fps kan realiseren. Verder zag ik ook met Triplehead kleine lijntjes in de zijschermen gedurende de replay.
Ik heb als hoofdkaart een EVGA 285 FTW en als 2e kaart een MSI 9600 GT en dat draait super met alles op full (behalve shadows), v-sync. aan en constant 60fps. Ook in een wedstrijd met 30 man.
|
|
|
Post by naish on Mar 18, 2009 7:28:56 GMT 1
iRacing Steve Myers schrijft dit in zijn laatste blog:
We are deep into development on bringing private leagues to our service in a way that will hopefully maintain the integrity of the overall service.
Daar worden de meeste simracers toch blij van..
We are also set to begin scanning Mosport this spring to get into production as soon as possible.
We have signed a MAJOR track that we will be scanning in the next few weeks that everyone should be excited for. Once again I will tease you but not telling you what it is but I will give you a hint that the announcement will come in May. welke???
One of the most popular requests we have received and something I know I have told you we are working on is the addition of Paypal to our service.
We are also making great progress on the Corvette C6.R and the Lotus 79 as well, but I don’t expect those to be completed until this summer.
|
|
|
Post by rikodc on Mar 18, 2009 18:30:35 GMT 1
Waar worden de grote races gereden in mei?
|
|
|
Post by Nuvolari on Mar 21, 2009 12:21:47 GMT 1
Indianapolis?
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 21, 2009 13:21:07 GMT 1
De Nurburgring 24u, maar de gemiddelde amerikaan is niet geïnteresseerd in dat Duits onderonsje.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 21, 2009 15:23:33 GMT 1
Waar worden de grote races gereden in mei? GP van Monaco, hoewel Indy wss meer kans maakt.
|
|