|
Post by Timpreza on Nov 16, 2010 9:30:41 GMT 1
Sjah, dat zal een reden hebben é... Wie wil er nu een race rijden waar de helft altijd afhaakt. Is dat dan zo'n groot probleem geworden bij iracing? Afhakers? Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er enkele rijders niet komen opdagen buiten mss 1 of 2 man. Geen idee, maar dat was toch zo in de maand dat ik het reed vorig jaar ofzo. Meestal mocht ik blij zijn als er een veld van 8 man was overdag en op't eind van de race schoot daar niet veel volk meer van over.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 16, 2010 10:30:25 GMT 1
Het is wel zo: Als Amerika slaapt, is heel de wereld stil. Overdag is het meestal redelijk stil bij iracing idd. Of ze moeten iets nieuws releasen, maar dat duurt dan ook maar een paar dagen. 's Avonds dan is er altijd volk genoeg en heb je normaal toch redelijk veel volk voor de races. GT5, dat zal bij mij nooit een sim kunnen vervangen. 't Is nog maar de vraag of ik het koop...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 16, 2010 13:07:11 GMT 1
Het is wel zo: Als Amerika slaapt, is heel de wereld stil. New York, toch goed voor een 6% van de populatie in de US, slaapt nooit .
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 16, 2010 13:20:15 GMT 1
Het is wel zo: Als Amerika slaapt, is heel de wereld stil. New York, toch goed voor een 6% van de populatie in de US, slaapt nooit . Dat zeggen ze toch, maar als ge daar met ne jetlag van jewelste om 5u klaarwakker zijt, merkt ge wel dat daar toch het grootste deel van die 6% nog in z'n nest ligt.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 16, 2010 14:54:01 GMT 1
New York, toch goed voor een 6% van de populatie in de US, slaapt nooit . Dat zeggen ze toch, maar als ge daar met ne jetlag van jewelste om 5u klaarwakker zijt, merkt ge wel dat daar toch het grootste deel van die 6% nog in z'n nest ligt. Dan kijkt gij niet op de juiste plaats . Zelfs met mijn dochter van 6 (ook danig jetlaggend) kon ik daar om 4u 's morgens rustig een bagel met cream cheese gaan eten... In ne Starbucks die 24/24 deed.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Nov 16, 2010 20:25:53 GMT 1
Ik wacht alvast ongeduldig op gt5 Dus iRacing staat op dezelfde voet als GT5?? ;D Good to know. Qua amusementswaarde voor mij wel. Het gaat me alvast uren speelplezier bezorgen!
|
|
|
Post by naish on Nov 17, 2010 15:32:03 GMT 1
Ik wacht alvast ongeduldig op gt5 Dus iRacing staat op dezelfde voet als GT5?? ;D Good to know. Ik vind het ook geweldig rijden. Kan er niets aan doen. Ik rij nu een tijdje met Prologue en vermaak me best. Zeker als je in de S-klasse komt is het alle zeilen bijzetten... Ik heb nog steeds een iRacing account, maar rij al weken met GT5.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Dec 3, 2010 16:34:01 GMT 1
Heeft dit te maken met de komst van GT5? Vandaag "amper" 1287 racers online (normaal rond de 3500) en als ik elke sessie ga bekijken van elke serie tel ik maximum 20 racers in totaal en geen hosted sessions! Dit is niet goed voor Iracing en hun europese rijders.... Trouwens van die 20 zijn er 13 die zitten te oefenen op een server met die nieuwe Mazda autootjes.
|
|
droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Dec 5, 2010 17:59:02 GMT 1
Elke nieuwe borstel veegt goed hé Filip.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Dec 5, 2010 19:10:07 GMT 1
Daar heb je gelijk in, maar vraag me af of het door GT5 zou komen. Jammergenoeg ga'k daar geen antwoord op weten
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2010 20:31:55 GMT 1
Ik zou een week of 3 afwachten, dan zullen er toch al veel terug op iRacing zitten. :-)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2010 21:52:48 GMT 1
December 06,2010 - Circuit De Spa-Francorchamps now available for Pre-Order! Ever since iRacing’s announcement of its partnership with legendary Circuit de Spa-Francorchamps, members have been eagerly anticipating the moment when they can tackle La Source, Les Combes, Blanchimont and, of course, Eau Rouge for the first time.
Well, that moment is almost here. One of the most historic tracks in all of motorsports will soon be available to iRacers in all its spine-tingling glory. Why not get a jump on the green flag and head over to our tracks page to pre-order Spa-Francorchamps today!
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 8, 2010 10:44:50 GMT 1
das altijd zo iedereen speelt zijn lievelingsgame maar als er iets nieuw is gaan ze daar 3weken non stop meespelen en dan vliegt het terug in de kast omdat ze het beu zijn en komen ze terug
|
|
|
Post by Filip Verbert on Dec 8, 2010 22:02:18 GMT 1
Dat is niet bij mij zo dimitri, maar kan geloven dat het bij anderen wel zo is.
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 8, 2010 22:16:56 GMT 1
wel ja niet bij 'iedereen' ma toch verzeker wel 80% van de mensen
|
|