droopy13
Rookie VRL'er
Steve Claeys
|
Post by droopy13 on Oct 29, 2010 21:35:40 GMT 1
Kon toch moeilijk een andere smiley zetten dat ik het wel begrepen had want die smiley zou mijne dan teniet doen.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Oct 30, 2010 0:47:32 GMT 1
Timo, er gaan genoeg leagues zijn die F1 gaan rijden en daar heb je geen A license voor nodig. Het is idd zo dat je geen races kan rijden bij de normale races die er zijn om de 2u, daar heb je idd A license voor nodig. Trouwens, ISRA gaat er waarschijnlijk ook mee beginnen en anders de jongens van Team Challenge en daar wil ik met ART ook aan deelnemen, dus kan je daar ook altijd in meedoen! Denk er ook aan dat binnen dit en een half jaar er nog eens 6 nieuwe circuits aankomen waaronder Spa dat bijna klaar is, Zolder, Suzuka, Fuji en nog 2 chinese circuits. Idd enig minpuntje zoals Frank aanhaalde, er is niet veel volk, MAAR dat komt omdat je 's middags rijdt en daar heb ik ook problemen mee als ik maandagmiddag en vrijdagmiddag thuis zit. Na 17u merk je duidelijk dat er al meer volk op de servers zit en 's avonds is er voldoende volk (+15 rijders) om races te rijden. Vanaf B license rij je zelfs met een grid van max 30 rijders! Ook de community + forum is heel actief wat enorm leuk is. Heb je daar nog niet genoeg van, kan je altijd nog Inracingnews bekijken dat vol staat van artikels over simracen en reallife racing. Ook komt Iracing telkens met vernieuwing en updates wat ik ook alweer een pluspunt vind. Het is alvast een hele nieuwe uitdaging en je leert alweer véél nieuwe snelle simracers kennen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2010 2:00:33 GMT 1
Ik geloof dat je voor de F1 races in de B klasse moet zitten met een minimum SR van 4.0. Voor de races zelf is er idd niet zo heel veel volk, hangt ook af van het uur op de dag maar ik denk ook dat het puntensysteem mensen afschrikt om races te rijden omdat er zoveel punten te verliezen zijn. Ik persoonlijk oefen altijd even voor ik zo'n race begin. Wel natuurlijk wel wat volk op de open practise servers!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Oct 30, 2010 12:40:03 GMT 1
Ik geloof dat je voor de F1 races in de B klasse moet zitten met een minimum SR van 4.0. IndyCar is going to move to class B Radical is moving in with the Corvette open setup series. NASCAR B open and fixed and NASCAR A will have some tweaks to follow real world schedule. Mazda MX-5 Cup and Roadster will be the new rookie road series in the same fixed setup class. Solstice and SRF will be a mixed class series at advanced road and it is now sponsored by inRacingNews.com. Launching a class A series with FW31 Launching a fun series with the FW31 at Zandvoort, Silverstone, Laguna and lime rock that runs every day. Launching a fun series with the cup car at dega, daytona and charlotte that runs every day. Daytona Prototype and Mustang will race in the GRAND-AM iRacing.com Online Sports Car Series. It will be a class C series. Ik denk dat je je vergist met de indycar.
|
|
|
Post by Mee on Oct 30, 2010 13:11:00 GMT 1
B class met SR van 4.0 = A class toch?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2010 6:56:50 GMT 1
Hier een bevestiging op deze link 3de post. members.iracing.com/jforum/posts/list/3611.page#3638Ik heb even gezocht in de Iracing FAQ maar kon er geen verwijzing naar vinden. Dus wil je een A klasse race rijden heb je aan een B rijbewijs met een SR van 4.0 genoeg!
|
|
|
Post by Webbienl on Nov 2, 2010 14:36:44 GMT 1
Je B license , als die boven de 4.0 is, wordt automatisch omgezet naar A, mits je het benodigt aantal races of time trials hebt gehaald . Dus Nee...een B 4.0+ license is niet altijd A, je SR is wel voldoende om te promoveren, alleen je ervaring met de snellere auto's nog niet
|
|
|
Post by Mee on Nov 2, 2010 15:05:10 GMT 1
Ik ben ondertussen A geworden se .
|
|
|
Post by oracle on Nov 2, 2010 23:27:01 GMT 1
Sinds kort ook Iracing member En wou ervaring eens delen First off de slostice, niet echt fan. Next spec racers, leuk Dan die f1 mod is geprobeerd, en man das (te) moeilijk, nippons zijn gocarts Dan D-license gehaalt, en aan de mustangs begonnen vandaag, ook weer zeer leuke, plus wel leerrijke mod Al bij al is Iracing een leuke ervaring tot dusver, de f1's gingen nog boven mijn petje maar wat niet kan kan nog komen. Ook al wat vrl'ers tegengekomen en herkent geweest als één Heb al een headsetje bestelt, geeft wel iets extra, al is het maar om wat onozel te doen Watch out in first corner
|
|
|
Post by Filip Verbert on Nov 15, 2010 16:17:39 GMT 1
Een beetje bedriegerij van Iracing toch wel. Gisteren tijdens de warmup van een race een disconnect gedaan omdat de race langer duurde dan verwacht. Ik kon niet meerijden omdat ik anders mijn frieten had moeten laten koud worden. ;D. Wat zegt Iracing, -84 irating punten voor géén meter te hebben gereden. Alweer mijn irating in de 2300 en ik rij al zooo weinig! Ik was nu eens blij dat de 2500 eraan zat te komen...
Hetzelfde met het aantal races nog te rijden om te promoveren naar een volgende licentie. A-class in mijn geval. Ik had voor de update en release van de nieuwe FW31 en Mazda nog maar 1 race te rijden en dan kon ik promoveren naar A-class. Wel, na die update zetten ze mij terug op "4 races te rijden voor promo"....
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Nov 15, 2010 16:58:28 GMT 1
Ik lees je post nu pas Guy. Zal je ook toevoegen, kunnen we mss wel is een raceke doen. Al da ge me nie rap in de Mustang zult tegenkomen. Tja Filip, dat vind ik een beetje het nadeel aan iracing soms. Een DNF wordt serieus afgestraft als het op iRating aankomt. En 1maal je ingeschreven bent voor een sessie en de tijd staat op 0, moet je een goed resultaat halen of het is van dat...
|
|
|
Post by Timpreza on Nov 15, 2010 17:11:13 GMT 1
Sjah, dat zal een reden hebben é... Wie wil er nu een race rijden waar de helft altijd afhaakt.
|
|
|
Post by covids on Nov 15, 2010 17:13:20 GMT 1
Met de launch van de mazda en de F1 heb ik geprofiteerd van de promo en dan ook maar eens iRacing aangeschaft. Ik rijd momenteel met de MX-5'kes rond, best wel plezant bakske, vorige week op limerock zelf al eens een race kunnen winnen. Laguna Seca ligt me iets minder, maar het tempo begint er ook in te komen.
Vooral de FFB vind ik pakken beter dan rFactor enzo (nkPro komt wel heel dicht in de buurt).
Ik hoop dat spa en zolder er snel doorkomen, want die wil ik heel graag testen. Een iRacing versie van de ring zou ook wel cool zijn maar ik vrees dat die er niet snel zal komen.
Zijn hier nog veel iRacers?
|
|
|
Post by Filip Verbert on Nov 16, 2010 1:17:31 GMT 1
Sjah, dat zal een reden hebben é... Wie wil er nu een race rijden waar de helft altijd afhaakt. Is dat dan zo'n groot probleem geworden bij iracing? Afhakers? Ik heb het nog nooit meegemaakt dat er enkele rijders niet komen opdagen buiten mss 1 of 2 man. Ik wacht alvast ongeduldig op gt5 en rfactor 2! Ik begin het betalen voor iracing beu te worden. Ik rij het al zo weinig en dan me nog eens wat bedriegen. Nu kost het me te veel geld alvast voor de tijd dat ik erin steek.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Nov 16, 2010 8:28:23 GMT 1
Ik wacht alvast ongeduldig op gt5 Dus iRacing staat op dezelfde voet als GT5?? ;D Good to know.
|
|