|
Post by Obi-Jan on Oct 3, 2002 22:50:18 GMT 1
De Grand Prix Virtual Legends groep organiseert Zondag (21hr30, na VRL testrace ) haar eerste F1 testrace ter voorbereiding van een F1 (winter)seizoen (gehouden op zondagen dat VRL geen trophy race heeft).
Monza, volledige GP, Lotus en Eagle mag je niet gebruiken. Geinteresseerde fruitloops mailen naar Mark Seery (mark.seery@firenet.uk.com).
Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 4, 2002 0:12:01 GMT 1
Zotten, Geen shift-R of niks... Eigenlijk is da zo onmogelijk nie, want ik heb in alle races van VRL misschien nog maar 1 keer moeten shift-r doen (in de race) en Monza is nie het meest vermoeiende circuit om een volle GP te rijden. Toch blijft het zot. Maar ik vraag me dan af, komen onze trainingsessies op 2.Vegeserver dan in het gedrang?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 4, 2002 1:01:20 GMT 1
Nee... wij zullen meestal rond 21hr00 gedaan hebben. Half uurke practice en twintig minuutjes / half uurke race... no problem als we om 20hr00 beginnen. Ten andere, Mark en ik verstaan mekaar goed, we zorgen er wel voor dat de leagues niet in elkaars haar geraken. Kwestie van de hobby te promoten, nietwaar? Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2002 13:33:29 GMT 1
Hmm, dit valt nog best mee, overlaatst Full GP gedaan op de Nurburgring, dag erna overal stijf
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 5, 2002 0:08:25 GMT 1
Monza is geen van de kwaadsten, maar, volgens mij, erger dan Nurburg.
Nurburg is, vooropgesteld dat het parcours kent, een van de makkelijkste GPs. "t Is even ver als de rest natuurlijk en 't is een gevaarlijk stukske asfalt, MAAR... 't is maar 15 ronden. 't Gaat dus niet vervelen, ge vergeet niet waar ge zit EN iedere ronde wordt de auto een pak lichter en meer fun.
72 ronden op Zandvoort, 80 op Silverstone, 100 in Monaco of ik weet niet hoeveel op Mosport... dat zijn marathons.
GPs rijden is (inderdaad Tim) te doen... een kwestie van er eens een paar gestart te hebben en uitgevogeld hebben hoe ge uw krachten moet verdelen.
Een voordeel aan het runnen van GP's is dat de kortere afstanden makkelijker beginnen lijken. Een nadeel is dat, in de regel, ge na een tijdje pas na een ronde of 10 "op snee" komt, wat nefast is in een sprintrace.
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2002 10:17:34 GMT 1
Bwaa, Monza ken je echt tot op de millimeter van buiten, dus vind ik het daar makkelijker om een lange tijd geen fout te maken. Op monza heb je ook elke ronde 2x een lang recht stuk om wat te stretchen enzow. Op de ring daarentegen enkel 1x om de 8minuten ofzo en uiteindelijk vind ik dat toch zwaarder wegen op de schouders.
Verder lijkt 100 laps monza (geen idee hoeveel het er zijn hoor) mij wel saai.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2002 10:22:20 GMT 1
Heb net die gast gemaild, dat kan er nog wel bij zondagavond maar euh, ge moet er toch niet voor aan die league meedoen hé? ofwel?
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 5, 2002 10:31:33 GMT 1
amai amai, waar vinden jullie de tijd om aan twéé leagues deel te nemen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 5, 2002 10:32:51 GMT 1
2?
GPL: DSZ, TVRL, VRL Nascar: DSZ en binnenkort escors
;D
|
|
|
Post by Moerie on Oct 5, 2002 10:35:29 GMT 1
Da moe wel tof zijn, ne league zonder Lotus en Eagle. Kwestie van verandering in te brengen. Tis verzeker wel vermoeiend zo'n ne volledige GP. Das voor de echte freaks! ;D En voor zoiets maak je wel tijd zeker?
Moerie
|
|
|
Post by markrenton on Oct 5, 2002 12:31:24 GMT 1
moet inderdaat heel goed meevallen om zo'n gp te rijden maar ge moet over een goeie dosis concentratie beschikken denk ik
conditie heeft er waarschijnlijk niet veel mee te maken zoals vroeger wel het geval was maar uw zo'n 100 ronden kunnen intensief bezighouden lijkt voor mij vree moeilijk
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 5, 2002 12:57:22 GMT 1
2? GPL: DSZ, TVRL, VRL Nascar: DSZ en binnenkort escors ;D En voor zoiets maak je wel tijd zeker? dat gaat niet altijd, hoor. Ik heb zoveel werk te doen, ik kan maar zeer weinig oefenen voor 1 league, laat staan meerdere.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2002 11:45:19 GMT 1
Zegguh Jan, welke tijden rijdt gij daar (en welke auto) Tis maar dak een ideeke heb hoe hard ik moet kunnen gaan in mn coopertje. Draai momenteel constant 32'ers, maar weet niet hoe snel gulle allemaal zijt, ken niemand die er aan mee doet
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 6, 2002 12:48:29 GMT 1
In racetrim zijn dat goede tijden, Jenne. Ik draai met de BRM een lage 33s in racetrim. 1m31.4s in qualifying trim. Mark Seery zit in de 1m30s met een lichte BRM, Ian Clarke stond op pole met de Honda in de testrace: 1m29.8s.
Nu 't is een divers veld met, onder meer, mensen die niet gewoon zijn van F1 te rijden en, niet vergeten, Ferrari en Brabham zijn toegestaan.
Ik gebruik deze race om even af te tasten hoe het zit en om te zien of ik het nog in de vingers heb. ;D
Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2002 14:00:15 GMT 1
Nog 1 laatste vraagske Hoe zit het met Shift-r's? Geen, 1, 2, oneindig toegestaan? Ook belangrijk voor te weten welke bak ik neem.. met minimum 1 s-r neem ik de brm, als het er geen zijn, dan ben ik wel verplicht de coop te nemen
|
|