|
Post by markrenton on Oct 6, 2002 10:44:54 GMT 1
Gisteren ben ik tot de droevige vaststelling gekomen dat er eergisteren een technofète was in de Pottelberg in Kortrijk Onwetend en zonder enige kennis van zakens ---omwille van het frequent GPL-gebruik--- ben ik niet geweest omdat ik niet wist dat er één was. Meneer Junior (Scoobydoe en Moerkinafaso ook meegerekend natuurlijk) heeft (hebben) dit vergeten te vermelden. Hierdoor ben ik heel bedroefd Daarom zou ik eens een voorstel willen maken om een soort van (tweede) event kalender op de VRL op te starten of gewoon te posten hier op het forum omtrend het vermelden van belangrijke happenings. Dit moet natuurlijk niet altijd fète's zijn. Ik zou het zelfs leuker zijn als er events opstaan i.v.m. rally's, mini-meetings, 4X4 happenings of allerhande zaken die intersant zijn voor ons. All in Favor? ?? Please Reply
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 6, 2002 12:49:15 GMT 1
mmmm... goe idee.... kheb nu geen tijd maar ik kan maybe wel zoiets opzetten. iedereen moet dan maar mailen als ze een event weten. Maar nu nog nie!
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 6, 2002 16:41:17 GMT 1
Bij nader inzien zijn dergelijke dingen altijd welkom in het algemeen forum. Om daar een aparte sectie voor te openen op de site is een beetje onnodig en niet echt de bedoeling van de site.
Dus als er iets is dat de moeite is van meeting of happenings, laat het gerust weten op het algemeen forum, alles is daar welkom. Misschien wel duidelijk zijn wat ge in de subject line zet: enkel datum en naam event bvb...
|
|
|
Post by markrenton on Oct 6, 2002 17:12:46 GMT 1
vind ik ook ;D dat moet nie specifiek zijn me nen event kalender da mag gerust gewoon op het forum gepost worden, vind ik
|
|