|
Post by Timpreza on Oct 7, 2002 19:32:36 GMT 1
Kga deze vraag nog ne keer bovenhalen. Op de kalender is er nog een gat nog nie ingevuld op 9 februari. Ik zou daar dus graag Snetterton 67 rijden. Een typisch Engels clubtrackske met een paar mooie inhaalmogelijkheden en niet té moeilijk. Goe idee? Of betere voorstellen?
|
|
|
Post by Moerie on Oct 7, 2002 22:13:50 GMT 1
Ja Tim kvind da geen slecht gedacht! Een vré tof circuitje. Wat er geen slecht gedacht is, Goodwood of Castle Combe. Ook 2 kleine circuits, maar ja nie gemakkelijk é. Vooral Goodwood dan.
Eigenlijk is Snetterton 67 nie slecht.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 7, 2002 23:28:28 GMT 1
Snetterton67 is een prima F1 baan. Doe maar, zou'k zeggen.
Jan. =---
|
|
niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Oct 8, 2002 7:00:41 GMT 1
Mijn stem gaat naar Salzburgring zonder chicane.
niki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2002 18:22:17 GMT 1
Snetterton is de beste baan die tot ni toe is voorgesteld, zelf zie ik wel graag Mount Panorama of Bremgarten op de kalender Goodwood zeker niet nemen, in DSZ reden daar ook de 3 divisies op.. in elke divisie viel zowat 50% uit door screen freezes.. en het lag aan de track, want de races werden gereden op 2 verschillende servers en in de trainingen voordien was er ook al vanalles mis gegaan met die baan!
|
|
|
Post by markrenton on Oct 8, 2002 21:45:13 GMT 1
Aan mij moet get eigenlijk nie vragen want ik heb ze nog nie eens allemaal gereen (te wijten aan het nog niet lang GPL'en) i'll trust your good judgement
|
|
|
Post by markrenton on Oct 8, 2002 21:49:00 GMT 1
by the way, kunnen er eens wat reply's gepost worden voor mijnen 'something interesting' ik had graag eens under mening gehad alléé, als het niet teveel gevraagd is natuurlijk
|
|