|
Post by Obi-Jan on Feb 7, 2008 23:15:43 GMT 1
Yo... Voor degenen die het nog niet weten, den een of den andere fooraap heeft opnieuw een "wereldbeker GPL" op poten gezet : 2008gplwc.rscsites.org/index.php't Is natuurlijk weer dezelfde zever om die races gereden te krijgen vanwege de verschillende kalenders van de verschillende deelnemers. Meer specifiek: Team België 2, waar onder meer ikzelf en Steve Degryse deel van uitmaken, zit met een rijder op wintersport (Team 1 heeft ook problemen, maar ik weet niet of het daar al te laat is of nie). Als ge U dus geroepen voelt, neem dan asap contact op met Fred Gubbels ('t is al voor de zondagavond) op f "punt" gubbels "at" gmail "punt" com. Da's wel ne Waal, maar doe de mail maar in't Vlaams, kunnen we nog eens lachen. ;D Race is op Watkins Glen, chassis otk. Trouwens, als er iemand Steve in zijn e-mail adressen heeft zitten of op MSN of zo heeft, vraag dan eens dat hij ook nog eens met Fred mailt of een teken van leven op het LBGPL forum geeft, merci. En voor de rest hier.... allemaal goei?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 11, 2008 18:11:58 GMT 1
Yo de Jan, alles goe hier, maar geen gpl meer van mijn kant. Plezant om uw eigenwijze posts nog eens tegen te komen, da's altijd lachen. ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 11, 2008 23:29:16 GMT 1
Hey Jan, same for me.
Maar eh, contacteer Pieter Marien of Kristof Engelen eens, die mannen rijden nog wekelijks competitie voor UKGPL ofzoiets.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 12, 2008 2:30:02 GMT 1
Hey Jan, same for me. Maar eh, contacteer Pieter Marien of Kristof Engelen eens, die mannen rijden nog wekelijks competitie voor UKGPL ofzoiets. Die twee zitten al in België 1. De VRL houdt België dus weeral recht in de GPL World Cup, en terecht: ik heb vaak gezegd dat iedereen die hier rijdt op internationaal vlak kan meedraaien. Uiteindelijk heeft Marc Vekeman ons gered. Dienen heeft dus nog niets aan snelheid ingeboet, ook al wist hij maar 5 minuten op voorhand waar en met wat hij ten strijde zou trekken. Spijtig genoeg is hij uiteindelijk in een ongeval betrokken geraakt en bijgevolg geklopt door een Rus in een BRM (nope, 1m09s is niet hard genoeg om een VRL'er voor te blijven tenzij hij uitvalt... try harder, dude) en een Portugees die er in slaagde een Ferrari kapot te rijden op drie ronden van het einde. Algemeen: ik leef dus nog, maar ben genoodzaakt het simmen terug te schroeven naar competities die ik op ervaring aankan. VRL is altijd al even een ander niveau geweest, dus dat zit er voorlopig niet meer in, maar ik sluit een comeback niet uit. Deze mobiele chicane zijn jullie nog niet definitief kwijt. ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 12, 2008 9:09:23 GMT 1
Hey Jan, same for me. Maar eh, contacteer Pieter Marien of Kristof Engelen eens, die mannen rijden nog wekelijks competitie voor UKGPL ofzoiets. Die twee zitten al in België 1. De VRL houdt België dus weeral recht in de GPL World Cup, en terecht: ik heb vaak gezegd dat iedereen die hier rijdt op internationaal vlak kan meedraaien. Uiteindelijk heeft Marc Vekeman ons gered. Dienen heeft dus nog niets aan snelheid ingeboet, ook al wist hij maar 5 minuten op voorhand waar en met wat hij ten strijde zou trekken. Spijtig genoeg is hij uiteindelijk in een ongeval betrokken geraakt en bijgevolg geklopt door een Rus in een BRM (nope, 1m09s is niet hard genoeg om een VRL'er voor te blijven tenzij hij uitvalt... try harder, dude) en een Portugees die er in slaagde een Ferrari kapot te rijden op drie ronden van het einde. Algemeen: ik leef dus nog, maar ben genoodzaakt het simmen terug te schroeven naar competities die ik op ervaring aankan. VRL is altijd al even een ander niveau geweest, dus dat zit er voorlopig niet meer in, maar ik sluit een comeback niet uit. Deze mobiele chicane zijn jullie nog niet definitief kwijt. ;D Altijd welkom!
|
|
|
Post by Nolle on Feb 12, 2008 12:12:29 GMT 1
Met Uw rijervaring zou jij er niet lang over doen om bij de VRL weer mee te kunnen draaien , zeker weer welkom
|
|
|
Post by Petrol on Feb 12, 2008 20:21:03 GMT 1
ik heb vaak gezegd dat iedereen die hier rijdt op internationaal vlak kan meedraaien. Dat hebben we ondertussen al bewezen, en binnenkort opnieuw. ;D Het zou leuk zijn om u nog eens terug te zien op een server. Installeer rFactor als ge tijd hebt en test wat, ge hoeft daarvoor niet mee te racen voor een podiumplaats he. Moest ge hulp nodig hebben laat het dan weten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 12, 2008 20:34:58 GMT 1
Ik denk trouwens dat jij degene bent die me naar de VRL hebt verwezen vanop het (ex-)Telenet Games Forum. (Daar zat/zit ook een Obi-Jan , ook bekent van het Zwam-forum als ik mij niet vergis -- is al lang geleden voor mij)
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 13, 2008 0:42:58 GMT 1
Ik denk trouwens dat jij degene bent die me naar de VRL hebt verwezen vanop het (ex-)Telenet Games Forum. (Daar zat/zit ook een Obi-Jan , ook bekent van het Zwam-forum als ik mij niet vergis -- is al lang geleden voor mij) Dat moet een dubbelganger zijn... ik ben nog nooit op het Telenet Games Forum geweest. Nu ja, zo lang dat ge maar goe terecht gekomen zijt is er niets aan de hand natuurlijk.
|
|
|
Post by Mee on Feb 13, 2008 19:08:04 GMT 1
Ik denk trouwens dat jij degene bent die me naar de VRL hebt verwezen vanop het (ex-)Telenet Games Forum. (Daar zat/zit ook een Obi-Jan , ook bekent van het Zwam-forum als ik mij niet vergis -- is al lang geleden voor mij) Aha, nog iemand die op ex-TNG zit/zat?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2008 21:16:15 GMT 1
Yup, was een hele poos geleden (3 jaar ofzo) redelijk actief op het Zwamforum -- nickname "The Crazy Noob".
|
|
|
Post by Obi-Jan on Mar 2, 2008 14:06:44 GMT 1
De volgende race staat gepland voor volgende zondag 9 maart. Indien je beschikbaar bent als invaller, gelieve even contact op te nemen met Frederic (e-mail in eerste post) of met mij jan "punt" verschueren "at" telenet "punt" be.
|
|