|
Post by TimoVermeersch on Oct 4, 2007 10:35:27 GMT 1
Degenen die eens graag iets lezen in de trand van de racerapportjes zoals ze hier op de site komen, moeten eens naar deze site surfen gbgpl.wordpress.com/Is leuke lectuur. Magnus heeft nu ook het eerste deel van een project waaraan ik beginnen werken ben gepubliceerd. Ik ben beginnen werken aan eerder uitgebreide racerapporten van ons laatste GBGPL-seizoen met de 67. Ik probeer het wel wat te mixen met echte gebeurtenissen van 67 zodat er ook wat background info in zit. Het eerste deel is nu dus gepost op de bovenstaande link onder A Prince of Orange - part 1. Tekst is van mij, foto's van Magnus. Laat maar weten wat je er van vindt. Timo
|
|
|
Post by Arpé on Oct 4, 2007 17:20:48 GMT 1
Nice Timo! Sentiments all over the way
|
|
|
Post by Buchinski on Oct 4, 2007 19:20:25 GMT 1
Werk van een pro Timo!
Zeer entertaining maar waarschijnlijk ook heel tijdrovend :-) Zulke dingen doen mij altijd even twijfelen of ik ook niet terug zou beginnen met GPL, bvb in GBGPL
|
|
|
Post by PhilipDC on Oct 4, 2007 20:09:21 GMT 1
Knap werk Timo.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 5, 2007 7:35:21 GMT 1
Zulke dingen doen mij altijd even twijfelen of ik ook niet terug zou beginnen met GPL, bvb in GBGPL ik ben al gans de week "out" , héél zware bronchitis , heb gisternamiddag nog eens liggen kijken naar die ( in de tijd gedownloade) filmpjes van op ESPN , "Racing Trough time" , en ik moet zeggen dat de herinneringen aan m'n debuut bij de VRL weer boven kwamen , GPL was toch wel een héél goeie sim voor die tijd. het mooiste seizoen ooit voor mij bij de VRL was dat met die 65 mod in divisie2 (D2) ps : de flimpjes waren over het circuit van Monza en over de énige 2 Italiaanse wereldkampioenen bij de F1 , die toen gereden werd door F2 wegens onvoldoende aandacht voor de F1 , en dus werd de F2 hernoemd naar F1.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 5, 2007 12:37:40 GMT 1
Zeer entertaining maar waarschijnlijk ook heel tijdrovend :-) Bah, het stukje over Zandvoort dat Magnus nu aan het bloggen is, is een 11-tal A4's tekst. Daar kruipt wel wat tijd in maar het is leuk. Dan nog foto's uit de replay halen en wat photoshoppen en de tijd vliegt ... Mensen die klagen dat ze op pensioen gaan en niet weten wat gaan doen ... Ik begrijp het dus echt niet hé. Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 11, 2007 9:12:52 GMT 1
De volledige tekst staat nu, in 5 delen, op de blog.
Timo
|
|