|
Post by TimoVermeersch on Aug 7, 2007 17:07:34 GMT 1
Je moet eens op RSC kijken naar de progress thread over de 66-mod. Dat belooft weer iets heel speciaal te worden. Blijkbaar zijn ze erin geslaagd om, als je een kampioenschap rijdt, de rijders van team te laten veranderen zoals dat IRL gebeurde. Bv Surtees gaat van Ferrari naar Honda. Online gaat dat weinig uitmaken natuurlijk.
Blijkbaar hebben ze ook een manier gevonden om binnen de limiet van 20 wagens meer dan 7 verschillende wagens te hebben.
Beloofd wederom de interesse voor GPL te hernieuwen. IMO is er nog niets op de markt dat even goed de sfeer van die beesten van de jaren 60 beter vat dan GPL.
Zou nog voor eind 2007 uitkomen.
Timo
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 7, 2007 17:32:55 GMT 1
;DOm toe te geven ik mis het wel een flink beetje ! Zeker die 65's die wel traag waren maar wel dikke fun
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 7, 2007 19:31:23 GMT 1
Ik kijk ook wel uit naar weer een nieuwe ontwikkeling in dit "prehistorische game". Al heb ik bijlange na nog niet alles gezien in de andere mods (nauwelijks 69 en TC kunnen doen online, nooit F2 of F3 of FD gedaan...) Er ligt eigenlijk nog een hele wereld open aan GPL.
|
|
fiorano
Rookie VRL'er
Cas
|
Post by fiorano on Aug 31, 2007 14:36:03 GMT 1
Ja het lijkt me ook leuk om weer eens met gpl te gaan rijden. Ik probeerde het laatst even, maar ik had het nog nooit met een stuur gereden. Dus dat was echt heel lastig.
|
|
pieter
Rookie VRL'er
|
Post by pieter on Dec 26, 2007 18:34:03 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on Dec 27, 2007 21:46:18 GMT 1
Hmmm, ziet er veelbelovend uit. Ik zal me nog eens enkele avonden op GPL moeten smijten
|
|