|
Post by Obi-Jan on Apr 14, 2007 22:50:30 GMT 1
Enigsinds met stille trom, maar hij is er dan uiteindelijk: de lang verwachtte "final version" van de '69 mod. 1969gpl.speedgeezers.com/Met dus de modellen zonder vleugels, een 1969 GP seizoen (incl. de mogelijkheid om custom AI in te schakelen voor offline racen) en enkele physics tweaks (o.a. een realistischere slipstream). Ik heb deze mod vandaag flink aan de tand gevoeld en heb vastgesteld dat ze met deze release eindelijk het niveau haalt van de '65 mod op het gebied van geloofwaardigheid en "driving feel". Een aanrader voor iedereen die het leuk vind om met een bolide van dik 400pk voor 650kg richting vangrail te driften(*). Nu wachten we alleen nog op GPL '55, '37 en de Cortina mod, zeker? (*)Tip: installeer de "light" versie van Montjuich, de "normal" is werkelijk niet te doen tenzij je een monster PC hebt en ik zie het verschil niet.
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 14, 2007 23:31:31 GMT 1
Alles wat je daar zegt Jan :-)
Heb hem deze week ook afgehaald en even op Montjuich gereden (normale versie en idd er waren stutters)
Prachtig werkelijk...
Ondertussen is er ok al een tijdje de Thundercars versie 2 en zijn er een sh!tload aan tracks bijgekomen.
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 14, 2007 23:50:48 GMT 1
en effe off topic.. wie ten allen prijze met racers uit de jaren 30 aan de slag wil, of uit de jaren 50 of met USAC racers uit de fifties.. Je kan altijd de HEAT Essentials installeren van 'The Mod Squad'. Dit is een verzameling files die je toelaat mods voor Nascar Heat te runnen zonder de originele Nascar Heat te bezitten. Enkel en alleen mods werken er op, niet de oriinele Nascar Carsets.. Maar tussen die mod zitten leuke dingetjes als de "Spirit of Heat", jaren 30 bolides, Bugattis, FIAT, ... of Spirit of Heat2, F1 racers uit de fifties : Ferrari, Maserati, ERA, Mercedes... En er is ook nog een leuke mod met front engined Indy cars... Fysics en grafix zijn wat gedateerd maar met alles op full max valt dat nog goed mee. 't Is maar effe terzijde themodsquad.uni.cc/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=10www.bhmotorsports.com/NH/SOH2www.bhmotorsports.com/NH/SOH50
|
|
|
Post by jansongpl on Apr 15, 2007 20:53:47 GMT 1
Hmmm, Das toch de moeite om eens te installeren. Ik had een stille hoop dat er nog een 69 seizoen zou komen maar het kon niet baten. Ik mis de GPL days nog wel eens ! Fine gentleman racing those days . Zal dit eens moeten herinstalleren op de pc. Die Spirit of heat zie ik ook wel zitten ! Heb nog eens spirit of speed gekocht maar jammergenoeg is dit nooit doorgebroken. Vond het grafich wel machtig ! The Brookland bankings , Montheléry, Old donington. Great stuff. ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 16, 2007 13:07:07 GMT 1
Nu wachten we alleen nog op GPL '55, '37 en de Cortina mod, zeker? En de 66-mod ...
|
|