niki
Newbie
Dominique Duthoo
|
Post by niki on Oct 8, 2002 7:05:32 GMT 1
Iemand al geprobeerd? Ik kan 't maar vantweekend proberen dus kad graag jullie commentaar eens gehoord.
niki
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2002 12:34:51 GMT 1
Yep eens geprobeerd. Het is wel leuk vind ik maar lastig om goed af te stellen. Als iemand goede afstelling heeft voor een non-ff wheel zonder dat ie begint te kotsen na een kwartier... laat maar komen ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 8, 2002 12:38:30 GMT 1
Ik heb het geinstalled en ik ga het verzeker wel gebruiken. In Monaco bvb kunt ge nu de binnenkant van de scherpste hairpins zien, en ge kunt nu precies beter in de bocht kijken. T'is een vré raar gevoel in het begin maar tis een gewoonte. Kga er wel aan wennen, ge moogt het effect nie te hoog zetten of het is om dronke van te worden. Bij mij staat het effect op 20% en damping op 100%. 2 effects combined. Voor de mensen die nie weten wa het is: het is een util dat u hoofd doet bewegen op de G-krachten en de stuurhoek in gpl. te downloaden hier: forum.racesimcentral.com/showthread.php?s=&postid=408979#post408979(ge moet wel geregistreerd zijn op da forum, maar als ge als gpl'er op racesimcentral nog nie geregistreerd zijt weet ik het ook nie meer :
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2002 18:26:13 GMT 1
Heb het geprobeerd en vond het redelijk aangenaam op 30% / 100%. Weet nog niet of ik het ga gebruiken, tis iig weer wat wennen. Alsk het gewoon ben misschien wel.. lijkt iig wel realistischer
|
|
|
Post by markrenton on Oct 8, 2002 21:41:03 GMT 1
heel vreemd maar in feite komt het realistish over alleen raar omdat je het niet verwacht. En inderdaat Tim, Ge hebt nu geen alcohol nodig om een beetje dronke te worden ;D kweet het nog nie of ik het zal gebruiken wel heel goe gevonden, vind ik
|
|
|
Post by Obi-Jan on Oct 8, 2002 23:57:32 GMT 1
Goe gevonden, ja. En, voor bochten op zich wree nuttig, MAAR : dat draait ook mee als ge neig tegenstuurt en da's behoorlijk storend, vind ik.
Jan. =---
|
|
|
Post by Moerie on Oct 9, 2002 6:02:22 GMT 1
Ik gebruik nu ook GPL Glance. Ge geeft u een ander gevoel van rijden. Tis we efkes wennen maar tis nie mis. Jammer da ge nu wel minder van u spiegels ziet tijdens het remmen, da zal wel zwaar zijn tijdens de race, vooral voor den eersten bocht
|
|
|
Post by FleaBite on Oct 9, 2002 14:27:53 GMT 1
ik heb het ff uitgetest, en ik heb besloten het niet te gebruiken, of toch niet in de vrl races. Ik heb gemerkt dat het me nóg trager maakt (en misselijk ;D )
|
|