randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 6, 2007 19:15:49 GMT 1
hallo,kan er mij iemand ne link geven waar ik pribula kan vinden. Kan er mij iemand zeggen wat ik met die display modifier juist doe,heb hem gedowd maar het werkt niet. Ik heb ook de set-up gedownd maar als ik die in de map plaats,zie ik ze staan,maar als ik opstart vind ik ze niet,ik krijg alleen de default. Ne ganse boterham maar ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2007 19:21:31 GMT 1
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 6, 2007 19:47:58 GMT 1
Dank u,nu nog een beetje uitleg hoe ik ne set-up in die mappen krijg,ik zie ze staan onder player,maar ik krijg ze niet in het spel,ik kan daar juist defaul selecteren,nogmaals dank.
PS:ik heb er niet veel,zeg geen verstand van.
groetjes
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 6, 2007 19:49:02 GMT 1
voor die setups moet je eens zien welke trainer (of zo) dat je gebruikt. Novice, advanced en grandprix.
Ik heb van Master Willy ooit er iets van geleerd. Misschien weet Tim nog wat tips daarover. De meeste van de vrl setups waren voor advanced of Grandprix maar ik weet dat niet meer juist.
Succes !
Knarf zou je ook wel goed kunnen helpen !
|
|
|
Post by Knarf on Feb 6, 2007 19:58:43 GMT 1
Goh GPL dat is lang geleden. Dat van die trainer/advanced/grand prix wagen dat moet je idd ergens instellen op Grand-Prix maar waar... Setups horen onder gpl\players\UW_NAAM\setups Mijn installatiegids staat ook nog online users.pandora.be/riptor/gplmanual/index_du.html maar daar staat niets over pribluda en ook niets over die trainer. Display modifier dat zou ik niet eens weten wat dat is.
|
|
|
Post by Pe on Feb 6, 2007 20:16:53 GMT 1
digital display modifier is een progje waarmee je kan zien in welke versnelling je zit. En ik weet het niet meer zeker maar daar zat toch ne hele duidelijke readme bij dacht ik.
Ik stel trouwens voor om eerst er voor te zorgen dat je GPL goed bolt. Begin dan dingen als Pribluda en DDM bij te zetten.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 6, 2007 21:13:38 GMT 1
Heb je de set-ups in de overeenstemmende mappen van de circuits staan?
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 7, 2007 17:28:33 GMT 1
gpl heb ik geinstalleerd met de gids van frank en dat bolt goed. Ik heb ook de bijhorende set-up geinstalleerd en ze staan in de mappen met bijhorende naam maar als ik GPL opstart krijg ik enkel de default
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 7, 2007 17:53:36 GMT 1
Pribula en display modifier werken groetjes juist die set-ups krijg ik niet goed
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 7, 2007 18:20:40 GMT 1
Zie nog drie mogelijkheden:
- de player waarmee je in GPL rijdt, is niet diegene van de map waarin de setups staan. Lijkt mij onwaarschijnlijk.
- je hebt setups voor wagen X, bv Lotus, maar rijdt met wagen Y, vb Cooper. GPL heeft voor elke wagen een andere extensie aan de setups, bv LO1 voor Lotus F1, LO2 voor Lotus Advanced, BR1 voor Brabham F1 etc. Dus : een Lotus-set zie je niet staan als je in een Cooper zit.
- je rijdt niet met een Grand Prix F1 wagen maar hebt wel daar de setups voor gedownload. Die wagen kies je in een vrije training op het scherm nadat je training kiest. Links kan je daar kiezen tussen Beginner, Advanced Trainer en Grand Prix. Je moet het laatste kiezen. BTW: als je in zo een beginner zit, zou je dat onmiddellijk moeten voelen want die gaan niet, ik herhaal, niet vooruit.
Hoop dat dit helpt.
Timo
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 7, 2007 18:50:44 GMT 1
hallo,ik heb het gevonden had de mappen dubbel staan en heb ze allemaal verwijderd en er enkele gedowd en nu gaat het. Vriedelijk bedankt om mee te denken
|
|