randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 6, 2007 19:15:49 GMT 1
hallo,kan er mij iemand ne link geven waar ik pribula kan vinden. Kan er mij iemand zeggen wat ik met die display modifier juist doe,heb hem gedowd maar het werkt niet. Ik heb ook de set-up gedownd maar als ik die in de map plaats,zie ik ze staan,maar als ik opstart vind ik ze niet,ik krijg alleen de default. Ne ganse boterham maar ik hoop dat iemand mij kan helpen. Groetjes
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 6, 2007 19:21:31 GMT 1
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Feb 6, 2007 19:47:58 GMT 1
Dank u,nu nog een beetje uitleg hoe ik ne set-up in die mappen krijg,ik zie ze staan onder player,maar ik krijg ze niet in het spel,ik kan daar juist defaul selecteren,nogmaals dank.
PS:ik heb er niet veel,zeg geen verstand van.
groetjes
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 6, 2007 19:49:02 GMT 1
voor die setups moet je eens zien welke trainer (of zo) dat je gebruikt. Novice, advanced en grandprix.
Ik heb van Master Willy ooit er iets van geleerd. Misschien weet Tim nog wat tips daarover. De meeste van de vrl setups waren voor advanced of Grandprix maar ik weet dat niet meer juist.
Succes !
Knarf zou je ook wel goed kunnen helpen !
|
|
|
Post by Knarf on Feb 6, 2007 19:58:43 GMT 1
Goh GPL dat is lang geleden. Dat van die trainer/advanced/grand prix wagen dat moet je idd ergens instellen op Grand-Prix maar waar... Setups horen onder gpl\players\UW_NAAM\setups Mijn installatiegids staat ook nog online users.pandora.be/riptor/gplmanual/index_du.html maar daar staat niets over pribluda en ook niets over die trainer. Display modifier dat zou ik niet eens weten wat dat is.
|
|
|
Post by Pe on Feb 6, 2007 20:16:53 GMT 1
digital display modifier is een progje waarmee je kan zien in welke versnelling je zit. En ik weet het niet meer zeker maar daar zat toch ne hele duidelijke readme bij dacht ik.