|
Post by jansongpl on Feb 9, 2007 17:12:49 GMT 1
Dus dit jaar wordt de VRL 5 jaar!
Iets om te vieren hé ;D
Ik denk dat ik er pas van wintertrophy divisie 2 gpl 65 erbij zit. Vermoed dat het september 2004 was.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2007 17:36:18 GMT 1
Ik herinner me ook nog mijn eerste race in GPL. Het was een fullm GP op Le Mans waarop ook een paar Nederlandse gastrijders uitgenodigd waren. Ik had zelf nog geen internet connectie toen dus Tom DM is mij met de wagen komen halen, mijn PC in zijn living geinstalleerd en we hebben samen gereden toen Those were the days. In de race zelf heb ik wel wat fouten gemaakt maar bon, de eerste keer online vergeet je nooit denk ik :-) Verder zijn er nog * Spa in 67 waar ik met de Cooper een 5de plaats reed tegen een veld vol Lotussen en Eagles. * Laguna Seca in Coop 67 waar ik het serieus aan de stok had met Pieter tot hij zijn motor opblies * Zandvoort in Coop 67: zware gevechten met Lotussen (weet niet meer precies wie) * Monaco 65 met David De Wit als ik me goed herinner * Herinner me ook nog een race op Falkenberg in Coop 67 die redelijk opwindend was op alle vlakken * Drama race op Donnington in Coop 67 Bottom line is dat ik met de Coop 67 altijd wel een redelijk event-volle race had tegen Lotussen, Ferraris en Eagles :-) Raar maar op de Ring heb ik nooit echt een goeie race gereden alhoewel het 1 van mijn favoriete circuits is en de snelheid er meestal ook wel was.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 27, 2007 21:26:14 GMT 1
Ff deze koe uit de gracht sleuren... Ook ik heb een klein verleden bij VRL... Na de eerste site gebouwd te hebben samen met Tim, heb ik een 2 tal races meegedaan ofzo. De eerste testrace op Kyalami en de full race op Le Mans. Meer races heb ik niet meegemaakt aangezien ik toen wegens mijn "chat-probleem" gebanned werd van VRL. (Gebanned is een groot woord, maar men wou me toch niet meer - niet persoonlijk maar op de baan hehe) Blij dat zo'n zaken vergeten zijn maar het waren toch 2 leuke races. Ik was er dus bij van in het begin, met Tim en Tomini denk ik. Tim heeft me ook leren aan trail-braking doen (zo heet dat toch denk ik) op Mexico. Waarvoor nog steeds dank Edit: Ik vind het trouwens super dat jullie het zover hebben geschopt en dat het nog steeds bestaat, respect!
|
|