|
Post by Knarf on Jan 31, 2007 21:49:15 GMT 1
Voor de GPL liefhebbers. Binnen een paar weken start S.NL met een nieuw GPL'67 seizoen. www.simracing.nl/article.php?t=41776Heb daar 1 bijna volledig seizoen meegedaan en 2 seizoenen enkele racekes en goede ervaringen daar. Ze rijden GPL op dinsdag en donderdag.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2007 8:46:02 GMT 1
Heb de laatste tijd eerlijk gezegd terug zin om nog eens aan GPL te beginnen "for old times' sake" maar 'k vind er gewoon de tijd niet meer voor
|
|
|
Post by Pe on Feb 1, 2007 9:51:29 GMT 1
Je bent niet de enige Wim Ik heb in de week nog wat offline zitten rijden met GPL. Die league lijkt me wel leuk maar door de week 's avonds is niet echt mijn favoriete tijdstip. Misschien tussen de 2 seizoenen in nog eens een GPL race. Kan maar leuk zijn .
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 1, 2007 12:04:06 GMT 1
Je bent niet de enige Wim Misschien tussen de 2 seizoenen in nog eens een GPL race. Kan maar leuk zijn . Hmmm..hoor ik stemmen in de woestijn Kan eventueel gerealiseerd worden als er genoeg interesse is. Eerlijk gezegd mis ik GPL ook een beetje. Die liga rijdt op dinsdagavond en dat komt mij misschien beter uit. Ik heb me indertijd aangemeld om F2VROC te gaan rijden maar ben er nog altijd niet toe geraakt om mijn installatie in orde te krijgen. De zaterdag is er altijd wel iets dus ik vind dat lastiger dan de dinsdagavond. Bovendien is de liga in het nederlands en dus beter geschikt voor mij dan bvb Duits... Te overwegen dus....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2007 18:29:57 GMT 1
Verry interesting ;D laatste tijd heb ik ook geen gpl meer gedaan maar het kriebelt regelmatig serieus! zo graag nog eens een raceje doen..... hoop dat er nog genoeg interesse is....
|
|
|
Post by Arpé on Feb 1, 2007 19:13:49 GMT 1
hmmm rrrrrrr gpl 65 aaaarrrrrrgggghhhhhh ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 1, 2007 22:21:09 GMT 1
Ik rijd nog altijd GPL in een league bij GBGPL. Rijd nu en 67 seizoen : om de twee weken donderdag.
Nog altijd geweldig IMO. En zo easy voor het systeem ....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2007 22:24:17 GMT 1
GPL...,ben er altijd voor te vinden om nog eens te GPLen.
|
|
|
Post by PhilipDC on Feb 2, 2007 0:00:01 GMT 1
Ik rij ook nog altijd GPL en dit bij GPLRACER.de, daar neem ik deel aan de FUN-CUP, ttz momenteel MOD THUNDER V2 en zodra ze er zijn MOD 66 en MOD CORTINA.
Ik zou het tof vinden moest er bij VRL zo nu en dan ook weer eens geGPLd worden. ;D
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 2, 2007 6:16:24 GMT 1
The VRL GPL veteranencup
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2007 9:49:36 GMT 1
Voor een heuse veteranencup ga ik helaas geen tijd hebben vrees ik maar voor een funrace wil ik nog wel eens proberen of mijne Cooper nog start
|
|