Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2006 11:03:02 GMT 1
Ik weet niet of dit hier al geopperd is of niet, maar bon.
Naar ik meen begrepen te hebben, wordt GPL hier opzij geschoven t.v.v. van andere simulaties/computerspelletjes. Ik heb daar geen probleem mee en vind het zelfs begrijpelijk.
Ik vroeg me echter af of dit zomaar met stille trom moest gebeuren. Kunnen we niet nog eens als waardig afscheid een of andere GP (full of halve afstand) rijden met de originele wagens op een leuk circuit (Clermond-Ferrand of zo) en alle teams aanwezig. Ik bijvoorbeeld zou dan meedoen, ongeacht of ik (bijvoorbeeld via loting) in een Honda terecht kom (waar ik niet graag mee rij) of een Eagle.
't Is maar een gedacht. Misschien is hier nog volk mee warm te maken.
|
|
|
Post by arnold on Sept 7, 2006 11:31:01 GMT 1
GPL is verwijderd van mijn systeem , trouwens op het moment dat ik had besloten om te stoppen met racen op de pc heb ik alle games eraf gegooid en heb ik mijn stuur en pedalen te koop gezet. zolang deze echter niet verkocht zijn heb ik maar terug rFactor en Lfs geinstalleerd kwestie van mijn stuur en pedalen niet vast te laten roesten. dus voor iedereen : stuur : Logitech Momo Force ( zo'n rood met alluminium schakelkleppen , het beste volgens sommige ) en mijn "selfmade" pedalen , onverwoestbaar en volledig in te stellen kwa pedaaldruk , samen voor 150 € , licenties voor LFS en Rfactor met de games erbij.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 7, 2006 11:46:12 GMT 1
Ik weet niet of dit hier al geopperd is of niet, maar bon. Naar ik meen begrepen te hebben, wordt GPL hier opzij geschoven t.v.v. van andere simulaties/computerspelletjes. Ik heb daar geen probleem mee en vind het zelfs begrijpelijk. Ik vroeg me echter af of dit zomaar met stille trom moest gebeuren. Kunnen we niet nog eens als waardig afscheid een of andere GP (full of halve afstand) rijden met de originele wagens op een leuk circuit (Clermond-Ferrand of zo) en alle teams aanwezig. Ik bijvoorbeeld zou dan meedoen, ongeacht of ik (bijvoorbeeld via loting) in een Honda terecht kom (waar ik niet graag mee rij) of een Eagle. 't Is maar een gedacht. Misschien is hier nog volk mee warm te maken. Mario, en alle anderen, er is zondag een GPL race met de originele wagens op Laguna Seca, een zeer mooi circuit. Ik vind ook dat we GPL een waardig afscheid moeten geven en zou dus willen oproepen aan iedereen op zondag te komen deelnemen. Ook diegenen die mss niet deelnemen aan het huidige kampioenschap. Je kan gewoon de demo installeren + vroc en laguna seca op de demo installeren. GPL afsluiten met een vol startveld, come on guys. PS: Jan V is er niet bij zondag en - gegeven het startveld van de laatste race zou ik zelf een vrij goeie kans maken op de overwinning – bij deze schenk ik die dus weg, profiteer ervan!!
|
|
|
Post by Arpé on Sept 7, 2006 12:02:53 GMT 1
Afscheid, afscheid? Ik blijf nog steeds hopen dat het een VOORLOPIG afscheid is en dat er de komende maanden weer wat racen zullen gepland worden binnen de VRL. Ondertussen sla ik samen met juillie het pad in van rF, maar GPL blijft voor mij THE game!
Seeya sunday!!!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 7, 2006 12:57:16 GMT 1
Goed idee mannen, ik zal mijn best doen erbij te zijn. Onvoorbereid, want het is meer dan een jaar geleden dat ik nog gpl gespeeld heb, maar uit principe om de legende een passende afsluiter te geven ga ik het veld proberen te vullen.
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 7, 2006 13:28:59 GMT 1
Ik wilde in alle geval voor het tussenseizoen een "race of champions" voorstellen, zoals we vorige keer hebben gedaan, met mensen van GPL en van LFS. Voor de meesten was dat een leerrijke ervaring dacht ik toch? Voor de rest beschouwde ik inderdaad Laguna Seca niet als "de ultieme laatste race GPL binnen de VRL". Vandaar ook dat ik niet veel meer voorzien had. Iedereen is uiteraard welkom. GPL zal maar zo snel verdwijnen als dat jullie bereid zijn om het te laten verdwijnen. Als de interesse levendig blijft liggen alle wegen nog open. Voor de rest vind ik wel veel tegenstellingen : iedereen vindt het jammer dat GPL effe in de ijskast gaat (althans binnen de VRL) maar als er GPL dingen worden georganiseerd komt er nauwelijks volk op af. Ik weet wel : ieder met zijn redenen en ieder heeft zijn agenda. Maar dan mag het ook niet verbazen dat er voorlopig aan andere dingen prioriteit wordt gegeven. een product dat niet aanslaat wordt uit de markt genomen en een ander product wordt dan in de plaats aangeboden. Dat is simpele logica. De echte truuk is te doen als de Japanners : het product daarna analyseren, verbeteren en achteraf weer op de markt gooien en de concurrentie verpletteren (zie bvb de Japanse auto- en motorenindustrie)
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 7, 2006 13:36:36 GMT 1
stuur : Logitech Momo Force ( zo'n rood met alluminium schakelkleppen , het beste volgens sommige ) en mijn "selfmade" pedalen , onverwoestbaar en volledig in te stellen kwa pedaaldruk , samen voor 150 € , licenties voor LFS en Rfactor met de games erbij. Nolle, serieus..als er iets mis is met mijn systeem dan zal je de eerste zijn die ik contacteer want die Momo rood wordt inderdaad aanzien als 1 vande beste sturen en onverwoestbare selfmade pedalen zijn onbetaalbaar! Heb je nog geen contact gehad op RaceSimCentral. Daar zijn regelmatig zelfs mensen die geld aanbieden als iemand voor hen een systeem wil bouwen (akkoord, is wel een Engelstalig forum). Ik had zelfs eens overwogen om uw materiaal gewoon in te slaan als "reserve" maar de omstandigheden zijn voorlopig even zo dat ik geen geld te grabbel heb te gooien. De afgelopen 2 jaar had ik zelf toch wat ge-investeerd in deftig materiaal en dat is dan het nadeel voor jou : op dit moment werkt dat allemaal nog meer dan naar behoren. Het beste bewijs dat als je maar een beetje meer neertelt voor deftig materiaal dat het dus ook wel kwalitatief veel beter is. Vroeger versleet ik 2 van die speelgoedstuurtjes per jaar. Die 150 euro die je vraagtis imo meer dan de moeite waard om neer te tellen voor het materiaal dat je aanbiedt. Voila, zo horen ze het ook nog eens van een ander..
|
|
|
Post by arnold on Sept 7, 2006 15:55:55 GMT 1
Waarvoor dank Willy , de reden dat ik het bv nog niet op je vermelde site heb gezet is dat ik gewoon de Engelse taal te weinig machtig ben. anderzijds zou ik het liever aan iemand verkopen van bv de VRL , bij de installatie zijn er wel een paar dingen die moeten geinstalleerd worden ( DX tweak enz ) , en dat zou ik liever persoonlijk tonen. en ik ben er net zoals Jij van overtuigd dat die 150 € zéker niet veel zijn voor het gebodene.....
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Sept 7, 2006 17:00:13 GMT 1
arnold, je hebt een private message
|
|
|
Post by arnold on Sept 7, 2006 18:56:30 GMT 1
arnold, je hebt een private message ik heb geantwoord .....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 8, 2006 7:07:35 GMT 1
Ik ga proberen er te zijn dan. Ik start dan wel achteraan, zodat ik de reguliere rijders al niet hinder bij de start.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 8, 2006 18:46:51 GMT 1
Ik probeer ook om er zondag bij te zijn. Maar is die dag wel de doop van mijn dochtertje dus kan moeilijk worden.
Timo
|
|