|
Post by Buchinski on Aug 28, 2006 11:53:38 GMT 1
...tja...er is zo een nummertje inhet Antwaarps dat zo ongeveer gaat en dan moet ik altijd denken aan de Jan Verschueren die vanop zijne linkeroever de ring rond Antwerpen in het oog houdt ;D
Maar officieus is het al zover : Jan kan niet meer worden ingehaald voor de 2006 Summer Trophy titel in de GPL competitie. Samen met de Vekeman broers de enige rijder die altijd present gaf en tot gisteren, en veel belangrijker, ook de enige rijder die altijd punten scoorde.
Regelmaat en betrouwbaarheid waren dus de fundamenten van zijn titel. Maar vergeten we ook niet dat deze Summer Trophy een verscheidenheid aan wagens en circuits voorschotelde dus mogen we flexibiliteit en aanpassingsvermogen niet vergeten. de ene week met de gevleugelde 1969 wagens winnen en de andere week diezelfde truuk uithalen met de underpowerde 65-'s of de overpowerde 67 vraagt toch wat diversiteit van de rijder. Laten we tenslotte niet vergeten dat Jan wel degelijk zijn tegenstanders voor de titel enkele malen in een rechtstreeks duel heeft verslagen en dus kunnen we enkel vaststellen dat we weeral het seizoen mogen afsluiten met een waardige kampioen.
Hij heeft lang moeten wachten op de definitieve hoogste bekroning maar uiteindelijk is die er. Jan Verschueren : 2006 VRL Summer Trophy kampioen in de GPL competitie!
Congrats, Jan.
|
|
|
Post by arnold on Aug 28, 2006 12:03:06 GMT 1
Pro Jan !
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 28, 2006 13:19:36 GMT 1
Grats Jan,
Jammer dat je die volgend seizoen niet kunt verdedigen.
|
|
|
Post by Arpé on Aug 28, 2006 13:58:18 GMT 1
Grats Jan!!! Het is welverdiend!
|
|
|
Post by Knarf on Aug 28, 2006 14:11:30 GMT 1
Proficiat Jan. Gij verdiende al lang ne titel imo
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 28, 2006 16:23:38 GMT 1
Proficiat Jan
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 28, 2006 16:43:24 GMT 1
Wauw ! Proficiat Jan V Gisteren was het precies uw race niet maar na afloop was em wel
|
|
|
Post by m635csi on Aug 28, 2006 18:45:49 GMT 1
PRO JAN en nu nog effe Laguna winnen ter bevestiging.Kom op Jan;de ervaring moet zegevieren. Have a great time in America
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2006 21:09:19 GMT 1
Grats Jan
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 28, 2006 21:24:49 GMT 1
PRO JAN en nu nog effe Laguna winnen ter bevestiging.Kom op Jan;de ervaring moet zegevieren. Have a great time in America I'm thinking not ;D
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 29, 2006 0:49:40 GMT 1
Paar puntjes...
- eerst en vooral, merci allemaal voor de felicitaties... waardeer ik.
- ik ben het niet mee eens dat dit "overdue" was. Eerdere series hadden gewoon meer en betere pretendenten. Als het van één iemand spijtig is dat hij nog geen Trophy gewonnen heeft, is dat Tom Noppe.
- ik ben me bewust dat Tim het in zijn bolleke gestoken heeft van GPL te laten vallen, maar wat mij betreft is het laatste woord daar nog niet over gezegd. Dat verdedigen komt er misschien nog wel van.
- ik kan er op de puntenrace op Laguna Seca niet bij zijn.
- I own your ass, Vansweevelt. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 29, 2006 8:05:03 GMT 1
Grats Jan! T'is inderdaad ne verdiende titel, en eindelijk komt er een titel naast u naam te staan. Ge zult wel niet direct u titel kunnen verdedigen maar ge zult waarschijnlijk wel de langst regerende vrl kampioen worden ook.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 29, 2006 8:32:16 GMT 1
Grats Jan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 29, 2006 9:06:31 GMT 1
Proficiat . Ik kan wel niet volgen wat dat niet verdedigen en al die andere dingen betreft, maar da's niet erg.
|
|
|
Post by Cash on Sept 19, 2006 12:40:23 GMT 1
Een beetje laat, maar toch, congrats Jan!
Ik heb spijt dat ik er de laatste races niet meer kon bijzijn, zeker nu blijkt dat het mssn het laatste Vrl-GPL kampioenschap was....maar ik blijf hopen dat Jan zen titel toch nog eens kan verdedigen ;D
|
|