Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2006 19:39:00 GMT 1
Aangezien VRL geen races met GPL gaat doen deze winter(zeer spijtig) ben ik naar andere leagues aan het uitkijken. Heeft er iemand ervaring met andere GPL leagues?? Of zijn er misschien VRL ers die onderling nog GPL willen rijden? De mod maakt mij niets uit.
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 22, 2006 19:45:38 GMT 1
Misschien kunnen we met Willy en Werner op een akkoordje gooien. Willy = admin werner = server ?
Het is maar een voorstel hé. Al dan niet onder de VRL vlag of zo ?
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 22, 2006 20:15:53 GMT 1
Misschien kunnen we met Willy en Werner op een akkoordje gooien. Willy = admin werner = server ? Het is maar een voorstel hé. Al dan niet onder de VRL vlag of zo ? Ik kan niet voor Willy spreken maar van mijn kant zit zoiets er niet in. Een officieus GPL kampioenschap organiseren kost evenveel tijd dan een officiëel GPL kampioenschap. Het is natuurlijk begrijpelijk dat jullie teleurgesteld zijn. GPL heeft binnen de VRL een enorm belangrijke rol gespeeld en heeft de groep gebracht tot waar we ons nu bevinden. Maar, ja er is een maar! Ik zou jullie toch willen aansporen om rF en/of LFS een eerlijke kans te geven. Dat wil zeggen dat je even verder moet kijken dan de demos. Waag je eens aan een full version - beide sims zijn erg goed en ze zullen je niet teleurstellen. Beide sims zijn mijns inziens een stap vooruit ten opzichte van GPL. Het grootste verschil is volgens mij de hele online race ervaring. Close racing eindigde in GPL maar al te vaak in de strobalen omdat licht contact werd opgeblazen tot enorme crashes, auto's zijn breder dan de graphics tonen en ga zo maar door. In rF en LFS kan je echt deurklink aan deurklink racen (met een tintop welteverstaan). GPL was super, maar het is tijd voor een volgende stap. We hebben 6 jaar in de lagere school gezeten, en ja dat was heel plezant. Nu gaan we naar het middelbaar en alles is nieuw. Herinner je u die eerste dag nog? En als je er nu op terug kijkt, wie vond je dan de leukste: de meisjes uit de lagere school, of de meisje uit de middelbare school?
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 22, 2006 20:34:14 GMT 1
Dan zal het voor mij wellicht Rfactor worden. Meer mogelijkheden in de toekomst. LFS lijkt leuk maar alles is voordien al beslist van auto's en tracks. Rfactor kan nog alle kanten uit. NU GEEN GEDONDER DICUSSIE Hé ;D
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 22, 2006 20:43:38 GMT 1
Aangezien VRL geen races met GPL gaat doen deze winter(zeer spijtig) ben ik naar andere leagues aan het uitkijken. Heeft er iemand ervaring met andere GPL leagues?? Of zijn er misschien VRL ers die onderling nog GPL willen rijden? De mod maakt mij niets uit. Ik rij bij al verschillende jaren bij www.GPLRACER.de, de voer taal daar is Duits maar Engels kan ook. Ze rijden 65 op om de 14 dagen dinsdagavond en 69 om de 14 dagen op zondagavond. Ik zal daar ook zeker nog het volgende seizoen rijden in de 65. De 69 kan ik nu niet rijden daar dit gelijk valt met LFS hier bij VRL.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 22, 2006 21:47:57 GMT 1
Ik rijd al een tijdje mee bij GBGPL. Ze hebben twee divisies voor de 67-league op donderdag (2 weken racen - 1 wek vrij) en daarnaast wordt 's maandags afwisselend de 65 en de 69 gereden. Je kan alle mods meerijden of slechts 1 of 2, naar keuze.
Misschien moeten we onder de VRL-ers onderling eens zien of we niet iets kunnen organiseren door iedereen afwisselend te laten hosten. We zullen waarschijnlijk niet met zoveel zijn dus dat moet redelijk lukken, denk ik. Enfin, 't is maar een idee.
Wat rF/LFS vs GPL betreft. Al wat hiervoor gezegd wordt is waar. rF en LFS zijn een generatie verder en zijn waarschijnlijk betere sims. Maar, wat GPL, IMO, echt goed maakt is dat de sim echt de sfeer van de jaren 60 oproept. Daarom speel ik het zo graag, da's bijna pure nostalgie. Ik heb de 79-mod nog niet geprobeerd maar heb dat bij rF nog niet gehad.
Just my 2c
Timo
|
|
|
Post by m635csi on Sept 3, 2006 18:24:34 GMT 1
ooit heb ik geraced met vrocf2,de zaterdagnamiddag om 14h (Phil´s Fun Filled Races): vol bezette races in F2.en een grote waaier van internationale leuke circuits ,en rijders.WEL ZONDER PUNTENSYSTEEM alsook de Mara league is meer dan goed ,races met f1 op vele uitdagende circuits,elke woensdagavond laat ;alvast na 21h.Maar daar de Mara league een vol rijdersveld heeft kom je waarschijnlijk op de wachtlijst. SUCCES.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 22, 2008 12:33:05 GMT 1
Als hier nog iemand goesting heeft om de 67's eens van stal te halen : Divisie 2 van GBGPL heeft dringend nood aan wat bijkomende rijders. Races zijn donderdag om de 2 weken rond 10.00 uur onze tijd (ingevolge tijdsverschil met de UK inderdaad redelijk laat). Sfeer is over het algemeen heel ontspannen. Volgende race is do 2 oktober op Zandvoort. Meer info hier : www.gbsimracing.co.uk/forum/ en hier . Timo
|
|
|
Post by Knarf on Nov 11, 2009 21:40:25 GMT 1
|
|