|
Post by Buchinski on Aug 21, 2006 8:47:56 GMT 1
Better safe than sorry. Er zijn blijkbaar wel meer mensen die op Chimay 1 of ander probleem hebben. Daarom leek het mij goed om alvast een circuit achter de hand te hebben.
Blijkbaar had ik op de chat Reims getypt terwijl ik bij mezelf Rouen dacht...verwarrend dus. Omwille van de toch enthousiaste reacties op Reims wou ik de vraag eens in de groep smijten.
Wat denken jullie? Doen we eerst nog een test met Chimay om dan, als die slecht uitvalt, toch Reims of Rouen te kiezen? Of vervangen we Chimay tout-court, zo lopen we geen risico op nare verrassingen?
De enigen die veel te verliezen hebben zijn Jan en Kristof, aangezien Kristof in theorie nog steeds de titel kan halen en Jan in theorie nu al de titel zou kunnen binnenhalen. Voor de anderen telt de fun-factor uiteraard.
Chimay is één van de leuke Belgishe circuits maar het heeft natuurlijk geen zin die race te rijden als er een goede kans is dat na 10 ronden iedereen disconnect
Reims is een beetje saai...met lange rechte stukken maar dat maakt het voor de 67-onwennigen misschien iets eenvoudiger om mee te doen
Rouen is en gekende baan, lastiger met de 67 dan Chimay of Reims maar er zijn makkelijk plenty setups te vinden op het net.
PLEASE : beslis voor woensdag zodat jullie nog wat voorbereiding hebben dan !!!
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 21, 2006 15:58:22 GMT 1
Ik vind rouen toch makkelijker dan Chimay hoor .
Voor mij is het eender als het maar geen chimay is.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 21, 2006 18:11:35 GMT 1
Ik vind rouen toch makkelijker dan Chimay hoor . Allez..das raar.. Chimay is toch gewoon een rechthoek, 2 lange rechte stukken, 2 korte rechte stukken, 4 bochten en de lange rechte stukken telkens 2x onderbroken door 2 chicanes. Rouen is ingewikkelder van layout maar voelt idd "natuurlijker" aan + de meesten hebben er al wel dikwijls op gereden. Maar met de 67 vind ik Rouen toch een handvol zu, vooral in die snelle bochten en de zware remzones.
|
|
|
Post by jansongpl on Aug 21, 2006 21:06:41 GMT 1
|
|
|
Post by Arpé on Aug 22, 2006 8:38:05 GMT 1
Eerlijk gezegd heb ik hetzelfde probleem met Chimay, toch zeker als Rookie voor 67. Het is geen gemakkelijk circuit en er zijn geen setups te vinden. Ik verkies dus ook liever Reims of Rouen ongeacht de ervaring van de andere rijders. De fun-factor zal dan idd hoger zijn. Nu heb ik nog de volgende vraag: komt er dan nog eerst een testrace of is het ineens menens?
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 22, 2006 13:17:22 GMT 1
Zoals de poll er nu voorstaat (hoe miniem de uitslag ook) ziet het ernaar uit dat we Chimay zullen gaan dumpen voor Reims.
Nadeel, er zal geen officiele testrace zijn dus zullen jullie zelf moeten testen. Ik overweeg desgevallend wel om de qualifying per uitzondering dan weer op 30 minuten te zetten (aangezien Reims en Rouen ook supersnelle circuits zijn en de race in principe dus niet dermate lang zal duren)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2006 19:25:44 GMT 1
Ik heb vorige week met de Eagle op Chimay gereden. In begin was het een ramp,maar na een tijdje ging het beter. Had zeker geen probleem om op Chimay te rijden. Het maakt me nu toch niets uit,want ik kan spijtig genoeg niet meerijden door rugproblemen.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 24, 2006 0:06:28 GMT 1
OPGELET : wijziging van de planning ! Omwille van problemen vastgesteld tijdens de testrace met het circuit van Chimay, wijken we uit naar het circuit van REIMS.Reims67 is hier te downloaden : gpltd.bcsims.com/tracks/reims_gpl.zip(ook te vinden via de track database : gpltd.bcsims.com/?%24dis=R ) De race wordt als volgt aangekondigd : =========================== VRL Summer Trophy 2006 Zondag 27 augustus - 20u BelCup - round3 : ReimsGPL '67 (origineel) Intermediate long Advanced damage 30 minuten training 15 ronden race 1x reset
|
|