Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 5, 2006 18:48:27 GMT 1
Is er zondag een testrace op het circuit van Nijvel (1974)met de 65?? Ik heb vandaag een eerste keer op gereden en na een paar rondes kwam ik na de eerste bocht op het gras en ineens stond ik ondersteboven!!Terug geprobeerd op dezelfde plaats ongeveer een meter naast de baan inderdaad terug ondersteboven!! Ik heb als test een gehele ronde aan de buitenkant van de baan(1m erbuiten).Amai ,ik ben toch zeker 12 keer tegen een onzichtbaar voorwerp gereden!!Juist voor de 1e bocht staat zelfs een volledige muur.Ook in de pits staan een paar onzichtbare muren,je moet volledig rechts op de beton rijden om heelhuids door de pits te geraken. Zijn er misschien verschillende versies van Nijvel dan die van de alternatieve GPL trackdatabase??
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 6, 2006 1:04:05 GMT 1
Uiteraard is er een test race op Nijvel. Ik kan er niet op aanwezig zijn, maar kan wel hosten als er interesse is.
Nijvel is idd. niet het meest "afgewerkt" parcours en met de '65 wagens is het mijn gedacht "rather boring", maar bon, het staat op de kalender en we moeten het ermee doen...
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 6, 2006 21:27:16 GMT 1
Bon, mensen, toen ik eigenlijk die testrace moest starten, hadden we het hier druk met het via GSM binnenloodsen van enkele laatkomers (ben op een BBQ bij vrienden) en verder is het me carrément ontschoten. Excuses..
Parcours stond wel klaar op de server maar was misschien moeilijk te vinden: staat in de lijst als "Belgium GP 1974"
|
|