|
Post by Buchinski on Jun 23, 2006 22:57:56 GMT 1
Voila, de ENIGE clash die we hebben tussen de F1 en de VRL races valt dus volgende zondag 2 juli ....
De GP van de USA start om 20u. Wat willen jullie doen?
Zoals ik het begrijp hebben we ook de mogelijkheid om te starten om 19u (server is vrij zie ik), het zou dan krap worden maar eventueel kunnen we een aantal rondes laten vallen (aangezien we zitten met tijden van rond de minuut en driekwart) en/of qualifying inkorten met 5 minuten of zo?
Graag uw mening..... zo vermijden we dat we volgende zondag slechts met 5 man aan de start komen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 26, 2006 13:31:58 GMT 1
;D Ik heb ook gestemd.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 26, 2006 15:22:43 GMT 1
Het wordt dus start om 20u; bij deze geef ik forfait. De goesting om nu GPL te beginnen trainen is wat minder, uit het verleden heb ik geleerd om niet door te bijten want dat werkt averechts. Het WK begint me ook steeds meer te interesseren nu het do-or-die is en als de F1 er dan nog eens bij komt is de rekening gemaakt.
Op naar de volgende LFS race.
|
|
|
Post by jansongpl on Jun 26, 2006 16:39:49 GMT 1
Ik kan toch niet meedoen volgende zondag. Moet naar een uitgestelde eerste communie feest en ik weet al zeker dat ik op 20u niet zal thuis zijn. Tis bijna Goodwood !
|
|
|
Post by Cash on Jun 28, 2006 20:53:10 GMT 1
Ik kan ook niet meedoen, ik zit op Koksijde Airshow het hele weekend. (als er iemand naar daar gaat, kom maar naar de stand van de Belgian Virtual Tigers en vraag naar mij ) Good luck met de race allemaal.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 28, 2006 21:59:19 GMT 1
21h30 komt voor mij ook iets beter uit (niet omwille van de F1).
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 29, 2006 19:29:43 GMT 1
Poll wordt gesloten vrijdagmiddag om 12 uur.
Dan pas zullen ook de race mails worden verstuurd met het startuur.
|
|