Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2006 9:36:14 GMT 1
Sommigen hebben precies moeite om te joinen. Mss ligt dat aan de bw patch, die heb je dus nodig. Ik raakte er zelf niet op, kreeg een bw mismatch. Ik had vorige week hetzelfde probleem om op een server te geraken en dit weekend opnieuw op dezelfde server, ondanks het feit dat ik de BW patch heb geïnstalleerd. Het euvel werd eenvoudig opgelost en wel als volgt : in het kader dat verschijnt als je wilt joinen (waar je het eventuele paswoord moet invullen en aanduiden met welk chassis je rijdt), zijn er verschillende tabbladen. Bij het tabblad 'advanced' moest ik in het bovenste veld 'fast' kiezen i.p.v. wat er stond (gewoon of zoiets) en toen kon ik probleemloos op de server. Ik weet niet of dit een nuttige bijdrage is geweest, maar dat is mijn ervaring voorlopig en mogelijk heeft iemand er iets aan.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 6, 2006 11:57:41 GMT 1
Sommigen hebben precies moeite om te joinen. Mss ligt dat aan de bw patch, die heb je dus nodig. Ik raakte er zelf niet op, kreeg een bw mismatch. Ik had vorige week hetzelfde probleem om op een server te geraken en dit weekend opnieuw op dezelfde server, ondanks het feit dat ik de BW patch heb geïnstalleerd. Het euvel werd eenvoudig opgelost en wel als volgt : in het kader dat verschijnt als je wilt joinen (waar je het eventuele paswoord moet invullen en aanduiden met welk chassis je rijdt), zijn er verschillende tabbladen. Bij het tabblad 'advanced' moest ik in het bovenste veld 'fast' kiezen i.p.v. wat er stond (gewoon of zoiets) en toen kon ik probleemloos op de server. Ik weet niet of dit een nuttige bijdrage is geweest, maar dat is mijn ervaring voorlopig en mogelijk heeft iemand er iets aan. Idd, je moet Fast kiezen, dat staat bij de info vd server; Toen Willy en Peter vorige week problemen hadden stond daar "unknown", blijkbaar was die info niet geupload ofzo.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 14, 2006 15:32:55 GMT 1
Van tijd tot tijd lijkt de "bandwith" setting weg te vallen. Er komt dan gewoon "unknown".
Het ziet er naar uit dat je dan niet meer kan verbinden; heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en wat ik daar kan aan veranderen?
Als ik reboot is alles weer normaal...
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 17, 2006 9:35:09 GMT 1
Hebben jullie ook problemen met VROC?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jun 17, 2006 10:25:03 GMT 1
Yup, ligt plat...
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 18, 2006 12:34:06 GMT 1
Van tijd tot tijd lijkt de "bandwith" setting weg te vallen. Er komt dan gewoon "unknown". Het ziet er naar uit dat je dan niet meer kan verbinden; heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken en wat ik daar kan aan veranderen? Als ik reboot is alles weer normaal... ADSL verbreekt de verbinding elke 36 uur, vandaar dat het 1 keer per 2 dagen voorkomt. +-
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 28, 2006 20:16:06 GMT 1
Ik vind de server niet op VROC.
Staat hij aan?
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 28, 2006 21:33:01 GMT 1
Ik vind de server niet op VROC. Staat hij aan? Uw post is eigenlijk het hele antwoord. Kijk mensen, de server is sinds het weekend van de laatste race niet meer online geweest. Maw, anderhalve week niks, en niemand die er ook maar iets van zegt. Daar concludeer ik toch uit dat de vraag bijzonder klein is... Laat maar horen wat jullie willen. Bijvoorbeeld de server de dagen voor de race online zetten ofzoiets?
|
|
|
Post by Pe on Jun 28, 2006 22:08:19 GMT 1
Ik ben elke avond eens gaan kijken Werner, maar heb de server dus nooit gezien. Bijgevolg heb ik ook niet zitten trainen op voor de komende gpl race. Offline rijden heb ik een hekel aan en ik weet nog niet eens of ik kan meerijden zondagavond. Ik wil best offline trainen, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik kan meerijden en dat hangt van het startuur van de race af.
Ik heb nooit gevraagd of die server down was omdat ik dat gewoon aannam. Je hebt redelijk wat probs gehad om die server draaiende te houden en ook zei je dat die server enkel online zou zijn wanneer jij thuis zou zijn. Dan ga ik dus ook niet lopen vragen waarom die server niet online is. Ik vond het spijtig dat ie nooit online was, maar ik dacht dat het normaal was. Helemaal niets te maken met het feit dat ik geen interesse zou hebben.
|
|
|
Post by Buchinski on Jun 28, 2006 22:45:33 GMT 1
Idem dito Pe... ik kom af en toe kijken op VROC, zie ik S VRL niet ..ja, dan denk ik bij mezelf "Werner is niet thuis" of "Werner is andere zaken bezig met de PC"..ik zoek daar inderdaad ook niets anders achter.
Nu moet ik wel zeggen dat in tegenstelling met sommigen hier heb ik hem al wel online gezien en kunnen gebruiken
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 29, 2006 7:09:30 GMT 1
Idem dito Pe... ik kom af en toe kijken op VROC, zie ik S VRL niet ..ja, dan denk ik bij mezelf "Werner is niet thuis" of "Werner is andere zaken bezig met de PC"..ik zoek daar inderdaad ook niets anders achter. Nu moet ik wel zeggen dat in tegenstelling met sommigen hier heb ik hem al wel online gezien en kunnen gebruiken Zijn er die problemen hebben om te connecten? Ik zal 'm vanaf vanavond weer laten draaien, en dan steeds de week voor de GPL race.
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 2, 2006 20:37:09 GMT 1
Ok guys, de server al volgende week niet online zijn.
De week erna weer wel. (dus de week voor de race)
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 11, 2006 6:53:34 GMT 1
Oops, had het gisteren nogal druk, ben de server vergeten; vanavond zal hij weer online zijn, en dit tot en met vrijdag, daarna ben ik op vakantie.
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 11, 2006 11:34:04 GMT 1
Oops, had het gisteren nogal druk, ben de server vergeten; vanavond zal hij weer online zijn, en dit tot en met vrijdag, daarna ben ik op vakantie. Goed om weten, thx. Integenstelling tot wat ik vermelde zal ik Silverstone waarschijnlijk kunnen meedoen. Maar Spa 1969 mis ik zeker.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 10, 2006 20:35:05 GMT 1
Server zou terug online moeten zijn, ik hoop dat dit de juiste versie vd baan is.
|
|