|
Post by Buchinski on May 1, 2006 14:20:12 GMT 1
Wegens pc problemen niet deel genomen. Ik vermoed dat het dingetje dit alles niet meer bolwerkt. Ik hoop tegen volgende week wat meer gelukt te hebben maar zal alvast de replay eens downloaden en zien hoe het allemaal zit ! Mijn Pentium 4 zou terug in orde zijn dus hoop ik volgende week met die te kunnen rijden. Het Indy circuit is wat heftig op de grafische kaart maar voor de rest is dat niet "zoveel meer" hoor janson. Er bestaat trouwens een "light" versie en diverse fixes om wat voorwerpen weg te halen zodat alles nog lighter wordt dan dieetyoghurt!
|
|
|
Post by rudysaenen on May 1, 2006 15:05:41 GMT 1
Waaaaaaaaw heb nu een top van 483 km maar zal die setup maar niet gebruiken jullie moeten ook een kans hebben he. Ik heb een beetje zitten testen kom nu rond de 350 maar heb nog werk aan de wegligging
|
|
|
Post by PhilipDC on May 1, 2006 16:36:49 GMT 1
Ik vond het ook een leuke ervaring tot mijn FREEZE.
Is er iets mis met dit circuit??? Want ik was niet alleen.
|
|
|
Post by Buchinski on May 1, 2006 17:10:55 GMT 1
Er zou een disco-bug hebben ingezeten in de originele release (2003?), alleen .. niet altijd, niet bij iedereen en er bestaan fixes voor die dan weer wel of misschien ook niet zouden werken...
Ik heb tientallen rondes gedaan en nooit een probleem gehad van crash of eender wat - en ik heb zelfs geprobeerd van het "uit te lokken" - heeft iets te maken met de finishlijn... Gisteren had ik dan 2x een freeze?
Installeer alle patches en fixes die er zijn opgegeven (check top posting) en vermijd over de finishlijn a/ te traag over te rijden en b/ te laag (richting "tegen de pitmuur") te rijden...
Die freezes hebben iets te maken met de textuur van die finishlijn maar weeral : niet altijd en niet bij iedereen dus.. gewoon een kwestie van geluk of pech hebben op die bepaalde moment. Er bestaat geen andere werkbare versie van Indy en ik heb verscheidene bronnen en mensen gevraagd naar hun bevindingen...slechts enkelen hebben melding gemaakt van problemen.
Tot gisteren had ik ook geen probleem. Misschien dat ik er vanaf nu geen meer heb, of misschien dat ik weer erafvlieg na 2 ronden..ik weet het niet... In alle geval : ik zag geen reden om het NIET te doen (Indy rijden) en er is geen alternatief binnen de opzet die ik wilde realiseren. Als er blijkt dat er grote problemen zouden zijn wil ik eventueel een andere race rijden maar dan is het natuurlijk niet meer "King of the Hill" ....
Disconnects en freezes liggen aan zeer verscheiden dingen, op elke baan (ook de standaard banen ) ga je vroeg of laat eens een freeze of disconnect hebben. Dat is onvermijdelijk.
|
|