|
Post by natas on Apr 15, 2006 6:43:05 GMT 1
Heren VRL`s,
Bij deze wil ik jullie bedanken voor 2 mooie seizoenen in de VRL 65 League.
Ik wens jullie het allerbeste met de VRL League (in welk formaat race dan ook).
MVG Joop.
|
|
|
Post by Pe on Apr 15, 2006 7:14:26 GMT 1
Thnx Joop. Ik heb je post in die andere thread niet gelezen maar het is goed mogelijk dat het een reactie was op de post van mij waarin in zeg dat je mss die andere formats eens moet proberen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat die post belangrijk was aangezien je 'm zo snel gewist hebt.
In elk geval, ik vind het spijtig om je te zien gaan maar als dat jou beslissing is, is er weinig dat wij er aan kunnen doen. In elk geval, het ga je goed met hetgene dat je van plan bent om te gaan doen.
|
|
|
Post by jansongpl on Apr 15, 2006 7:39:00 GMT 1
Bedankt Joop ! Als ik terug denk aan onze races samen moet ik vooral de snetterton race ophoesten waar we rondenlang vochten voor positie. Ik raakte je maar neit voorbij en toen Philip nog eens in mijn nek begon te blazen was de race snel voorbij , een foutje in de hairpin waarbij we beiden naar een reset moetsen grijpen. Ik had het ook liever anders gezien zoals de 65 league van twee seizoenen geleden maar nu gaan we geforceerd eens wat anders kunnen uitproberen. Vooral de 69 wagens hebben flink wat potentieel en zullen wellicht nog een serieuze update krijgen. Ik zie er naar uit alhoewel ik het de laatste tijd erg druk krijg. Telkens wat anders proberen en vooral we hebben 3 Belgische tracks op programma. . Veel succes nog !! Ik hoop dat je snel iets anders vindt om je in uit te leven. Groeten, Jan
|
|
|
Post by Knarf on Apr 15, 2006 7:42:28 GMT 1
Merci Joop, Ik heb wel nooit veel tegen u gereden want ik vind de 65 de minst toffe mod van allemaal maar soit :-) Anyway, misschien moet je eens gaan snuiten op gplracer.de. Daar hebben we enkele seizoenen terug eens een league vs league race tegen gereden. Die gasten reden toen enkel 65. Misschien rijden ze nu nog steeds 65 wagens. Je gaat wel Duits moeten leren als je dat niet kent
|
|
|
Post by natas on Apr 15, 2006 14:21:27 GMT 1
Thnx Joop. Ik heb je post in die andere thread niet gelezen maar het is goed mogelijk dat het een reactie was op de post van mij waarin in zeg dat je mss die andere formats eens moet proberen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat die post belangrijk was aangezien je 'm zo snel gewist hebt. In elk geval, ik vind het spijtig om je te zien gaan maar als dat jou beslissing is, is er weinig dat wij er aan kunnen doen. In elk geval, het ga je goed met hetgene dat je van plan bent om te gaan doen. Pe , de post was zeker van belang , ik heb daar een paar reply`s op jouw suggesties gegeven . Maar op een scherpe post van de league director heb ik deze maar verwijderd omdat ik mijn mening al eens vaker heb gegeven en die ook toen onder de tafel werdt geveegd zonder ik verweer kon geven waar naar geluisterd werdt. Eigenlijk wil ik bij de VRL helemaal niet weg , heb er oude en nieuwe vrienden gevonden , maar 2 race`s in 1 seizoen waar ik me in thuis voel vindt ik te weinig En nog bedankt voor de geleverde setups en andere hulstukken
|
|
|
Post by natas on Apr 15, 2006 14:24:30 GMT 1
Bedankt Joop ! Als ik terug denk aan onze races samen moet ik vooral de snetterton race ophoesten waar we rondenlang vochten voor positie. Ik raakte je maar neit voorbij en toen Philip nog eens in mijn nek begon te blazen was de race snel voorbij , een foutje in de hairpin waarbij we beiden naar een reset moetsen grijpen. Ik had het ook liever anders gezien zoals de 65 league van twee seizoenen geleden maar nu gaan we geforceerd eens wat anders kunnen uitproberen. Vooral de 69 wagens hebben flink wat potentieel en zullen wellicht nog een serieuze update krijgen. Ik zie er naar uit alhoewel ik het de laatste tijd erg druk krijg. Telkens wat anders proberen en vooral we hebben 3 Belgische tracks op programma. . Veel succes nog !! Ik hoop dat je snel iets anders vindt om je in uit te leven. Groeten, Jan Jan , de snetterton race was ook een van mijn betere , door gebrek aan talent een kunnen race ik niet veel maar draai meer rondjes in mijn spiegels kijkende tot de goden ariveren. Dus die race heeft voor mij speciale herinneringen. Ik ben na al die jaren GPL te koppig om te stoppen en kijk of ik ergens een 65 league kan vinden die wel volle seizoenen rijd , en niet enkel geforceerd een paar stuks Bedankt voor het Racen
|
|
|
Post by natas on Apr 15, 2006 14:27:43 GMT 1
Merci Joop, Ik heb wel nooit veel tegen u gereden want ik vind de 65 de minst toffe mod van allemaal maar soit :-) Anyway, misschien moet je eens gaan snuiten op gplracer.de. Daar hebben we enkele seizoenen terug eens een league vs league race tegen gereden. Die gasten reden toen enkel 65. Misschien rijden ze nu nog steeds 65 wagens. Je gaat wel Duits moeten leren als je dat niet kent Frank , allereerst bedankt voor je geweldige website en de info die daaruit voortvloeit. En ik heb hoogstwaarschijnlijk al een andere league gevonden die volledig seizoen rijd. Bedankt voor de info over de duitse league.
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 15, 2006 19:24:21 GMT 1
[ Pe , de post was zeker van belang , ik heb daar een paar reply`s op jouw suggesties gegeven . Maar op een scherpe post van de league director heb ik deze maar verwijderd omdat ik mijn mening al eens vaker heb gegeven en die ook toen onder de tafel werdt geveegd zonder ik verweer kon geven waar naar geluisterd werdt.--- In reactie op wat er in jouw quote staat : mijn post staat er nog steeds om te lezen voor iedereen, in tegenstelling tot jouw posting. Na weeral een posting van jou in de inschrijvingsthread zag ik mij genoodzaakt om toch weeral maar eens te reageren. Ik hoop dat het nu een beetje uit is met die onzin. Ik ben blij om te zien dat er veel mensen het toch goed voorhebben met jou maar Natas, na al de verwijten die jij aan mij maakt kan je toch niet verwachten dat ik je met de tranen in de ogen zou zien vertrekken. Dat is ook zo niet, zo schijnheilig ben ik niet.
|
|