|
Post by Buchinski on Apr 5, 2006 15:34:17 GMT 1
Voila... we kunnen het een beetje "echter" maken indien gewenst. Bij een "formatieronde" zal bij de start de polezitter het tempo bepalen. Slechts bij aanvang van de 2de ronde zal er mogen ingehaald worden (details worden eventueel verder uitgewerkt) Bij "Indy-qualif" gaan de piloten 1 per 1 een snelle ronde neerzetten : out-lap, 1 snelle ronde, in-lap en dan de volgende ..... Volgorde bvb ..volgorde van joinen op de server (details worden eventueel verder uitgewerkt) Maar misschien wenst de meerderheid gewoon een start zoals altijd...en een qualif sessie zoals altijd .... laat dat ook gerust weten. Your choices!
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 5, 2006 15:36:00 GMT 1
Ik neem alvast een sort "tussenoplossing"
|
|
|
Post by Obi-Jan on Apr 5, 2006 23:21:54 GMT 1
Zowieso een formatieronde, zou ik zeggen... een staande start op de banking met een assymmetrische setup is geen aanrader.
De laatst gekwalificeerde kijkt of de line-up op iets trekt als we uit de laatste bocht komen en chat "green - green - green" als dat het geval is. En dan is het dus "boogity - boogity -boogity", eh... ;D
|
|
|
Post by jansongpl on Apr 6, 2006 5:11:30 GMT 1
Ok dan zal ik dat maar instellen zeker ! wie zegt dan "gentleman- start your engines " ? of is dat alleen nascar gedoe ?
|
|
|
Post by Pe on Apr 6, 2006 20:28:48 GMT 1
alles echt lol. indy style qualifying, rolling start.
En wat te denken van full course yellow ? Van het moment iemand crashed typt tie yellow en inhalen is dan verboden ;D. Leider wordt pace car en die reed zijn ronde langzaam verder en de volgende ronde ook nog als pace car. Daarna gaat de race verder.
Kan mooi zijn omdat het veld dan dichter bij elkaar blijft, maar ik denk eerlijk dat het gaat tegenvallen omdat we veel full course yellows zullen hebben ;D
|
|
|
Post by Cash on Apr 7, 2006 16:16:33 GMT 1
Ik heb gestemd voor "indy-qualif EN formatieronde" lijkt me wel eens leuk om het zo te doen. Ivm full course yellow, das bijna ondoenbaar denk ik, er zal dan altijd wel eens iemand zijn die per ongeluk het yellow signaal mist...en wat dan..
|
|