|
Post by Buchinski on Apr 27, 2006 13:30:08 GMT 1
Jaja, de Willy en ik zijn nog even aan het overleggen hoe moeilijk we het ons eigen gaan maken, maar er komt zeker nog een aankondiging (en een race). Die ik aan het posten was op den eigenste moment dat jullie dit schreven .... ;D ..dus ...check forum ....
|
|
|
Post by jansongpl on Apr 28, 2006 17:45:34 GMT 1
Met die IND setup ben ik snelst maar ook het rapst gecrasht. Trouwens met die track heb ik ook nog eens problemen met de pribluda op het scherm. Bijna onleesbaar. Weet toevallig iemand welke van die patchen moeten werken ? Onder de 53 sec krijg ik em nie.
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 28, 2006 18:02:44 GMT 1
Weet toevallig iemand welke van die patchen moeten werken ? Onder de 53 sec krijg ik em nie. Euhm ... AL die patches zouden moeten "werken" ... Zoals ik eerder zei, je mag die installeren, dat kan geen kwaad, alleen zal het soms misschien niet nodig zijn...maar als je ze installeert, helpen ze dan niet dan zal dat je systeem zeker geen kwaad doen.... Ik zit momenteel in de lage 51's ... dat is ook niet op een kwartier gekomen hoor... ik heb al vele vele rondes afgelegd. Zoals iets eerder gezegd... staar je niet blind op de AI want die zijn iet te volgen daar! Onze eigen Uber-David was nog maar net onder de 50" gedoken ... en voor de rest oefenen, oefenen ... en geef jezelf de tijd om een ritme op te bouwen.... Met de single lap qualifying vermoed ik dat er geen knaltijden van 49" gaan gezet worden zu.... mijn 51's zijn iets dat ik bereik na vele rondes achter elkaar te kunnen rijden ... als het in 1 enkele ronde moet gebeuren strand ik ook meestal ergens op 53" Met die IND setup ben ik snelst maar ook het rapst gecrasht. Trouwens met die track heb ik ook nog eens problemen met de pribluda op het scherm. Bijna onleesbaar. Die Pribblabla daar weet ik niets van want dat gebruik ik niet. Die IND setups zijn inderdaad goed eens je de diff settings wat "uitrekt" zodat je de laatste vitessen kunt langer maken. Die crashes, tja... geduld hebben, niet TE hard willen pushen..ritme opbouwen en respect hebben voor de power van dat beest (vergeet niet dat je 625 PK hebt !)...als je daar te ongeduldig mee omspringt dan zal je in de muur belanden.... De eindsnelheden zitten ver boven de 300 per uur dus ja...elk akkefietje gaat cash betaald worden.... Maar dat is de hele challenge van Indianapolis!
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 28, 2006 20:22:10 GMT 1
Ik ga wss niet meer "on-site" zijn tot zondagavond (World Series) maar er zijn hier veel andere en veel slimmere mensen die je wel kunnen voorthelpen met kleine probleempjes.... Anyway : lees deftig (traag en hardop) de dingen in de threads die ik heb aangegeven in de racemail, ik maak me sterk dat alles i.v.m. de Thundercars, Indy en de raceprocedure er in te vinden is... Als je het niet vindt heb je er waarschijnlijk overgelezen
|
|