|
Post by Buchinski on Apr 2, 2006 12:39:49 GMT 1
|
|
|
Post by natas on Apr 2, 2006 14:14:42 GMT 1
Whoeaaaa , dat ziet er gaaf uit (als je langzaam rijdt) , je ziet echt maar weinig baan voor je.
|
|
|
Post by arnold on Apr 2, 2006 16:09:34 GMT 1
jawadde , die mod is al binnen bij mij ze , dat gaat iets geven én het is zowel de 67 als de 65 cars die we kunnen gebruiken , ik ga die nu subiet eens uittesten !
|
|
|
Post by Obi-Jan on Apr 2, 2006 18:42:59 GMT 1
De GPL Saga continues .... Pas gereleased de GPL Night ModWie steekt daar nu verdorie tijd in terwijl we nog altijd geen jaren '50 en jaren '30 mod hebben!
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 2, 2006 19:22:59 GMT 1
Tja, 't is een voornamelijk grafische aanpassing en dat is makkelijker te realiseren denk ik dan een complete mod met gewijzigde physics. I wel leuk als release op 1 april vind ik...moet kunnen Anyways...na veel gefoefel loopt het bij mij toch dood op "could not load track" op alles wat ik probeer. Heb het al gedubbelchecked en er lijkt op het eerste zicht niets mis te zijn ...juiste GEM versie, carsets, track ini enz... toch altijd een "no go"
|
|
|
Post by natas on Apr 2, 2006 19:33:15 GMT 1
Tja, 't is een voornamelijk grafische aanpassing en dat is makkelijker te realiseren denk ik dan een complete mod met gewijzigde physics. I wel leuk als release op 1 april vind ik...moet kunnen Anyways...na veel gefoefel loopt het bij mij toch dood op "could not load track" op alles wat ik probeer. Heb het al gedubbelchecked en er lijkt op het eerste zicht niets mis te zijn ...juiste GEM versie, carsets, track ini enz... toch altijd een "no go" Heb je bij de dat file`s van de 67 carsets je mappen uitgevinkt bij alleen lezen ? Daar bleef hij bij mij namelijk ook hangen
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 2, 2006 20:04:37 GMT 1
Ja die zijn uitgevinkt want blijkbaar dient hij dingen uit die dat-files te kopieren bij de install...
Probleem is dat hij niet blijft hangen. Ik geraak dus wel echt in het spel, kan speler en wagen selecteren, kan het circuit selecteren (bvb..Hockenheim Nite) maar dan als ik op de groene knop druk om naar het circuit te gaan krijg ik "could not load track" en "cancelling the weekend" ??
|
|
|
Post by natas on Apr 2, 2006 20:18:20 GMT 1
open gl selecteren mischien ?
|
|
|
Post by Buchinski on Apr 3, 2006 8:48:39 GMT 1
Het is dus de carset om de ene of andere reden. Als ik een andere carset laad dan werkt het wel (dan heb ik de hele mod maar bvb met de GPLEA 67 wagens) Mijn "fix" bestaat erin de "nacht"-carset bovenop mijn oorspronkelijke GPLEA carset te dumpen en dan rij ik met de "cars67" carset ipv met de "nite67" .... nu... aangezien het een aparte install is maakt mij dat niet uit maar ik heb de indruk dat je GPL in de standaard directories moet hebben staan om alles vlot te laten verlopen.. Anyway...Watkins48 en Machwerk zijn bangelijk in het donker Ik vraag me af of vroegere "nacht" circuits ook zouden werken. Er bestaan "nachtelijke" versies van o.a. Le Mans .... ! Het is dan wel een "fantasietje" maar als stijlstudie vind ik het niet mis : het geeft aan dat er toch weer bijkomende aspecten binnen GPL mogelijk zijn... Nachtelijke circuits en lichtbundels, verlichte dashboards... combineer dat met bvb Le Mans en de 67-sportscars (waarvan reeds een GT40 bestaat) en je hebt materiaal voor een heel nieuwe mod!
|
|
|
Post by Knarf on Apr 27, 2006 11:39:13 GMT 1
We kunnen de race op LeMans mss in het donker doen (24h van Lemans is ook gedeeltelijk 's nachts) ?
|
|