|
Post by TimoVermeersch on Feb 7, 2006 23:52:53 GMT 1
Er zou ooit een Road Amarica baan voor GPL zijn geweest die van scratch werd gemaakt door The US Pits. Dat is dus niet de Noonan-convert van Nascar 4.
Alleen, is die blijkbaar niet meer te vinden sinds de Trackdatabase down is. Heeft iemand daar toevallig nog een download-link voor?
Thanks,
Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 7, 2006 23:57:29 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 8, 2006 9:11:24 GMT 1
Bedankt Jan. Track database bis heeft alleen de Noonan-convert.
Dat is toch nog niet hetzelfde als de originele track dbase zenne.
Cheers,
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 8, 2006 12:55:45 GMT 1
Vraag eens op RSC - meer kans dat iemand u daar kan verder helpen, denk ik.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 8, 2006 21:17:56 GMT 1
Ik heb hier een versie maar ik heb geen idee wie die gemaakt heeft. 't Is wel lelijk genoeg om een Noonan-versie te zijn, maar ik heb die toch al van voor N4, denk ik.
Trouwens, Noonan's trackconvertor was toch voor IRC2 en Nascar3/Nascar Legends tracks, niet?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 8, 2006 22:44:54 GMT 1
Trouwens, Noonan's trackconvertor was toch voor IRC2 en Nascar3/Nascar Legends tracks, niet? Uitermate juist. Het is dan ook een IRC2 conversie. Daar bestaat wel ne grafische update voor op www.grandprixlegends.net. Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 8, 2006 23:47:43 GMT 1
Wacht effe... er gaat mij hier een licht op. Ik pleeg een paar mailtjes.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 9, 2006 10:14:21 GMT 1
Bedankt Jan.
We waren daar naar op zoek in het kader van een op til staande 69-league bij GB GPL. Zouden het nu via Dangermouse krijgen.
Alleszins hartelijk dank.
Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 9, 2006 11:38:47 GMT 1
No problem... moest het nodig zijn kan ik ook aan een alpha versie geraken.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Feb 10, 2006 13:04:41 GMT 1
BTW Jan, ik moet U al nen hele tijd de groeten doen van Sandeep Banerjee. Jullie hebben blijkbaar nog samen geraced.
Cheers,
Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 12, 2006 13:47:06 GMT 1
BTW Jan, ik moet U al nen hele tijd de groeten doen van Sandeep Banerjee. Jullie hebben blijkbaar nog samen geraced. Bij Team Buddies en MARA-E, ja. We rijden trouwens nog steeds in dezelfde serie met de CTS mod voor NR2003 in ESCORS. Wuif maar even terug en zeg dat hij zal mogen oefenen want dat er een paar snelle mannen bijkomen van 't jaar. ;D
|
|
|
Post by natas on Feb 12, 2006 17:08:23 GMT 1
BTW Jan, ik moet U al nen hele tijd de groeten doen van Sandeep Banerjee. Jullie hebben blijkbaar nog samen geraced. Bij Team Buddies en MARA-E, ja. We rijden trouwens nog steeds in dezelfde serie met de CTS mod voor NR2003 in ESCORS. Wuif maar even terug en zeg dat hij zal mogen oefenen want dat er een paar snelle mannen bijkomen van 't jaar. ;D Team Buddies Jan ? Is Phil weer boven water dan ?
|
|
|
Post by Obi-Jan on Feb 12, 2006 21:17:31 GMT 1
Nee, ik leg alleen maar uit waar Sandeep met ons geraced heeft.
|
|