Een artikel uit motorsport dat ik om verscheidene redenen wel interessant vond. Dat een journalist op een ronde en half deze auto onder de knie heeft en de layout van de Hewland versnellingsbak geven wel te denken over het realiteitsgehalte van GPL '67
Mijn thumbnails en "resizede pagina's om het formaat een beetje binnen de perken te houden" zijn niet zo goed gelukt, maar, voor de geinteresseerden, ik heb de originele scans bijgehouden (600dpi-29MB per stuk) als iemand graag 1 van de foto's wou hebben.
Jeezes, hoe die gast uitsteekt in die auto... Schoon artikel, en het geeft inderdaad te denken hoeveel moeilijker gpl is dan in het echt.
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Mee: Moest niemand zijn pc willen upgraden reden we nog met GPL rond (dat zullen er een paar niet erg vinden, maar kom ). Denk je dat rFactor 1 of LFS toen die uitkwamen niet zwaar waren voor de pc's toen?
Dec 16, 2014 16:32:46 GMT 1
Rino: Heb destijds een pc gekocht on rf better te kunnen draaien Die doet nu nog dienst als vaste (non race) pc. Geen weggegooid geld
Dec 16, 2014 22:57:32 GMT 1
timothy: non racen?? Is da leuk?? Kan mij voorstellen dat die nonnen nie van de rapste zijn
Dec 21, 2014 16:00:12 GMT 1
Ben Cuypers: Ge zou van zo'n nonnen nogal kunnen verschieten denk ik
Dec 21, 2014 23:00:31 GMT 1