|
Post by TimoVermeersch on Jan 10, 2006 11:00:15 GMT 1
De Nunnini's GPL Foolishness-site lijkt down te zijn.
Heeft iemand toevallig ooit het idee gehad om de content daarvan te saven in een PDF of zo?
Timo
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jan 10, 2006 11:04:26 GMT 1
Ook maar gezien toen het te laat was, Timo.
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 10, 2006 12:58:50 GMT 1
---Heeft iemand toevallig ooit het idee gehad om de content daarvan te saven in een PDF of zo?Timo Pfff ... dat is een pakske werk hoor al die prints inscannen in 1 document .... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 10, 2006 13:06:30 GMT 1
Ja...allez.. ze lachen altijd met mij van "gij houdt alles bij en ge kunt alles toch op het net vinden" maar het grote nadeel van het internet is dat opeens van de ene dag op de andere een site in rook opgaat en dan zit je daar ... Van al die leuke info geen chic meer over ! Daarom dus dat ik nogal eens een klasseurke vol durf af te printen van dingen die ik absoluut zeker ten allen dage wil behouden.
Ooit zal ik dat wel eens "elektroniseren" Timo maar het zal nie voor direct zijn (ik schat dat het ne pagina of 50 is!).... Als ge wil.. ge moogt altijd afkomen en meehelpen en dan brand ik het voor u nog gratis op CD/DVD ook ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 10, 2006 14:11:25 GMT 1
Ge kunt ze met PDF-factory natuurlijk ook rechtstreeks van het net in PDF printen. Geen manueel gescan nodig.
Als ge nen outrpint hebt, wil ik ze gerust wel inscannen. We kunnen ze dan misschien ook ergens terug posten, want daar zit IMO toch veel bruikbare info in. Enfin, moeten dan wel de toelating van Nunnini hemzelve vragen.
Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 12, 2006 8:24:24 GMT 1
Als ik mij goed herinner heb ik ooit met HTTrack een backup gemaakt van die site en op CD gezet. Die backup is al wel een jaar of 2 oud dan als ik hem nog heb maar ik weet niet of die site echt zoveel veranderde.
Zal eens kijken of ik hem nog liggen heb. Anders heeft Tomas hem nog wel neem ik aan. Laat straks iets weten.
Wim
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 13, 2006 9:16:11 GMT 1
Bij voorbaat al dank om eens te kijken Wim.
Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 13, 2006 12:38:39 GMT 1
...Ooit zal ik dat wel eens "elektroniseren" Timo maar het zal nie voor direct zijn (ik schat dat het ne pagina of 50 is!)... 22 Pagina's - allé dat is wat ik er van afgeprint heb 'in den tijd' Der zijn zo hier en daar wel sites die ik vroeger nogal eens bezocht weggevallen, maar GPL Foolishness weg had ik niet direct verwacht
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 13, 2006 14:39:52 GMT 1
...Ooit zal ik dat wel eens "elektroniseren" Timo maar het zal nie voor direct zijn (ik schat dat het ne pagina of 50 is!)... 22 Pagina's - allé dat is wat ik er van afgeprint heb 'in den tijd' Der zijn zo hier en daar wel sites die ik vroeger nogal eens bezocht weggevallen, maar GPL Foolishness weg had ik niet direct verwacht Dan vrees is dat jij toch niet alles hebt afgeprint want ik tel hier ruim 79 paginas "uitgeprint" (en dan zit ik er misschien nog naast qua telling) ... akkoord, daar zijn een aantal paginas bij met "tyre rates" en dus niks dan kolommekes met cijfers..maar die tellen ook mee niet? Aan goed een minuut per scan zit je algauw aan anderhalf uur niets anders (!) doen dan scannen en dan heb je nog geen nabewerking gedaan of een deftige paginatelling en naamgeving .... dus ja.. ik denk dat als je er iets wil van maken dat je er toch een aantal dagen fulltime aanzit als je dat dan nog deftig wil presenteren op internet enz....). Waarschijnlijk denken ernu een aantal mensen van "komaan nu.." maar ik herinner mij eens een discussie in de scholen waar ik 9 paginas aan plattegronden moest hebben om te presenteren en waarom ik daar in godsnaam een halve dag moest aan bezig zijn. Toen heb ik hun eens voorgerekend dat ik alleen al aan puur scannen (dus echt de tijd dat dat lampje over en were gaat) aan 3 minuten zat op dat toestel toen .... x 9 paginas = 27 minuten en dan moet je nog Windows opstarten en dat deksel open en dicht doen,, de paginas nummeren, hier en daar een titeltje of een cijfertje wegcamoefleren in "powerpaint" dan de boel og zien over te zetten naar de PCs op het secretariaat enz..enz... Toen keken ze wel eens efkes raar want zij dachten dat dat op 2 minuten gedaan was ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 13, 2006 16:30:07 GMT 1
Zelf kan ik dus de backup niet meer terugvinden maar Tomas heeft hem nog liggen. Hopelijk kan ik maandag alles in een zipfile doorsturen.
Wim
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 13, 2006 17:53:08 GMT 1
Zelf kan ik dus de backup niet meer terugvinden maar Tomas heeft hem nog liggen. Hopelijk kan ik maandag alles in een zipfile doorsturen. Wim Great, onnoemelijk hard bedankt bij voorbaat. Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2006 9:35:40 GMT 1
Met 1 dagje vertraging maar kijk eens op www.elis.ugent.be/~whendrix/GPL/index.html;D Alle sites samen (met filmkes, ...) is een dikke 500Mb. Het is op dit ogenblik nog ah uploaden dus een beetje geduld, het kan nog een half uurtje duren eer alles online is en de index.html werkt;-) Wim
|
|
|
Post by arnold on Jan 17, 2006 14:41:19 GMT 1
Met 1 dagje vertraging maar kijk eens op www.elis.ugent.be/~whendrix/GPL/index.html;D Alle sites samen (met filmkes, ...) is een dikke 500Mb. Het is op dit ogenblik nog ah uploaden dus een beetje geduld, het kan nog een half uurtje duren eer alles online is en de index.html werkt;-) Wim prachtig stukje werk Wim ! chapeau !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2006 15:29:11 GMT 1
prachtig stukje werk Wim ! chapeau ! Bedank Tomas, ik heb gewoon zijn CD gekopieerd Ik heb de index.html hernoemd naar readme.html zodat je de onderliggende directory structuur ziet en aan de individuele files kan. Dus www.elis.ugent.be/~whendrix/GPL/readme.htmlvoor de website view of www.elis.ugent.be/~whendrix/GPLals je bepaalde files of directories wil downloaden. Ik weet niet hoe "diep" de links werken of van wanneer de backups dateren maar je kan er toch 1 en ander in terugvinden. Wim
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 17, 2006 21:30:58 GMT 1
Geweldig Wim en Thomas!
Ik ga misschien ook eens gewoon heel die handel op CD zwieren ... voor moest er iets met mijn "papieren" versie gebeuren.
|
|